PDA

Zobacz pełną wersję : Walek,glowica dlubanie w D15Z1



kluczykpl
22-02-08, 19:09
A wiec tak, pomysł może i głupi, może nie normalny, ale według moich przemyślen wykonalny.

Sprawa wyglada tak ze na glowice D15Z1 przekladamy walek i klawiature zaworowa z D16Z6, wedlug moich przemyslen to kanal olejowy Vtec jest, zawor jest, wiec powinno pasowac.
To jest chyba pierwszy taki przypadek, z pobierznego ogladania obu motorow, to moze sie udac.
Tylko czy aby na pewno, pytam na forum bo jakos mnie nie bawi robienie rzezby, a rzeby zalozyc glowice D16Z6 na moj blok,to trzeba tloki z b2 lub b7 przekladac, a tak moze by sie udalo zrobic cos dziwnego i fajnego.

O wypowiedzi prosze zorientowanych w temacie, fotki klawiatury i walkow mile widziane, a najchetnie fotki glowic bez walka rozrzadu,.

Kras
23-02-08, 07:49
Pamiętaj że musiałbyś to wysterować czymś. Z1 jako e-VTEC działa nieco inaczej (otwieranie 2 zaworów itp.)...bankowo po takiej zmianie wałka i klawiatury (o ile oczywiście by się bezproblemowo udała) miałbyś zbyt ubogą mieszankę.

kluczykpl
23-02-08, 15:47
Komputer P28 i sonda 4 przewodowa, a pozniej strojenie , temat pomijam, bo to jest akurat najmniejszy problem,.

rem36
27-02-08, 22:25
w sumei jakas szansa by byla chyba zeby to zadzialalo ale trzeba byc miec to w lapie i sprobowac przekrecic bo zawsze jakas *******a moze nei dzialac, pozatym glowica w z1 ma duzo mniejsze zawory i kanaly wiec po takim modzi ei tak jej bedzie duzo brakowac do d16z6.

Efyr
27-02-08, 23:08
Sprawdź wymairy zaworów tak jak pisze rem36, bo z tego co pamiętam to mają inną średnicę grzybka, i chyba inną długość trzonka

Gdzieś na forum był mój post z wymairami zaworów w silnikach hondy w tabelce

kluczykpl
24-03-08, 11:56
Wymiary zaworow sprawdzalem, wlasciwie to sa po 2mm miejsze tylko, klawiature i walek wiedzialem w jednym i drugim silniku, i powinno pasowac wszystko.

Tylko nie jestem pewien czy pa zalaczeniu krzywki Vtec zamory nie pierdykna w tlok.

Zawsze jest jeszcze druga opcja , zmieniam cala glowice na Z6 i tloki od B2 lub B7.

hokej
24-03-08, 12:20
widziałęm całą głowicę z z1 na bloku z z6 i całość pasowała ale autko nie jechało :/ ale jak na moje to troszkę głowice sie rózniły a poza tym spręzyny w z1 sa chyba nieco delikatniejsze niż w z6

kluczykpl
24-03-08, 13:08
nie jechalo napewno dlatego ze kompresja za slaba byla, albo cos.

No wlasnie sprezynki i talezyki, nie zakrece nim do 7400 bo zawory zaczna plywac i bedzie lipa. Trzeba by cos wymyslic.

AdamG
15-04-08, 08:17
Ja się podłącze mam taki plan zrobić w D15Z6 nie chce zmieniać głowicy bo niedawno robiłem jej remont i zastanawia mnie jak to będzie działać i czy wogóle będzie.

Grzesiek(H)
15-04-08, 09:22
nie jechalo napewno dlatego ze kompresja za slaba byla, albo cos.


kompresja była po 12,5 na 1,2,3 a na 4-13,0

rem36
15-04-08, 10:07
kompresja była po 12,5 na 1,2,3 a na 4-13,0

chodzi o stopien sprezania a nie cisnienie w cylindrach ktore sie mierzy.


wlasciwie to sa po 2mm miejsze tylko

tylko 2mm powiadasz hmmm te dwa milimetry to tak jakby roznica we wzniosie zaworu miedzy walkiem stock a jakims stage3, zawory "tjuningowe" sa wieksze o 0,5 czasem o 1 mm, jesli te maren 2mm to dla Ciebie nic to eni masz czym sie przejmowac tylko zakladac ;)


Ja się podłącze mam taki plan zrobić w D15Z6 nie chce zmieniać głowicy bo niedawno robiłem jej remont i zastanawia mnie jak to będzie działać i czy wogóle będzie.

Jest szansa ze dzialac bedzie ale nei wiem czy kto kolwiek to robil z racji ze lepiej jest wlozyc cala glowice, ktos musi to sprawdzic ;)

AdamG
16-04-08, 12:47
rem36, sorry że ciągne temat ale oriętujesz się co do kanałów i ich szerokości w mojej głowicy i w głowicy D16Y8/Z6 oznaczenie mojej to P2J-5. Trudno to gdziekolwiek znaleźć.

kluczykpl
16-04-08, 15:40
Sa szersze i to duzo. tyle ci moge powiedzec

AdamG
17-04-08, 00:12
kluczykpl, info potwierdzone czy tak poprostu słyszałeś pamiętaj że to D15Z6 a nie Z1/Z3

rem36
17-04-08, 22:18
d15z6 ma jzu inen kanaly jak z1 ma tez bardziej "ludzki" kolektor ssacy ale wciaz nie to co w d16z6 i zawory tez ma mniejsze.