Zobacz pełną wersję : Problem z ustawieniem zbierzności
Witam,ostatnio byłem na diagnostyce zawieszenia i chciałem od razu ustawić zbieżność,powiedzieli mi, że się boją żeby śruby nie popękały itd bo są już stare.
Co zrobić? idzie to jakoś wymienić czy coś ?
Sprobowali je chociaz odjecic czy tylko na oko stwierdzili? Wszystko sie da wymienic tylko czy to konieczne.
stwierdzili na oko,potem psiknal wd-40 i powiedzial ze skoro opony nie zdziera mozna jezdzic,a mi ewidentnie auto ucieka w lewo
Pojedź do innego warsztatu
Ja pierdziele jak mozna stwierdzic na oko?
Na oko to tylko amatorzy stwierdzają ;) ja bez patrzenia, przez internet, mówię że żadnej śrubie nic nie będzie, tylko urwie się nakrętka od środka profilu (bo mówimy o regulacji zbieżności z tyłu, tak?), tzn. jest spora szansa na to :) Jak warsztat kumaty to sobie z tym poradzi. W ogóle to zrobili pomiar i jest potrzeba regulacji tyłu? Bo rzadko trzeba tam coś ruszać...
Chodzi mi o regulacje i przodu i tyłu,auto mi sciaga w lewo jak puszcze kierownice to coraz mocniej sama skreca.Podjade do innego warsztatu moze nie beda narzekac
kamil90eg4
20-09-13, 23:06
Najpierw ustaw przod i zobacz jak bd tyl raczej nie powinien sam z siebie sie przestawic.
Zeby ustawic przod najpierw tyl musi byc ok.
Zeby ustawic przod najpierw tyl musi byc ok.
Dokładnie taka jest procedura .Jak zobaczyli obżarte z korozji śruby ,to wcale się nie dziwię ,że do tego nie podchodzili.Jak walnie śruba ,to klient zażąda naprawy na koszt warsztatu,a dłubaniny potem przy tym jest.Podjedż na zwykły warsztat i niech spróbują je wykręcić ,przesmarować i dopiero polecisz na zbieżność.
piotreek23
02-10-13, 03:36
Przerabiałem temat w Ej9 :) Generalnie procedura jest prosta..jak nie idzie odkręcić to dostać się do srodka profilu przez podłogę (pod kanapą) albo rozcinając profil od dołu w poprzek i odchylając blachy po odcięciu. Potem wymiana śrub i pewnie tulei wahacza, zabezpieczenie oraz zespawanie profilu. Ja sobie dałem spokój :) przyzwyczaiłem się iż lekko ściąga a że opon nie niszczy to wsio ryba ;) jak przyjdzie coś większego do roboty z tylnim zawiasem to się zrobi.
Przerabiałem temat w Ej9 :) Generalnie procedura jest prosta..jak nie idzie odkręcić to dostać się do srodka profilu przez podłogę (pod kanapą) albo rozcinając profil od dołu w poprzek i odchylając blachy po odcięciu. Potem wymiana śrub i pewnie tulei wahacza, zabezpieczenie oraz zespawanie profilu. Ja sobie dałem spokój :) przyzwyczaiłem się iż lekko ściąga a że opon nie niszczy to wsio ryba ;) jak przyjdzie coś większego do roboty z tylnim zawiasem to się zrobi.
Swietne podejście...gratulacje...
Coś stuka w zawiasie aaaa tam przyzwyczaiłem się...
piotreek23
08-10-13, 16:30
Swietne podejście...gratulacje...
Coś stuka w zawiasie aaaa tam przyzwyczaiłem się...
Jak masz 400zł na oddanie to chętnie poproszę..jedyny objaw to lekkie ściąganie no i lekko przesunięta zbieżność. Jeżdze tak 4 lata :D i co żyję :) ludzie w gorszym stanie Hondami jeżdżą.
Zresztą konsultowałem się z mechanikiem który co jak co ale Mleko zna się na Hondach i też nie widział powodu żeby to na silę robić, szczególnie że śrub się nie odkręci..przetestowane ;)
Ale sam próbowałeś odkręcać i urwałeś te śruby? Ja odkręciłem bez problemu w swoim civicu podczas wymiany wahacz, śruby, które nie były ruszane od nowości(15latek). Po prostu powolutku z głową trzeba robić a nie na pałę.
piotreek23
09-10-13, 11:22
2 mechaników próbowało łącznie z zalewaniem tego WD-40 nie idzie..zapiekło się na amen. Z tego co mleko mówił nie jest to jednostkowy przypadek w 6 genie.
Zostaje palnik ale wtedy gumy mówią papa albo co czytałem mróz w sprayu :) bądź co bądź temat leży i czeka na większą naprawę.
Zamiast WD-44 polecam naftkę. Ma najlepsze właściwości penetrujące.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.