Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Reperaturki nadkoli tylnych civic coupe ej2 !!



macias85
29-02-08, 16:54
W związku z tym że w obiegu nie ma reperaturek do coupe czy podejdą od hb z lekkimi przeróbkami czy może od sedana. Ktoś to robił lub wie? Proszę o szybką odpowiedź ponieważ w poniedziałek autko ma zarezerwowanego lakiernika.

blue_kos
01-03-08, 09:47
ja na wiosne bede robil w coupe, u znajomego w warsztacie niedaleko Ciebie w Wiązownej.
Bede mial robione wlasnie reperaturki.

macias85
01-03-08, 09:57
No dobra ale masz jakieś dojście do reperaturek coupe czy twój lakiernik ma? Czy może będzie dorabiał z hb? znalazłem na forum jeden mały post na ten temat ktoś tam napisał że od hb przypasuje. Nikt nie chce potwierdzić.

blue_kos
01-03-08, 10:12
jak z nim rozmawialem to powiedzial sa ale ciezko dostac i ma jakiegos dostawce u ktorego zamawia. (ale od reki nie dostaniesz napewno)

Lakierujesz cale auto??
Jak tak to ile bedzie cie kosztowalo?

macias85
01-03-08, 10:20
robię tylko nadkola z obu stron + tylni zderzak + polerka całego auta około 1500zł

blue_kos
01-03-08, 10:28
ja bede robil przedni zderzak (chyba progi-okaze sie bo rozebraniu) tylnie nadkola, rozrzad, lakier rusterek, polerka tez, montaz soczewek i przyszykowane bede mial 2500zl ale mam nadzieje ze bedzie cos mniej

zumek
01-03-08, 10:29
ja musze usunac rdze z obu tylnich nadkoli, z jednej storny mam powaznego parcha, z drugiej male mlode ognisko. czy jesli mam do robienia maly kawaleczek nadkola, to czy musze malowac caly? ile moga kosztowac 3 reparaturki i malowanie dwoch nadkoli?:|||

blue_kos
01-03-08, 10:33
mnie jeden element u lakiernika kosztuje 250zeta (sadze ze nie beda malowali calego elementu tylko beda cieniowac - ale moge sie mylic)

le moga kosztowac 3 reparaturki
poco 3??

macias85
01-03-08, 10:36
No właśnie wystarczą 2 na lewe i na prawe. Zresztą reperaturki kosztują przeważnie około 100zł. Co do cieniowania nie jestem przekonany zawsze pod kątem bedzie widać :/

blue_kos
01-03-08, 10:38
do coupe juz nie pamietam dokladnie czy 100-120 beda mnie kosztowaly

[ Dodano: Sob 01 Mar, 2008 ]
ale jak dobrze bedzie zcieniowane i zrobiona poleka, przypuszczam ze roznica moze zaniknac

[ Dodano: Sob 01 Mar, 2008 ]
macias85 masz moze glebe w swojej H

macias85
01-03-08, 10:43
niestety :/ szukam od pro-tec ew. coś kupię na wiosnę. Masz może tel do swojego lakiernika? chętnie bym zamówił u niego te reperaturki

blue_kos
01-03-08, 10:47
ja sie zastanawiam na JAXON'me a GT COPLIN'em (-40mm)
Tylko boje sie zeby niebylo bardzo twarde.

[ Dodano: Sob 01 Mar, 2008 ]
macias85 jak bedziesz zabezpieczal sobie tylnie nadkola, po zrobieniu ich?

C-7
12-02-09, 09:04
witajcie , mam pytanie problem z rdza na tylnych blotnikach coupety. Jak najlepiej zabezpieczyc te miejsca przed ponownym powrotem rdzy ? Chcialem uzyc reperaturek, ale nie ma do coupe sa do sedana i HB.
Jakie beda bardziej pasowaly te z sedana czy z HB do coupe bo slyszalem juz kilka glosow i niewiem ktorych uzyc ? Moze ktos ma inny pomysla na przywrocenie na dlugo normalnego wygladu ?
Pozdrawiam i z gory dziekuje za odp..

jero11
12-02-09, 09:41
zależy gdzie masz bardziej zgniłe, jeśli część od zderzaka to pasuje tam od sedana, a jeśli od progu to kupujesz od HB.
co do zabezpieczenia to ja to robię mieszanką towotu z olejem i o rdzy można zapomnieć:D tylko przez jakiś czas będą trochę plamy od oleju.

blue_kos
13-02-09, 08:53
ja mam zabezpieczone gumowka.....ale mozesz......zabezpieczyc jeszcze barankiem (jest troche mniej trwaly niz gumowka) i zabieg trzeba raz na jakis czas poprawiac.....mozesz tez kupic plastikowe nadkola (pasuja od ktorego passat)a sprawdzalem jak kupowalem przednie u kolesia z allegro ale przy szerszym kapciu i glebie moze byc lipa
jest jeszcze bitex ale to chyba jest najmniej trwale i najszybciej sie wymywa zwlaszcza w nadkolu

jero11
13-02-09, 09:32
zapomniałem napisać że mieszanka towotu z olejem nadaje się tylko do profili zamkniętych;)

blue_kos
13-02-09, 14:16
zapomniałem napisać że mieszanka towotu z olejem nadaje się tylko do profili zamkniętych
wlasnie przeczytalem i sie zastanawialem jak to jest ze to dziala :]

Lukasyaho
13-02-09, 14:27
zależy gdzie masz bardziej zgniłe, jeśli część od zderzaka to pasuje tam od sedana, a jeśli od progu to kupujesz od HB..

Tak jak mówi kolega jeżeli masz dobrego blacharza to powinien ci to profi zrobić, u siebie miałem z HB a tak na przyszłość używaj szukajki bo jest tego pełno na forum wystarczy podpiąć się pod jakiś temat.

plakon83
13-02-09, 14:44
A co myślicie, lub słyszeliście o zastosowaniu włókna szklanego, lub węglowego z jakąś żywicą polimerową, bardzo duża wytrzymałość+przyczepność do metalu i brak korozji w przyszłości.
czy może nie dostrzegam minusów?

blue_kos
13-02-09, 15:07
typek u ktorego bralem nadkole (przednie) w voyagerze mial tyl z zywicy zrobiony.....mowil ze to jest najlepsze i najtrwalsze rozwiazanie....nie wiem na ile taka zywica jest otporna na pekniecia i elastyczna...ale on strasznie zachwalal

jero11
13-02-09, 15:54
pomysł dobry, tylko że żywica może puchnąć przy wysokich temp. a szczególnie jeśli będzie to czarny samochód.

C-7
13-02-09, 16:50
Rdze mam dokladnie na zakolu czyli beda lepsze od HB , ten łuk na zakolu jest taki sam ?
Mozesz kolego jero11 powiedziec cos wiecej na temat mieszanki oleju i towotu ?

rutkose
13-02-09, 16:59
To ja się podłącze do tematu ile może kosztowac usuniecię 2 plamek rdzy wielkości 0,5 cm z nadkola od strony drzwi razem z lakierowaniem. Pytanie bezsensu bo wystarczy zadzwonic i sie dowiedziec, ale tak pytam, gdyby ktos wiedzial ;)

przepity
13-02-09, 17:01
ceny nie powiem ale zobacz sobie co się tam dzieje od wewnętrznej strony blachy, u mnie korozji na zewnątrz zbytnio nie widać, mam chyba ze 3 wykwity niewielkie tylko na nadkolach ale to co od środka się dzieje to masakra...

rutkose
13-02-09, 17:25
Niedługo będę na kanale to zwrócę na to uwagę. Dziękówka

plakon83
13-02-09, 18:10
typek u ktorego bralem nadkole (przednie) w voyagerze mial tyl z zywicy zrobiony.....mowil ze to jest najlepsze i najtrwalsze rozwiazanie....nie wiem na ile taka zywica jest otporna na pekniecia i elastyczna...ale on strasznie zachwalal

Na tyle na ile wiem to są różne żywice o różnym stopniu sztywności, ale generalnie jest to bardziej elastyczne od stali a wytrzymałość ma podobną, przynajmniej kompozyt włókno+żywica, byłoby to sporo tańsze od wspawania stalowej reparaturki, a wszystko wskazuje na to, że też lepsze, bo wytrzymałe i nie rdzewieje, na wiosnę może przetestuje na moich błotnikach:)

Lukasyaho
13-02-09, 19:20
Jeżeli takie coś zastosujesz to czekamy na twoją opinię o tym.

blue_kos
13-02-09, 19:39
byłoby to sporo tańsze od wspawania stalowej reparaturki,
ale jak dobrze rozumiem to ty chcesz to wstawic zamiast nadkola???
ja myslalem ze robisz reperatuski, lakierujsze no i od wewnetrzen strony nadkola kladziesz zywice zeby zabezpieczyc przed rdza nadkole....jak to bedzie wkoncu?

Lukasyaho
13-02-09, 19:47
Mu chodzi o wykonanie reparaturki z żywicy

blue_kos
14-02-09, 12:20
Mu chodzi o wykonanie reparaturki z żywicy

wlasnie o tym myslalem.....wedlug mnie to nie jest dobry pomysl.....napewno niebedzie to tak trwale jak reperaturka, chodzi mi o miejsce laczenia, jak cie na parkingu ktos dotchnie odrazu peknie w miejscu laczenia
tak mi sie wydaje moge sie mylic....podam inny przyklad..... [H] jest niska czy obnizony czy seryjna czase a w moim przypadku prawie zawsze u wulkanizatora czy to poduszka pneumatyczna czy zwykly lewar nie wchodzi....jeden typ lapie za nadkole i podnosi lekko do gory samochod drugi wciska sprzet.....po takim manewrze mysle ze moglo by takie nadkole zostac panu w reku ;)

plakon83
14-02-09, 13:09
Mu chodzi o wykonanie reparaturki z żywicy

Dokładnie, można by nawet wykonać formę dla takiej reparaturki, o to czy pęknie bym się tak nie martwił, warunkiem jest zastosowanie maty szklanej, bo żywica bez maty to jak betonowa konstrukcja bez zbrojenia, odpowiednie oczyszczenie stali i "sporowacenie" jej powierzchni powinno zapewnić bardzo dobre połączenie z żywicą, potem tylko wyprowadzenie powierzchni i powinno być nieźle, zobaczymy czy będę miał czas i chęci, żeby samemu się za to brać to się podzielę wynikami na wiosnę:)

W niektórych autach (np clio2 błotniki) całe elementy nadwozia wykonywane były z kompozytu, nie mówiąc o autach sportowych, gdzie całe nadwozia wykonuje się z kompozytów szklanych, lub droższych węglowych.

Scarface25
16-02-09, 17:59
Czemu wy macie takie problemy z tymi reparaturkami??? u nas normalnie w autolandzie sa za okolo 70 zl do coupe, jesli nie ma na stanie to pare dni i jest na miejscu.

***Marco***
16-02-09, 18:12
albo w ic zamowić, tam tez sa...

Lukasyaho
16-02-09, 23:24
To koledzy podeślijcie jakieś namiary zainteresowanym tematem, to będzie łatwiej na przyszłość.

Tompro
17-02-09, 08:01
Linki najlepiej albo numery części, bo szukałem w ic i nadal nie moge znaleźć :(

jero11
17-02-09, 08:22
ale szukasz do coupe czy HB/sedan? jak do coupe to nie dziwie się że nie możesz znaleźć bo nie ma:p
do coupe kupujesz od HB i przerabiasz załamanie przy błotniku, wtedy będzie pasować. Jeśli nie chce cię przerabiać to kupujesz jeszcze od sedana i wtedy z dwóch zrobisz jedną pasującą do coupe;)

Tompro
17-02-09, 08:34
Do coupe. Ogólnie to potrzebuje tą strone od zderzaka bo tylko tam mi zaczyna coś wyłazić. Czyli w tym wypadku kupuje od sedana?

jero11
17-02-09, 09:07
Czyli w tym wypadku kupuje od sedana?
dokładnie tak jak piszesz;)

maciek070188
17-02-09, 09:12
zaluzcie plastiki na nadlola albo walnijcie bitexem grubo i po problemie z rdza;p

Tompro
17-02-09, 09:18
zaluzcie plastiki na nadlola albo walnijcie bitexem grubo i po problemie z rdza;p

Mam zrobione obie te rzeczy, ale co z tego jak rdza już tam wcześniej była. A na te reperaturki to patrzeć jakoś na cene, czy wszystkie są tej samej jakości? Wolałbym kupić droższe, ale lepsze. Ma ktoś może namiar na jakieś sprawdzone reperaturki do sedana 92-95?

jero11
17-02-09, 09:23
samo zabezpieczenie z zewnątrz nie da 100% pewności, trzeba dobrze zabezpieczyć też od wewnątrz.
Gdyby fabryka lepiej zabezpieczyła od wewnątrz to by nie było żadnych problemów, bo wpierw rdzewieje właśnie od wewnątrz.
Tak więc jeśli nie widać rdzy na waszych samochodach, to nie macie co się cieszyć bo rdzewieć może od środka:p

Tompro
17-02-09, 09:29
samo zabezpieczenie z zewnątrz nie da 100% pewności, trzeba dobrze zabezpieczyć też od wewnątrz.
Gdyby fabryka lepiej zabezpieczyła od wewnątrz to by nie było żadnych problemów, bo wpierw rdzewieje właśnie od wewnątrz.
Tak więc jeśli nie widać rdzy na waszych samochodach, to nie macie co się cieszyć bo rdzewieć może od środka:p

Dokładnie. Ja mam od środka z obu stron rdze a na zewnątrz tylko z jednej zaczyna wyłazić powoli. Gdyby fabryka dała plastikowe nadkola to byłoby super a dali te gówniane gumki które sól, wode i brud trzymały to i rdza wyszła. Tylne nadkola to jedyne miejsca w których mam rdze i to właśnie przez te gumki.

jero11
17-02-09, 09:54
te gumki są dobre, tylko trzeba je przemyć i napchać w nie towotu;)

maciek070188
17-02-09, 10:08
nie wiem czy dobre mi troche wylazi przy zderzaku juz ale mam zamiar jak ebdzie cieplo wymyc wszytsko wytrzec benzynka i pozmarowac jakim gumopodobnym prrparatem i moze plastiki zalozyc o ile nie ejst za puzno hehe

Paweł_Żywy_Poznań
17-02-09, 22:15
Panowie a jakie plastiki tylnych nadkoli pasują do civici sedana 92 Vgeneracja. nie mogę nigdzie znaleść a też mam już nieźle zżarte nadkola tylnie i z prawej i z lewej strony. Z lewej nawet przy progu sie pokruszyła część blachy i teraz mam patrząc od góry nadkole w dobrym stanie-troche zżarte przez rdzę-dziura-i reszta zżartego nadgryzionego nadkola trzymająca się tylko na tej wyżej wspomnianej gumce. Kupiłem już szpachle z włóknem szklanym,odrdzewiacz i chciałem na wiosne się tym zająć (znaczy się zabezpieczyć, spiłować rdzę, zaszpachlować, wyrównać i polakierować) ale o wiele lepszy efekt by był jak bym sobie to zabezpieczył i zamaskował plastikowymi nadkolami TYLKO GDZIE JE DOSTAĆ ktoś wspominał że od passata pasują tylko jakiego ?? i czy chodzi o takie plastikowe które wyglądają jakby wciśnięte na orginalne metalowe nadkole auta (widziałem coś takiego na parkingu w golfie III) :confused:

już wiem o co mi chodzi :p nakładki na nadkola , plastikowe, niestey na allegro nie znalazłem do civica , pełno jest do golfów, audi i innych a do hondy ani jednego :( niektóre nawet do malowania ale większość hromowanych (taka opcja odpada bo za bardzo kuje w oczy a ja chce poprostu ukryć przed światem podgryzione nadkola :) ) w każdym razie i tak lipa bo nie ma do civica... a może ktoś wie gdzie można takie dostać ????

ZURAWski
17-02-09, 22:51
Dwóch blacharzy (z 6letnim stazem) min
w warsztaie powypadkowym Toyoty oraz Bmw, podejmą sie prac blacharskich.
zapytania prosze kierowac na priv lub na maila zuraw-parts@wp.pl.
Niskie ceny, solidne wykonanie, krókie terminy.
WARSZAWA.

Pozdrawiamy
Michal i Grzegorz

przepity
17-02-09, 22:58
dobra reklama... oficjalnie może tak cenę przy okazji za przespawanie reperaturek??

ZURAWski
20-02-09, 15:58
a cos nie tak z reklamą:-D??
Napisalem z ggodnie z prawda jak jest, do reklamy troche brakuje..
350 od strony z lakierowaniem+reperaturki.

blue_kos
21-02-09, 10:56
ktoś wspominał że od passata pasują tylko jakiego ??

chyba od passata B3 albo B4 ale nie dam sobie reki uciac, najlepiej podjechac i spasowac takie nadkole na miejscu

-rudeboy-
06-04-11, 22:02
robił ktoś już reperaturki z laminatu? lub moze cos na ten temat powiedziec z autopsji a nie tylko na podstawie (moze i slusznych) domyslow ze lakier moglby pekac na laczeniach i inne zle rzeczy mogłyby sie dziac? teorie o rozszerzalnosci cieplnej znam,wydaje sie trafna ale mnie interesuje jak jest w rzeczywistosci, moze calkiem spoko? jesli jest ryzyko pojawienia sie pekniecia wzdluz krawedzi tylko po np. 2 latach to wole to jak rudy babol, ale jesli ma to strzelic niedlugo po zrobieniu to lipa tez... napalony bylem strasznie na te laminaty w teraz nie wiem czy tego nie polamac i wyrzucic do kosza :p