Saiti
18-09-13, 08:35
Cześć. Wyobraźmy sobie Hondę, ot, taka zwykła Honda, co wspomaganie ma. Taka, co mogła mieć chłodniczkę płynu wspomagania, ale jej nie ma. I właśnie ten punkt:
Wersje hond, które nie miały tego wymiennika ciepła płynu wspomagania idącego w zderzaku (jako chłodniczka przed chłodnicą) mają te dwa węże wychodzące z instalacji hydrauliczne wspomagania połączone takim u-kształtnym wężem który zamyka obieg. Ten wężyk jest przy lewej podłużnicy. Nadłamał mi się, teraz musiałem nadłamać wyżej i nałożyć wąż. Jednak nadal cieknie. Jak to połączyć? Na silikon wkręcić? Miał ktoś "przyjemność" zwalczać ten problem?
Wersje hond, które nie miały tego wymiennika ciepła płynu wspomagania idącego w zderzaku (jako chłodniczka przed chłodnicą) mają te dwa węże wychodzące z instalacji hydrauliczne wspomagania połączone takim u-kształtnym wężem który zamyka obieg. Ten wężyk jest przy lewej podłużnicy. Nadłamał mi się, teraz musiałem nadłamać wyżej i nałożyć wąż. Jednak nadal cieknie. Jak to połączyć? Na silikon wkręcić? Miał ktoś "przyjemność" zwalczać ten problem?