Zobacz pełną wersję : swap z d15z1 na d16z6 / d16a
witam, wiec potrzebuje informacji na temat takiego szczepana. posiadam najwiekszą kupe czyli d15z1 vtec-e... do tego bierze hektolitry oleju, mial spawana glowice i wogole nie nawidze tego silnika a do tego pali w miescie 9 litrow a mialo to byc takie mega ekonomiczne. ale do rzeczy. cif z tym silnikiem zostal kupiony tylko ze wzgledu na bude bo jest super. SWAPik byl planowany od poczatku. poczatkowo chcialem sie pchac w b18c4 ale nie mam tyle siana a ten silnik co mam teraz rozleci sie na dniach wiec musze wstawic d16z6 lub d16a (jak sie trafi) skrzynie w moim d15 mam juz od ESI jest kruciutka mam z 85kmh na 2gim biegu. tak wiec moje pytanie...
czy wiazka od z1 zostaje??
czy mocowania silnika sa takie same w z1 jak w z6
czy do kompa od z1 idzie wgrac mapy od z6 czy musze miec kompa prosto od z6.
czy chlodnica z1 podoła??
...i ogolnie jakies dobre rady chętnie przyjmę;)
pozdro
Co do sterownika to musisz wymienic na P28 i zalozyc sande 4 zylowa, wiazka zostaje, chlodnica raczej tez, lapy sa takie same. Nie wiem jak wyglada temat aparatu zaplonowego, ale chyba tez zostaje.
dzieki kolego;) pozdrawiam:)!! a powiedz mi moze ile twoje z1 pali?? miasto/trasa/kat?? bo u mnie to wyglada tak ---> 9 /7,1 /9 ...z jazdy do 2500 obr na miescie siorbie mi tyle samo co ciągając go pod kreske. ogolnie chyba sonda mi poszła bo wolnych obrotów czasami mam 2 tyś.
miasto delkikatnie 7, na ostro kolo 9 , trasa spokojnie okolo 5,5 na ostro kolo 8, no i jak katuje ostro to nawet ponad 9 wypije.
kolego mam jeszcze jedno pytanko. czy mogl bys napisac mi predkosci maxymalne jakie osiagasz na poszczególnych biegach?? bo zastanawiam sie czy ktos kiedys nie wsadzil do mnie skrzyni od d16z6 bo wydaje mi sie ona za krótka a d15z1 ma najdłuższą. a ja mam 2ke do 85. chyba ze orientujesz sie gdzie moge na obudowie skrzyni znalesc jej oznaczenie i sprawdzic to jakos (i jak rozrusznic oznaczenie z1 od z6)?? bo intryguje mnie to strasznie;)!! pozdrawiam:)!!
nie chce zakladac nowego tematu wiec pisze tutaj. Na dniach najprawwdopodobniej bede przeprowadzal swap z d15b2 na d16z6. w starym silniku ma m nowke chlodnice oraz przeguby, czy dadza one rade w d16z6, bo wiadomo, co nowe to pewne. Czy bedzie lepiej zostawic skrzynie z d15b2 czy nie bedzie roznicy ze skrzynia z d16z6? I czy zostawic sreyjny wydechy, czy maja taka sama srednice, bo bede mial cale auto rozbite, i nie wiem czy jest sens przekladac caly wydech. W tej chwili lusterka i szyby mam manualne, a tam sa elektryczne, wiec co z wiazka?? Z gory dzieki za pomoc
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.