PDA

Zobacz pełną wersję : GWINT czy KIT (różnice, wady - zalety) jednym słowem co lepesze ???



DIAMENT
13-09-13, 18:16
Jeszcze raz startuje z tematem chyba już w dobrym dziale a więc :)

Witam:) Od ostatniego czasu myślę nad jakąś glebą do auta poszukuje czegoś taniego i dobrego jeśli jest to możliwe Oczywiście nie chce zejść super nisko tak w przedziale od -3 do max -8 Co polecacie ?? i wytłumaczy mi ktoś w prostym języku czym się różni zawieszenie KIT od GWINTU ?

I nie chce też jakoś super twardego autka mieć :0 mam całe zawieszenie w PU i prawie komplet rozpórek więc coś zeby zębów nie pogubić

airman
13-09-13, 23:00
Chyba deszczowa zamuła Cie dopadła.

Jest pierdyliard tematów o zawieszeniach wszelkiej maści a na forum nie jesteś pierwszy raz ;)

Wojtec12345678
14-09-13, 00:04
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?95609-Gwint-czy-spr%EA%BFyny-amorki

miałem kiedyś podobną rozkminę

Są 2 dobre opcje i w znośmych pieniądzach

Kayaba AGX + eibach
Lub gwint AP

Wszystko inne poniżej tych pieniędzy to śmieci

pzdr :)

DIAMENT
14-09-13, 10:01
Chyba deszczowa zamuła Cie dopadła.

Jest pierdyliard tematów o zawieszeniach wszelkiej maści a na forum nie jesteś pierwszy raz

Możliwe ze tak :) tylko jakoś cięzko mi się odnaleźć na tym forum :) stąd nowy temat :D


Są 2 dobre opcje i w znośmych pieniądzach

Kayaba AGX + eibach
Lub gwint AP

Wszystko inne poniżej tych pieniędzy to śmieci

pzdr

Dzięki już oblukałem :)

karas
14-09-13, 10:12
kit koni 1130 jest jeszcze godny uwagi no i ma regulacje wysokosci na frezach i twardosci

DIAMENT
14-09-13, 10:25
kit koni 1130 jest jeszcze godny uwagi no i ma regulacje wysokosci na frezach i twardosci

Tylko ze taki kit pewnie ponad 2tys zł co?:)

woPo
14-09-13, 20:34
kit koni 1130 jest jeszcze godny uwagi no i ma regulacje wysokosci na frezach i twardosci

No nie wiem, ja nie polecam, miałem i nie byłem do końca zadowolony. Generalnie teraz nie kupiłbym KITu a Gwint jak bym miał wybierać.
Amortyzatory tylne skrzypiały, stukały, cuda wianki.

DIAMENT
15-09-13, 09:23
Generalnie teraz nie kupiłbym KITu a Gwint jak bym miał wybierać.

A dlaczego tak? Dlaczego gwint jest lepszy ?? wiem ze banalne pytania ale kompletnie się nie znam i nie orientuje w tym temacie :D

Brylant1
15-09-13, 09:25
Pewnie dlatego ze przy gwincie masz mozliwosc pelnej regolacji obnizenia.

woPo
15-09-13, 21:57
Pewnie dlatego ze przy gwincie masz mozliwosc pelnej regolacji obnizenia.

Dokładnie tak. Regulacja twardości w Koni 1130 nie daje mooocnej różnicy, a dwa, że swoboda podniesienia auta o tyle ile się chcę, np. na zimę to super opcja, a tak trzeba rozbierać pół zawiasu.

Wojtec12345678
15-09-13, 22:05
a tak trzeba rozbierać pół zawiasu.

W civicu pół zawieszenia ? To nie widziałeś co trzeba wyjąć u mnie :o

Fakt że kit to obniżenie na stałe lub ewentualne frezy
Gwint podnosisz opuszczasz jak chcesz zwalając tylko koło

DIAMENT
16-09-13, 21:17
A co sądzicie o tym MTS który to większość tak zaczęła ładować do aut bo niby tani???

woPo
16-09-13, 21:44
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?120892-Mts-technik-gwint

Jak chcesz dyskutować tu o MTS albo AP to zamykam ten temat.

karas
16-09-13, 21:45
MTS V3 podobno sobie ludzie chwala ostatnio został poprawiony przednie sprezyny sa mocniejsze , amorki twrdsze i podobno maja lepsza warstwe antykorozyjna. Szczerze gdybym wiedzial ze koni kit 1110 po 3 latach uzytkowania bedzie wygladal jak szrot caly pordzewiały i amory i sprezyny w tym i przednie i tylnie amory wylaly nad mts v3 bym sie nawet nie zastanawiał i go kupił. Po 3 latach bedzie wygladal pewnie podobnie moze nawet i lepiej. Fakt jest to chinski zawias ale za taka kase uwazam ze warto no i mts nie robi problemu z gwarancja. Problem rdzewienia dotyczy rowniez koni 1130

spychu
19-09-13, 06:07
Problem rdzewienia dotyczy rowniez koni 1130
chyba jednak nie ale moze ktos swoje auto parkuje w jeziorze a nie tak jak ja w garazu to wtedy nie tylko amory beda cale pordzewiale, po ponad 3 latach uzytkowania nie zauwazylem takich problemow.

Moje amortyzatory dzialaja jak nowe i tak samo praktycznie wygladaja, sa oczywiscie brudne ale nie pordzewiale.
O sprezynie sie nie wypowiadam bo mam inna, ktora rowniez nie jest pordzewiala.

Bluebird
25-09-13, 14:09
Również śmigam na KONI od 4 lat i nie są pordzewiałe i nawet nie mają wycieków. Co do MTS to myślę, ze jest to próba odbudowania wizerunku marki - zresztą bardzo słabej. V3, lepsza powłoka i inne kity które są wciskane klientom którzy się nie znają - takie jest moje zdanie. Uderzaj w sprawdzoną markę, bez kombinacji.

P.S stawianie MTS przy KONI to jest już lekkie przegięcie.