PDA

Zobacz pełną wersję : D14Z4 -> D16W4 - zbieram graty



Szczur[R]
19-09-13, 14:08
Witam
Proszę bardziej doświadczonych o kilka wskazówek:
Przy SWAPIE z D14z4 (obd2) na D16W4 co potrzeba oprócz gołego słupka z kolektorem, przepustnicą i aparatem zapłonowym ? Jak z elektryką w tym przypadku, wszystko pasuje czy trzeba wiązkę silnikową brać również ?

Czy skrzynia z D14z4 może zostać ? Jest dłuższa chyba od tej z D16, jak z dociskiem i sprzęgłem - podoła przy większej mocy ?

jawasaki
20-09-13, 10:48
Musisz mieć wiązkę silnikową i kabinową - z uwagi na to że niby masz obd2 - to wtyczki do kompa są jak w obd1 , więc jeżeli będziesz montował komputer do w4 to ci po prostu nie będą pasować, - druga sprawa z wiązką kabinową jest to że wyprowadzenia do wiązki silnikowej nie pasują, od str. aku masz pewnie dwie wtyczki , wiązka od w4 ma 3 , po drugiej str. pod maską są dwie wtyczki i obie pasują - lecz brak jednego kabelka (można dołożyć). Pomóc Ci nie pomogę bo mam ten sam problem, tylko że ja chcę przesiadać się z d16b2 na w4 (a to podobny silnik do twojego). aha zapomniał bym - w w4 są jeszcze dwie lambdy ;) .
Cały problem w tym że znaleźć wiązki europejskie to jakiś koszmar, więc pozostaje tylko druciarstwo - pytanie kto na tyle to ogarnia i nie bierze dużo pieniędzy..
Jak już będziesz wiedział jak lub kto by to robił - prosił bym o kontakt, mieszkam niedaleko.

kris00011
20-09-13, 11:10
Jesteś pewien, że są 2 sondy lambdy w d16w4 ? Ja w swoim miałem na 100% jedną sondę. Co do wiązki, najłatwiej miec 2 wiązki - ze starego silnika i tą z d16w4 i z nich zrobic jedną. Ja tak robiłem u siebie zostawiając wiązkę główną od d16y7.

jawasaki
20-09-13, 11:28
Jestem pewny że są dwie - mam (miałem) areodecka z 97r. Być może nie były w wszystkich. Owszem - ale wiązka z naszych silników ma inny aparat zapłonowy i kupę różnic w okolicach kolektora ssącego., już nie mówiąc że mają inne kostki do wiązki kabinowej - więc przerabianie mija się z celem.
Jednym słowem jestem pewny że nikt nie napisze niczego sensownego - bo już sam pytałem, i szczerze nic czego nie wiem się nie dowiedziałem.

kris00011
20-09-13, 11:32
To może w poliftach szły już z 1 sondą bo mój był z 2000 czy tam początek 2001. U siebie też przerabiałem wtyczki od aparatu zapłonowego, krokowca i innych rzeczy.

jawasaki
20-09-13, 11:56
A widziałeś kiedyś areodecka przedliftowego ? ... poza tym chyba nie miałeś całego auta - a druga sonda jest za katem od góry, kabel idzie przez podłogę. Masz kompa p28 obd1 więc druga sonda i tak ci zbędna.

kris00011
20-09-13, 11:58
Mam silnik z Aerodecka u siebie w 6genie. Dokładnie, mam silnik podłączony pod p28, który obsługuje tylko jedną sondę.

mirasek
20-09-13, 13:10
d14z4 i d16w4 są na obd2a, sondy mają dwie, wiązki nie trzeba ruszać, jedynie dorzucić kabel do vtec, w starszych d14a8 nie byłoby tak łatwo bo
wtyczki do kompa są jak w obd1

skrzynia może zostać, sprzęgło podoła jak sprawne

Szczur[R]
20-09-13, 14:21
d14z4 i d16w4 są na obd2a, sondy mają dwie, wiązki nie trzeba ruszać, jedynie dorzucić kabel do vtec, w starszych d14a8 nie byłoby tak łatwo bo

skrzynia może zostać, sprzęgło podoła jak sprawne
Tak właśnie myślałem, ale wolałem żeby ktoś to potwierdził. Wiązka od w4 będzie ale anglik - więc musiał bym przerabiać.

Czy każdy w4 ma dwie sondy ? Bo druga sonda weszła razem z normą emisji spalin euro3 czyli od 99 roku a w4 robią od 98r
Będzie pasować linka od gazu między z4/w4 ?


skrzynia może zostać, sprzęgło podoła jak sprawne

słupek, aparat zapłonowy, kompletny kolektor, komp - resztę zostawiam z Z4. Czy coś jeszcze mogę potrzebować ?

jawasaki
20-09-13, 14:23
W takowym razie przepraszam - myślałem że masz tak samo jak w moim b2 .
Ale mam wątpliwości czy wtyczka od ,,silnika krokowego'' będzie pasować - bynajmniej u mnie w b2 jest na 2kable a w w4 jest na 3 (albo na odwrót). dwie sondy raczej są w każdym skoro mój był z 97r. -

kris00011
20-09-13, 14:25
Z krokowca na 3 kabelki odcinasz kabelek pomarańczowy i go izolujesz. I zostają Ci 2 kabelki ;]

Marcel1
21-09-13, 07:49
Reasumując: (tez nareszcie przymierzam się do takiego swapa d14z4->d16w4)
- skrzynia z z4 zostaje
- wiązki przerabiać nie trzeba, bo obydwa silniki mają obd2a
- dorzucić kabel do vtec-a
- jeżeli dobrze pamiętam to krokowy z z4 ma 3 kable, ten z w4 też, więc też nie trzeba przerabiać (?)

Wychodzi na to, że d16w4 jest p&p pod graty d14z4. Zbierzmy wszystko do kupy :p

kris00011
21-09-13, 22:53
- jeżeli dobrze pamiętam to krokowy z z4 ma 3 kable, ten z w4 też, więc też nie trzeba przerabiać

Krokowy z d16w4 automata ma 3 piny i znajduje się na przepustnicy a z manuala ma 2 piny i znajduje się z tyłu kol. ssącego :)

Brylant1
21-09-13, 23:36
Mozesz zawsze wywiercic dziury pod krokowca obd1

kris00011
21-09-13, 23:42
Mozesz zawsze wywiercic dziury pod krokowca obd1

Dokładnie, gdzieś nawet na forum jest napisane krok po kroku, jak to zrobić.

Szczur[R]
22-09-13, 09:21
Krokowy z d16w4 automata ma 3 piny i znajduje się na przepustnicy a z manuala ma 2 piny i znajduje się z tyłu kol. ssącego :)

Czy jeszcze czymś się różni d16w4 z automata od manuala ? Poza skrzynią oczywiście, bo tą chce zostawić od d14z4
Czym różnią się d16y8 i w4 ? Na pierwszy rzut oka wyglądają mi tak samo

kris00011
22-09-13, 09:52
Manual od krokowego różni się tylko silniczkiem krokowym no i skrzynią. Chyba niczym więcej. Jeżeli chodzi o d16y8 od d16w4 to D16w4 ma dodatkowo chłodzenie wtrysków ale tylko wtedy jak zostawisz seryjnego kompa. I d16y8 ma wiązkę typowo obd2 a d16w4 to mix wiązek obd2 i obd1.

Marcel1
22-09-13, 19:13
Czyli pod w4 ma być wiązka od w4 czy może być od z4?

kris00011
22-09-13, 19:32
Twój aparat w Z4 jest na 1 kostke czy na 2 ?

Marcel1
22-09-13, 19:35
Jeżeli dobrze pamiętam to na dwie.

kris00011
22-09-13, 20:07
Ok, w W4 też jest na 2. Powinno wszystko pasować tak jak kolega na poprzedniej stronie pisał. Tylko kabelek od vteca musisz osobno pociągnąć.

Marcel1
22-09-13, 20:10
Rozumiem, że jest to któryś pin przy ecu?

A czy poza pinem od vtec-a będzie wszystko pasować? Chodzi mi o wiązkę.

jawasaki
25-09-13, 19:26
Więc tak - kupiłem wiązkę od d14z4 , trzeba nieco ją przerobić - brak kabelka od zaworu vtec oraz czujnika ciśnienia oleju vtec, poza tym brak kabla do czujnika spalania stukowego. Co więcej oczywiście problem z krokówką 3pin ma z4 a w4 ma 2pin - problem w tym że kabel z org. wiązki z4 od krokówki idzie tam gdzie w wiązce w4 jest czujnik ciśnienia oleju - vtec. (dodam że idzie drugi kabel - pomarańczowy od krokówki gdzie w4 ma org. czujnik stuków ale ten to nie problem bo i tak nie jest potrzebny) . na ogół w org. wiązce w4 kable od krokówki idą jeden do dużej zwory, drugi tak samo jak w w4. da się zrobić ale jednak to nie tylko jeden kabelek od vteca.

Ciekaw jestem czy i jak poradzę sobie z wiązką kabinową - wy macie łatwiej.

Marcel1
25-09-13, 19:41
Czyli kabel od czujnika stuków ciągniemy gdzieś do kompa? Tak samo z czujnikiem ciśnienia oleju vtec?

jawasaki, jeżeli wiesz jak to przerobić, to napisz, będziemy bardzo wdzięczni. Nie przerabiałem wiązki jeszcze, ale przy odpowiedniej wiedzy chyba każdy tuman sobie poradzi :D

Szczur[R]
25-09-13, 20:07
Czy występował D16w4 z IACV czy tylko z krokowcem ? Jeśli był by IACV to ta wtyczka by pasowała

jawasaki
25-09-13, 21:35
Tak kable ciągniemy do kompa - ale lepiej wszystko mieć w wiązce bo i ładniej i bezpieczniej. Ja zrobiłem hybrydę wiązki w4 anglika i z4 EU, (bo tak mi było łatwiej jak całą wiązkę przerabiać z angola na eu). Nie ma co tu tłumaczyć dużo - pewnie też będziesz miał wiązkę anglika i swoją eu to sam dojdziesz czego brakuje i co gdzie jest poprowadzone i sztuka w tym by tego czego nie ma dołożyć/przerobić. Ja mam problem w tym że wiązka kabinowa nie pasuje i tu będzie jedna wielka wojna by dojść do ładu by to działało. Oczywiście mogę pomóc na pw - ale do puki nie będziesz miał nic przed oczyma to nie ma co tłumaczyć .

Cloud
06-02-14, 19:12
siemka, jestem w podobnej sytuacji jak poprzednicy. Mam silnik z aparatem , ssącym i przepustnicą , do tego kompletne wiązki silnikową i kabinową z d16w4 (anglik automat) i swoje seryjne d14z4. Plan zakłada zostawienie wiązki z d14 tak jak siedzi + dorobić to co potrzeba wykorzystując wiązki z d16, zastosować przejściówkę na obd1 i podpiąć pod przerobionego kompa p06. Pytania co oprócz tych kabelków do vteca trzeba dorobić lub przerobić? ktoś w końcu sprawdzał jak wygląda kwestia kostek aparatu zapłonowego i wtrysków? jak najepiej ogarnąć krokowca? mam przepustnice z d14 i d16 z krokowcami na przepustnicy i ssący d16 bez miejsca na krokowca. Docelowo mam też do założenia przepustnicę z b18c6 - czy zakładać (czy da się założyć) krokowca na tą przepustnicę czy wiercić ssący i zakładać na niego krokowca? najlepiej rozumiem zastosować krokowca z d14 bo będzie pod wiązkę pasował? jak wygląda kwestia sond? mogę spokojnie przełożyć swoje sondy do nowego wydechu który będzie do d16? czy sondy są takie same? czy skoro będę miał obd1 to mogę pominąć drugą sondę?

mlodyxx
06-02-14, 19:19
druga sonde ,mozesz wyjac bo p06 obsluguje i tak jedna wtryski musisz miec 240cc bo na takich chodzi p06 chyba ze ktos ci zrobi mape pod190cc ssacy jak masz plastikowy to szukaj jakiegos z miejscem na krokowca z tylu bo w tym dwu pinowca nie zalozysz przrpustnica da rade ale rozwierc ssaka, skoro masz wiazke z d16 anglika to po co ci prejsciuwka przeloz kostki doloz brakujace kable w z glowy hostki od apartu musisz zalozyc od wiazki z d16 od wtryskow zalezy jakich tryskow uzyjesz

Cloud
06-02-14, 19:50
czyli rozumiem że sondy są identyczne więc mogę swoją przełożyć do d16, wtryski 240 mam bo mam cały silnik d16 (ze ssącym, przepustnicą, listwą z wtryskami i aparatem), ssący będzie założony żeliwny z d16 tylko czy montować krokowca na ssącym czy na przepustnicy? przejściówka musi być bo obie moje wiązki są obd2a a komp obd1. Jak dokładnie zrobić z tym aparatem z d16 żeby działał pod wiązką z d14? tylko kostki trzeba podmienić? czyli ucinam kostki od aparatu z wiązki d14, szukam kostek aparatu z d16 i podpinam w miejsce usuniętych d14 i tyle ? a te aparaty mają różne kostki na pewno?

mlodyxx
06-02-14, 23:42
ssacy jak juz to aluminiowy osprzet na silniku dobieras pod kompa czyli krokowy 2 piny za ssakiem tego pod prepustnica zaslep albo zaloż przepustnice bez a najlepiej z fitvem bo p06 jest do niego przystosowany , sonde mozes swoja zalozyc bez problemu jesli jest na 4 kable, z aparatami nie wiem jaki ma d14z4 akurat nie kojarze modelu ale jesli ma takie same kostki to nie ruszasz , jesli masz kostki z obd1 to mozesz przejsciowke sobie odpuscic i zrobi wiazke odrazu na obd1 o ile czujesz sie na silach w przzekladaniu kazdego kabelka po koleji;) jesli czujesz sie srednio patrzac na okolo 50 kabelkow kup przejscxioke i doloz tylko brakujace

Cloud
06-02-14, 23:53
jeśli d14z4 jest na obd2a i d16w4/Y8 też to wydaje mi się że ciężko żeby aparat był na obd1

mlodyxx
06-02-14, 23:58
obd2 tez mialy rozne wtyczki d14z1i2 mialy taka jak obd1 tyle ze jedna zamiast dwoch niektore obd2 tak jak d15z6 d16y7 y8 maja jedna duza kable w kazdym z tych aparatow sa w tym samym kolorze i prowadza do tego samego w srodku ronia sie tylko plastiki wtyczek , skoro masz i jeden i drugi to idz i zobacz a nie sie mnie pytasz pozatym jak masz aparat na obd2 d14 taki jak np w d14z1 to mozesz go tak samo zastosowac do 1,6litra , proste jak klocki lego

kris00011
07-02-14, 00:00
d16Y7 też jest na obd2 a zmieniając na d16w4 musiałem przerabiac wiązkę od aparatu. W d16y7 jest 1 wtyczka od zapłonowego a w d16w4 dwie wtyczki. Sprawdź jak sprawa wygląda w D14z4. Poza tym skoro masz 2 silniki więc praktycznie możesz porównac wtyczki od aparatu zapłonowego.

edit: mlody uprzedziłeś mnie :P

mlodyxx
07-02-14, 00:01
apropo spojrz na kostki w w4 a w y8 w4 aparat p1k ma dwie jedna duza 8 pinow druga mala 2 piny w y8 <aparat td80u> masz te kable w jednej 10 pinowych i niby wszystko obd2 chociaz wydaje mi sie ze w4 ma obd1 pinout ecu

Cloud
07-02-14, 00:03
no niestety w rękach to ich nie mam, jeden siedzi pod maską a drugi siedzi oddalony o 130km w piwnicy stąd moje wypytywania bo chcę wiedzieć jakie trudności mogę napotkać w elektryce podczas swapa

mlodyxx
07-02-14, 00:07
aparaty d16w4 i z4 sa takie same wiec tyczek nie dotykasz

poszperaj po allegro i juz widac ze aparaty sa takie same


d16Y7 też jest na obd2 a zmieniając na d16w4 musiałem przerabiac wiązkę od aparatu. W d16y7 jest 1 wtyczka od zapłonowego a w d16w4 dwie wtyczki. Sprawdź jak sprawa wygląda w D14z4. Poza tym skoro masz 2 silniki więc praktycznie możesz porównac wtyczki od aparatu zapłonowego.

edit: mlody uprzedziłeś mnie :P

akurat edytowalem posta jak ty napisales;D


jeśli d14z4 jest na obd2a i d16w4/Y8 też to wydaje mi się że ciężko żeby aparat był na obd1
no to sobie popatrz na kostki aparatow i masz takie jak w b7 z6 jak w obd1;P ntaki maly lol co by ciezko bylo ale jednak sie zdarza w angielkach jest troche inaczej niz w typowym eg ej ek japan

jeszcze bym sie nie zdziwil jakby sie okazalo ze obd w d14z4 i d16w4 bedziesz mial takie samo na ecu ale zalezy chyba z ktorego rocznika jest ale jak wyzej piszesz ze obd2a i tu i tu to po co ci przejsciuwka jak mozesz seryjnego kompa od w4 zapakowac:?

HakerPL1
07-02-14, 09:33
Więc tak, każdy W4 ma aluminiowy kolektor i musisz go przerobić pod silniczek na przepustnicy, musisz wywiercić kanały w nim i przykręcić silniczek. tu masz opis z fotkami:

http://www.d-series.org/forums/diy-forum/32373-diy-3-wire-2-wire-iacv-conversion.html

Musisz też zaślepić kanały powietrzne do wtryskiwaczy:

http://www.d-series.org/forums/diy-forum/110370-diy-deleting-air-injection-99-00-d16y8-intake-manifolds.html

Co do wtryskiwaczy to masz w nim fabrycznie 190cc, musisz je zmienić na 240cc np. z D16Z6 bądź D15B7
A i aparat masz na obd1, dziwna sprawa, ale tak po prostu jest. I w zasadzie cały silnik jest na obd1, o ile dobrze pamiętam to jedyna kostka w wiązce z D16z6 którą przerabiałem to od czujnika IAT, bo w W4 był na rurze dolotowej.

Na twoim miejscu przy przerabianiu wiązki ciął bym kostki z fabrycznej wiązki D16W4 i lutował w wiązkę od D14. Najpewniej będzie, bo z angielki do europejki nie podejdzie.



Ps. Wygląda na to że nadal nie będziesz miał nic ciekawego pod maską :D

kris00011
07-02-14, 09:54
Co do wtryskiwaczy to masz w nim fabrycznie 190cc, musisz je zmienić na 240cc np. z D16Z6 bądź D15B7
U mnie fabrycznie były 240. i wtyczki od wtrysków na obd2. Aparat na obd1. Ogólnie nie będziesz miał dużo zabawy z wiązką. Jak masz kompa p28 to zakładasz przejściówke obd2->obd1, mostkujesz w kompie 2 piny, ciągniesz kabelek od vteca i wszystko śmiga ;)

Szczur[R]
07-02-14, 11:27
Więc tak, każdy W4 ma aluminiowy kolektor i musisz go przerobić pod silniczek na przepustnicy, musisz wywiercić kanały w nim i przykręcić silniczek. tu masz opis z fotkami:
Nie musi jeśli to W4 z automata - ma krokowy pod przepustnicą, a dokłądnie to jest IACV na elektromagnes i pasuje P&P w wiązkę Z4 bo tam jest taki sam i w tym samym miejscu.

Musisz też zaślepić kanały powietrzne do wtryskiwaczy:
ale po co ? Przecież nie robi minime tylko kompletny swap. Jeśli przekłada wszystko od W4 to nic nie rusza

Co do wtryskiwaczy to masz w nim fabrycznie 190cc, musisz je zmienić na 240cc np. z D16Z6 bądź D15B7
fabrycznie w W4 są 240, mają żółte/pomarańczowe końcówki

Na twoim miejscu przy przerabianiu wiązki ciął bym kostki z fabrycznej wiązki D16W4 i lutował w wiązkę od D14. Najpewniej będzie, bo z angielki do europejki nie podejdzie.
ale po co skoro wiązka jest w Z4 identyczna jak w W4 (nadal zakładam że silnik jest z automata). Taka sytuacja jak piszesz miała by miejsce gdyby swapował z d14a8 np.

kris00011
07-02-14, 12:33
Szczur, edytuj posta bo nie ja pisałem te wypowiedzi, które cytujesz ;)

Cloud
07-02-14, 13:02
silnik W4 jest (nadal) z automata, wiązka i wszystko inne też. więc wtryski są 240, aparat jak juz wczoraj pisano jest taki sam (kostki), rozumiem że jedyne co pozostaje to dorobić do wiązki z z4 kabelki do vteca, reszta p&p?

Szczur[R]
07-02-14, 13:20
Szczur, edytuj posta bo nie ja pisałem te wypowiedzi, które cytujesz ;)

WTF ? użyłem przycisku cytuj, nie wpisywałem tego ręcznie i tak się jakoś dziwnie zrobiło. Już nie będę mieszał - widać o co chodzi :P

Marcel1
07-02-14, 17:27
silnik W4 jest (nadal) z automata, wiązka i wszystko inne też. więc wtryski są 240, aparat jak juz wczoraj pisano jest taki sam (kostki), rozumiem że jedyne co pozostaje to dorobić do wiązki z z4 kabelki do vteca, reszta p&p?

I bodajże kable do czujnika stuku.

kris00011
07-02-14, 17:28
W d16w4 czujnik stuku w bloku z tyłu. Ja podłączając do p28 zupełnie to pominąłem.

HakerPL1
07-02-14, 19:50
;2197806]Nie musi jeśli to W4 z automata - ma krokowy pod przepustnicą, a dokłądnie to jest IACV na elektromagnes i pasuje P&P w wiązkę Z4 bo tam jest taki sam i w tym samym miejscu.

Tylko że on chce to podczepić pod p28, a to nie obsłuży tego krokowca. Musi rzeźbić kanały żeby to działało jak należy.



;2197806]ale po co ? Przecież nie robi minime tylko kompletny swap. Jeśli przekłada wszystko od W4 to nic nie rusza

Żeby nie ssał lewego powietrza i żeby silnik poprawnie działał.



;2197806]fabrycznie w W4 są 240, mają żółte/pomarańczowe końcówki

Ja miałem 190ccm i w większości W4 właśnie takie były. musi kolega to sprawdzić.




;2197806]ale po co skoro wiązka jest w Z4 identyczna jak w W4 (nadal zakładam że silnik jest z automata). Taka sytuacja jak piszesz miała by miejsce gdyby swapował z d14a8 np.

Być może są identyczne, jakbyś lepiej czytał to zauważyłbyś że napisałem że przelutowywuje te kostki które nie pasują, jeśli pasują wszystkie to oczywiste jest że nie zamienia nic. Nie znam tego silnika co on teraz ma, jeśli się tak da to dokłada tylko te części wiązki co są potrzebne.



W d16w4 czujnik stuku w bloku z tyłu. Ja podłączając do p28 zupełnie to pominąłem.

Też go pominąłem, nie ma konieczności podpinania go.

Cloud
08-02-14, 13:19
czyli muszę sprawdzić wtryski ile mają ( jak?) , komp będzie P06 przerobiony

HakerPL1
08-02-14, 16:25
yyyy dobre pytanie, ja dla świętego spokoju wymieniłem na wtryski od Z6 żeby się nie pierdzielić i nie kombinować. Wtryski kosztują maksymalnie z pół stówki, tak że nie ma tragedii.

mlodyxx
08-02-14, 18:21
z tego co wiem wszystkie 6geny 1,4i 1,5 maja 190cc d16y7 tez a d16y8 ma juz 240 cc w4 randka w ciemno nie wiem na ile to ma znaczenie ale 190cc maja niebieskie porcelanki 240 brazowe przynajmniej z tych co mialem w reku

Cloud
08-02-14, 18:29
w4 to niby bliźniak y8 ale kij wie jak to w końcu jest

mlodyxx
08-02-14, 18:42
a no ciezko trafic w3 116hp tez mialo 190 to z tym w4 to randka w ciemno

Cloud
08-02-14, 18:53
znajduję coraz więcej ludzi PRZEKONANYCH , że w W4 są 190

http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?159170-Wtryski-kolory-koncowek&highlight=wtryski

kris00011
08-02-14, 18:59
Sprawdz po koncowkach. U mnie siedzialy 240

Wysyłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk 2

Cloud
08-02-14, 19:26
Sprawdz po koncowkach.

jak dokładnie? po prostu porównać z tymi które mam w d14 czy jest inny sposób?

Szczur[R]
08-02-14, 21:51
jak dokładnie? po prostu porównać z tymi które mam w d14 czy jest inny sposób?

Kolor - 240 cc mają żółto-brązowe końcówki, a te 190 niebieskie bodajże
Pakujesz w końcu to p28 czy zostajesz przy seryjnym kompie ?

Cloud
08-02-14, 22:17
pakuję przerobione p06 na przejściówce

HakerPL1
08-02-14, 23:19
pakuję przerobione p06 na przejściówce


Czyli p28 ;)

Cloud
08-02-14, 23:56
myślę że można tak to określić :)

kris00011
09-02-14, 00:06
No więc masz 2 wyjścia, albo wyjąc wtryski i sprawdzić kolor końcówek albo kupić w ciemno wtryski np. z d16y8 b16a2 itp i je podmienić ;) Choc ja myślę, że warto sprawdzić jakie masz.

HakerPL1
09-02-14, 03:15
ogólnie wtryski z d16w4 nie wyglądają dokładnie jak te z np. D16Z6, mają na porcelance plasticzek do tego powietrza co idzie tymi 4 kanalikami w kolektorze. Mi przynajmniej było ciężko określić po jego wyglądzie co to za pieruństwo jest i jak pisałem dla świętego spokoju mieniłem na takie z Z6

Cloud
10-02-14, 21:08
dziś zajrzałem co i jak , nie wypinałem wtrysków ale są na nich "pryśnięte" coś a'la znaczniki niebieską farbką i oznaczenia 0022 lub 0D22

Szczur[R]
10-02-14, 21:11
dziś zajrzałem co i jak , nie wypinałem wtrysków ale są na nich "pryśnięte" coś a'la znaczniki niebieską farbką i oznaczenia 0022 lub 0D22
musisz wyjąć go z listwy paliwowej - kolor o którym mowa to kolor końcówki wtryskiwacza

Cloud
10-02-14, 21:19
wiem , po prostu opisałem co "odkryłem"