PDA

Zobacz pełną wersję : brak wolnych obrotów cif d13+z6



Mugen89
23-09-13, 13:04
siema

mam problem z obrotami w moim civicu a mianowice;

mam nowy parownik filterek mikser jest przy przepustnicy i nie moge ustawic wolnych obrotów, na pokretle co jest do dawkowania gazu
popinno byc od 2,5 do 3 obrotów tak mi mowili w kazym warsztacie. i tu jest dziwne. mam 3 obroty i jak przelacze na gaz podczas jazdy auto fajnie jedzie spalanie mniej wiecej okolo 8litrów gazu ale jak np dojerzdzam na skrzyzowania dam na luz auto gasnie.

odrecam na 7 obrotów az auto ma wolne obroty ale jak dojezdzam do skrzyzowanie nie raz zgasnie a nie raz obroty spadna praawie do zera a potem na okolo 1000obr/min wskocza. spalanie wtedy ponad 10litrów

w kilku warsztatach bylem i nigdzie nie ustawia mi tego. twierdza ze to wina parówy ze ona za duzo powietrza ciągnie moze to byc tym spowodowane?

czy jak dam blosa zniknie problem. jezdzi ktos na zwyklem gazie typu reczna regulacjia obrotów itd i ma parówe?

dzieki za odp

Syszka
23-09-13, 13:32
A ktora masz gen gazu,po przejsciu na z6 chodzi dobrze czy jakies korekcje mapy,

damian7444
23-09-13, 13:39
moze byc ze to wina parówy.

Syszka
23-09-13, 13:44
A mam pytanie mam instalacje do D13b2, wrzucilem wtrysk i czapke vtec,jeśli dam blosa w dolot będzie wszystko ok,czy może inne rozwiazanie.

Mugen89
23-09-13, 13:46
instalacjia zwykła najprosciejsza jaka jest.

wkur mnie to przelanczanie z gazu na benzyne i w druga strone;/

Syszka
23-09-13, 13:51
Czyli masz to co ja,a nie ma problemu na wtrysku z takim gazem

Mugen89
23-09-13, 14:07
a masz parówe? mi pierwsze mowili ze to wina parowanika kupilem nowy a dalej to samo;/

Syszka
23-09-13, 14:09
Nie mam,koncze swapa i pytam bo mamy praktycznie to samo

wojtek6886
23-09-13, 22:23
jesli samochod dostaje duzo powietrza to bd gasnac na luzie podczas jazdy inst 1 gen bedzie gasac na parowie bedzie to jeszcze bardziej odczuwalne. dam ci taka rade nie powinno sie teoretycznie tak robic ale przyslon troche dolot powietrza np tasma izolacyjna i zobacz czy wtedy bedzie gasnac

Syszka
23-09-13, 23:55
A jesli ja zaloze blosa w seryjny dolot, bez parówy nie bede mial takich problemow

wojtek6886
24-09-13, 18:12
nie bedzie tych problemow bo wtedy gaz jest podawany przez dolot pow a nie przez mikser i dopiero tam trafia z powietrzem do gaznika czy wtrysku

Muzyk-Grzes
25-09-13, 21:31
Na mikserze czy na blosie to nadal początkowe wersje gazu .Najlepsze wyniki i oszczędności można uzyskać jedynie na sekwencji + dodatkowo mapa dwu zapłonowa (identyczna mapa paliwowa a rózne wartości wyprzedzenia zapłonu) Gaz ma wyższą liczbę LO dlatego nowsze wersje aut mają knock sensor seryjnie (czujnik spalania stukowego) ,który "ustawiają" wartość kąta wyprzedzenia zapłonu, starsze mogą jedynie liczyć wtedy na różne mapy zapłonu (Moja by Maxoff)

wojtek6886
25-09-13, 22:39
zgadza sie z tym ze przy blosie gaz ciagnie razem z pow i nie ma takich problemow jak przy mikserze ze gasnie na luzie itp dodatkowo blos nie zmniejsza az tak dolotu powietrza jak robi to mikser

Syszka
26-09-13, 00:41
Na mikserze czy na blosie to nadal początkowe wersje gazu .Najlepsze wyniki i oszczędności można uzyskać jedynie na sekwencji + dodatkowo mapa dwu zapłonowa (identyczna mapa paliwowa a rózne wartości wyprzedzenia zapłonu) Gaz ma wyższą liczbę LO dlatego nowsze wersje aut mają knock sensor seryjnie (czujnik spalania stukowego) ,który "ustawiają" wartość kąta wyprzedzenia zapłonu, starsze mogą jedynie liczyć wtedy na różne mapy zapłonu (Moja by Maxoff)

Zgadzam sie,ale lepiej mi teraz kupić blosa niż nowa sekwencje.

Syszka
29-09-13, 22:45
Nie chce nowego wątku tworzyć także, spytam tutaj.
Mam gaz wbity w dowod, ale instalacje zdemontowalem.Więc jak jest z przegladem i gazem który jest tylko w dowodzie a pod machą go nie ma.?