Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pomocy



Oma
24-09-13, 19:39
Mam problem, podczas każdego ruchu kierownicą coś skrzypi z przodu co to może być??:confused:

probestic
24-09-13, 19:45
Dolny sworzeń ?


A co na postoju ? Tak samo, też skrzypi ?
Nie wsadzaleś kogoś za kiere, żeby samemu obsłuchać ?

Oma
24-09-13, 19:55
skrzypi cały czas nawet na wyłączonym silniku, i tak samo, jest to bardzo denerwujące

CRX1
25-09-13, 01:45
Ktoś niech pokręci kierą ,a Ty koło koła sprawdż w jakiej okolicy słychać skrzypienie,ale wszystko wskazuje na sworzeń zwrotnicy .One wydaja takie dżwięki.Radzę to szybko ogarnąć i nie czekać jak odpadnie koło podczas jazdy.

ciemalek
25-09-13, 02:16
tak jak wyzej , tez obstawiam sworzen dolny
pozdr

Oma
25-09-13, 18:44
spoko jutro już zamawiam części... Ciężko sie wymienia jest jakiś manual??

probestic
25-09-13, 19:01
jest jakiś manual??

Taaaak, młotek :D

Tutaj możesz coś podejrzeć http://extern.pl/samochod/przegub/ , albo i na filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=zd5IcN3yjsg

Oma
25-09-13, 20:05
hehe:D dzięki, masz racje nic na siłę tylko młotkiem...

Oma
27-09-13, 18:25
NIe mogę odkręcic śrub zastanawiam sie nad kluczem pneumatycznym lub elektrycznym
http://allegro.pl/klucz-pneumatyczny-udarowy-1-2-profi-nasadki-i3548693611.html
http://allegro.pl/klucz-pneumatyczny-yato-1-2-yt-0953-udarowy-i3554586155.html
albo jakims elektrycznym
http://allegro.pl/klucz-elektryczny-udarowy-800-nm-z-regulcja-sily-i3552396657.html
Co wy na to??

kruczekvu
27-09-13, 18:31
NIe mogę odkręcic śrub
Ale których bo raczej nie powinno być problemów

probestic
27-09-13, 21:17
Ale których bo raczej nie powinno być problemów

x2

Piasta ? Pisz na czym się zaciąłeś.

kruczekvu
28-09-13, 08:03
Piasta ?
Pewnie tak ale musimy poczekać na konkrety czy faktycznie to

Oma
28-09-13, 21:46
zacisku nie mogłem odkręcić... na samym początku stanąłem

kruczekvu
28-09-13, 22:44
Zacisku :confused:
No bez przesady bo przecież to jest najmniejszy problem
Bez urazy ale jeśli poddajesz się na takim czymś lepiej jedź do mechanika ni niech zrobi to za Ciebie

Wlodek
28-09-13, 23:50
Zacisku :confused:
No bez przesady bo przecież to jest najmniejszy problem
Bez urazy ale jeśli poddajesz się na takim czymś lepiej jedź do mechanika ni niech zrobi to za Ciebie

x10 :D

Oma
29-09-13, 18:04
skoro pękł klucz to jednak chyba jest mocno dowalone, ostanio wymianiałem amory i bez wiekzego problemu, czemu miałbym sobie i z tym nie poradzić...

probestic
29-09-13, 21:25
skoro pękł klucz

No właśnie. Naprawdę dobre klucze to podstawa roboty. Przedłużka na pół metra i nie ma siły, żeby nie poszło ...;)

nikog0
29-09-13, 21:46
Dokładnie, pasujący klucz oczkowy czy nasadowy, długie ramię a wcześniej popsikać odrdzewiaczem. w takim układzie musi pójść. Jak już ob jedziesz śrubę, to zostaje przecinak i kombinowanie, więc bez dobrych kluczy szkoda zaczynać robote, chyba że ma się czas ;)

Wlodek
30-09-13, 08:28
Ja mam zestaw grzechotek za 200zł i niebyło jeszcze przypadku żebym czegoś nimi nieodkręcił itd. więcej chęci potrzeba :D wymiana sworzni to prosta sprawa choć przyznaje że niektóre śruby w zawieszeniu są wręcz niemożliwe do odkręcenia w hondzie np. nigdy nieudało mi sie odkręcić mocowań tylnych amorków do wachacza - śruba zawsze urwana, ale z zaciskami niepowinno być problemu kup lepszy klucz.

MisieK1989
30-09-13, 09:47
ja w swojej mb1 odkręciłem całe tylne zawieszenie każdą śrubkę bez problemów :) kwestia tego jakie podejście i trzeba to robić z głową :D

PS. Też mnie czeka wymiana swożni.. ile daliście i jakie ?

Wlodek
30-09-13, 09:50
ja w swojej mb1 odkręciłem całe tylne zawieszenie każdą śrubkę bez problemów :) kwestia tego jakie podejście i trzeba to robić z głową :D

PS. Też mnie czeka wymiana swożni.. ile daliście i jakie ?

To jesteś chyba wyjątkiem bo akurat te dwie śruby zawsze się urywają mimo odrdzewiaczy itd. no chyba że masz młodą rocznikowo hondę to wtedy tak.

Oma
30-09-13, 18:39
chyba jednak kupie klucz udarowy co sie będę meczył:D ja dałem za swoje sworznie 200 zł dolne i górne na dwie strony yamato

kruczekvu
01-10-13, 02:18
kwestia tego jakie podejście i trzeba to robić z głową
Święta racja


Też mnie czeka wymiana swożni.. ile daliście i jakie ?
Najlepiej 555 w cenie około 60-70 zł

za swoje sworznie 200 zł dolne i górne na dwie strony yamato
O ile górne ok to dolne u mnie miały problem
Mianowicie nie są płaskie od góry tylko wypukłe i u żonki w Ejotce mającej ABS miałem problem bo po założeniu obcierało o pierścień
Żadne metody nie skutkowały
Rozbierałem,czyściłem rant gniazda itp...itd...
Wymieniłem na 555 i po zawodach

MisieK1989
03-10-13, 22:45
dolne na bank pójdą 555, górne wachacze mam 555 więc i swożeń taki też się przymierzam kupić..

Hanke mam z 95 roku więc wątpie, żeby była młoda rocznikowo :) kwestią tego jest utrzymanie auta i dbanie o nie :) dodam, że moja pochodzi z niemiec, więc może to "coś" daje, że jest b zdrowa :)