Krazek
12-09-13, 18:39
Witam. Mam problem ze swoja Civiczka. Wczesniej wystepowaly wariacje , zapalanie sie kontrolek, padlo na alternator , ktory wymienilem na nowy.
Dzis zauwazylem po 30min. jezdzie ze jest bardzo goracy.
Postanowilem pomierzyc miernikiem.
Akumulator ma nastepujace napiecie:
Wylaczony silnik 12.6 - 12.7 V
Wlaczony z radiem i swiatlami 14.25V~
Wlaczony z nawiewem, radiem , swiatlami(na 4 stopniu) 13.60V - 13.80V
Wlaczony z klimatyzacja, radiem ,swiatlami okolo 12.80V , do tego napiecie w akumulatorze spada. (Gdy przetrzymalem go dluzej w tej kombinacji spadl ponizej 12.. )
Zastanawiam sie czy samochod na wolnych obrotach moze byc az tak obciazony?
Podam rowniez przyklad kumpla (Honda Accord) i wszystko wyglada podobnie.
Wydaje mi sie, ze alternator nie powinien sie , az tak grzac i mimo obciazenia dawac conajmniej 14V - to tylko moje domysly, czekam na wasze opinie.
Dzis zauwazylem po 30min. jezdzie ze jest bardzo goracy.
Postanowilem pomierzyc miernikiem.
Akumulator ma nastepujace napiecie:
Wylaczony silnik 12.6 - 12.7 V
Wlaczony z radiem i swiatlami 14.25V~
Wlaczony z nawiewem, radiem , swiatlami(na 4 stopniu) 13.60V - 13.80V
Wlaczony z klimatyzacja, radiem ,swiatlami okolo 12.80V , do tego napiecie w akumulatorze spada. (Gdy przetrzymalem go dluzej w tej kombinacji spadl ponizej 12.. )
Zastanawiam sie czy samochod na wolnych obrotach moze byc az tak obciazony?
Podam rowniez przyklad kumpla (Honda Accord) i wszystko wyglada podobnie.
Wydaje mi sie, ze alternator nie powinien sie , az tak grzac i mimo obciazenia dawac conajmniej 14V - to tylko moje domysly, czekam na wasze opinie.