Zobacz pełną wersję : Honda Civic 7
Witam jakie są różnice pomiędzy civicem 3d seria a civiciem 3d sport czy tylko jest to kwestia wyglądu
bunkerites
06-10-13, 09:48
Wyglad nic wiecej
A zawiecha? Sport jest lekko obniżony względem zwykłego 3d. Amory nie są przypadkiem takie jak w EP3? W sporcie seryjne koło to 16 cali z oponą 205/55 w zwykłym 3d są 15 calowe no i zostaw śrub, w sporcie 5x114,3 w zwykłym 4x100. Zapewne jeszcze kierownica w sporcie fajniejsza.
bunkerites
06-10-13, 12:21
Kolega sie pyta czy wyglad,wiec napisalem ze wyglad,czyli caly pakiet sport.Zadna zmiana mocy w silnikach 1.4.1.6. nie nastapila....Poliftowe rozstaw maja na 5srub
Kupujesz inne fotele wtedy, inne boczki, inna kanapa, dokladka przod , dokladka tyl , nakladki progowe , kierownica . Co do obnizenia to te 10 mm czy 15 mm to chyba dopiero polifty maja. Nie pamietam jak jest z rozporka fabryczna w bagazniku , ale to nie istotne, bo IMO to tylko pic na wode fotomontaz.
bunkerites
06-10-13, 20:11
kiedys napisalem dokladne ceny poszczegolnych czesci :).Jesli chcesz kupowac to poszukaj na forum
Nie nie nie , ja to rozpisalem majac na mysli ze co kupujesz , kupujac sporta :)
Czyli poprostu co ma sport czego nie ma normalna wersja - zestawilem roznice. Wiadomo najlepiej kupic bude od razu sport, ale jak sie nie da, badz np nie ma funduszy to mozna to potem jakos dorzezbic :)
Wiec jak to jest Panowie z tym sportem tylko stylistyka się rożni i ze opony ma 16 czy zawieszenie jest inne ? Bo zastanawiam się nad sportem tylko nie chce zeby auto bylo drosze w utrzymaniu od zwykłego civicka
bunkerites
07-10-13, 15:58
Nie wiem czy mam zawieszenie inne.Jak jakis czas temu kupowalem amory czy koncowki stabiliozatorow to ziomek wklepal w kompa VIN i zamowil czesci.Wiem ze np klocki hamulcowe mam wieksze.Do mego sporta po VINie wychodzily 2 rozmiary.Pasowaly wieksze.Ale cena ta sama byla.
Nie bedzie nic drozsze, chyba ze opony 16 cali bo tyle mialem oem sport , zawiecha jest to samo , tylko ze sprezyny sa progresywne o te 10 mm. Klocki tanie , tarcze tanie , tzn tanie, napewno o wiele tansze niz do takiego ep3 . Koncowki drazkow laczniki stabilizatorow wszystke sa wymienne pomiedzy modelami, jesli mowimy o takich eksploatacyjnych rzeczach. Wybor tarcz i klockow tez jest , problemy sa dopiero z dieslem bo ciezko jest wybrac, lub poprostu wybor praktycznie zerowy.
skrzynia to samo , silnik to samo , sprzeglo do d16 jest mega tanie exedy ( okolo 400 zl kompletne ) , bo do d14 juz nie jest tak kolorowo.
Coz wiecej mozna napisac, poza konkretna roznica w cenie zakupu , gdyz za dobrego sporta z 1.6 , ktorych poprostu na rynku nie ma , trzeba troche zaplacic , nie powinno byc zadnych potem problemow z drozsza eksploatacja
dla mnie wchodzi w nawet w opcje silnik 1.4 :) ale jak sie trafi 1.6 to tez bedzie fajnie
bunkerites
08-10-13, 11:54
Mozesz kupic zwykle 1.6 i z czasem badz odrazu zrobic na sporta.Laczny koszt kolo 2 tys zl.Chyba ze masz dojscie do tanszych fantow:)
piotrek_bp
09-11-13, 21:04
A każdy sport ma podgrzewane lusterka?
Ogólnie szukam info co było standardem wyposażenia a co opcją dodatkową ale nie mogę nigdzie znaleźć :/
Progow nie przymocujesz tak jak fabryka , bo maja mocowania ktorych nie dorzezbisz. Potem kierownice przekladac boczki przekladac fotele itd to bez sensu lepiej kupic calosc i dolozyc lotke od ep3 jak juz :)
Moj sport ma , mamy nie sport tylko przedlift autobus 5 d tez mial , wiec podejrzewam ze spora szansa ze wszystkie maja
bunkerites
10-11-13, 13:31
Progi kleisz na klej do szyb.Kazdy blacharz to ogarnie
Kazdy pod domem nawet to ogarnie po uwczesnym kupieniu kleju , tylko mowie ze to nie do konca o to chodzi , bo mialem na mysli brak mozliwosci spasowania tego jak w oryginale. Tak czy siak masz racje - da sie, ale czy warte jest to tej calej zabawy, to juz trzeba indywidualnie ocenic
sport ma inny wachacz dolny przedni, pasuje od zwyklego 3d, 5d ale ten jest
troche masywniejszy przy sworzniu zwrotnicy
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.