Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Dzwonienie powyżej 3tys obrotów



nowy89
04-10-13, 22:10
Mam kolejny problem i niewiem co to może być, Jadąc jakieś 80-100 i gdy nagle dodaje gazu (przeciągam) , obrotomierz wskazuje pozwyżej 3tys to coś dzwoni pod maską z przodu, co to może być? jak kręce obroty w miejscu to cisza.. Coś się odkręcić mogło czy to coś w sprzęgle?

Dźwięk ten przypomina jak by się bawić łańcuszkiem...
To dzwonienie to tylko takie krótkotrwałe, pare sek i cisza już dalej w jeszcze wyższych obrotach

mafia35
04-10-13, 22:26
Czyzby oslona kata? Lubi dzwonic w tym zakresie gdy przerdzewieje...

Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2

gumis1990
05-10-13, 15:51
napewno osłona kata, a jak dodasz gaz(oczywiscie podczas jazdy) to przestaje dzwonic?. u mnie miedzy 2,5-3tys. dzwonilo ale najmocniej przy 1,2 i 3 biegu a pozniej ustawało.

nowy89
05-10-13, 15:55
wystarczy że dodaje gazu tak mocniej żeby przeszło te 3tys zadzwoni i samo przestanie..

kruczekvu
05-10-13, 19:23
Jak większość mówi osłona kata na pierwszy ogień
U mnie to samo było i po naprawie bo jeszcze się dało do dzisiaj spokój

gumis1990
05-10-13, 20:42
ja wymieniłem razem z kolektorem:D na 4-2-1, odrazu bedziesz mogl sprawdzic czy kolektor nie jest pekniety.

nowy89
06-10-13, 11:59
A to spoko, nie jest takie pilne narazie ale za mies zrobie :)

nowy89
05-11-13, 17:34
Wracając do tematu muszę to zrobić bo coraz gorzej dzwoni i na zimny troche dziwnie odgłosy... co radzicie? jakto rozwiązać? kupić jakaś rure przelotową zamiast tego kata? czy dużo ztym zabawy i samemu da rade to zrobić?

Wlodek
05-11-13, 18:21
Jak chcesz możesz na własną odpowiedzialność zdjąć tą osłonę kata;p

nowy89
05-11-13, 19:35
ojej a czym to grozi?

to jedna opcja zdjąć osłone, a jakieś inne opcje? do kolektora trzeba dokupić jakaś rure przejściową zamiast kata ?

maciej1
05-11-13, 20:30
Osłona może jest tylko poluzowana i dlatego dzwoni. Ja tak miałem u siebie. Po odpowiednim zamocowaniu jest cisza i spokój.

bartek_levis
07-11-13, 19:27
na allegro kupisz puszkę o takim samym kształcie imitująca katalizator (tylko z wyglądu ) a osłona jak umarła wywal jak odetkasz wydech to się tak nie nagrzewa w tym miejscu ja we wszystkich hondach zdejmowałem nie było absolutnie żadnych problemów tunel tez się nie nagrzewa jakoś mocno

http://allegro.pl/honda-civic-vi-1-4-katalizator-zamiennik-emulator-i3630656314.html coś w ten deseń tylko poszukaj wymiarami czy pasuje do ciebie są gotowce z flanszami zdejmujesz kata zakładasz puszkę i problem z głowy

nowy89
08-11-13, 16:58
no dzięki o to by było dobre rozwiązanie, ale niema na allegro do 1.5 chociaż chyba powinno pasować z 1.4..

nowy89
09-11-13, 12:16
no i jest problem bo niemoge znaleść, a umnie kolektor jest odrazu z katem połączony... więc co trzeba osobny kolektor plus tą rure przelotową ?

bartek_levis
10-11-13, 17:04
załóż kolektor od d15b2/b7 albo d14 albo poszukaj 4-2-1 na 100% posują na forum co chwilę ktoś do d-serii sprzedaje używki po 100-150
ewentualnie mam 4-1 od d14a8 do sprzedania jak by co PW