PDA

Zobacz pełną wersję : Czuję zapach paliwa w D14A3

Shadows
20-02-08, 16:41
Witam
Podczas otwierania bagażnika, po zakończonej jeździe, czuję zapach benzyny. Nie koniecznie pochodzi on z bagażnika, może z wydechu?
Czy jes możliwe, że nie przepala mi całego paliwa? Dodam, że średnie spalanie wynosi ok. 7,5 l/100 km.
Jeśli ktoś z przeglądających zna ten problem, to proszę o informację.

skolopendra
20-02-08, 17:53
że nie przepala mi całego paliwa? Dodam, że średnie spalanie wynosi ok. 7,5 l/100 km.

mało prawdopodobne przy takim spalaniu ,nie wykluczone że kat dogorywa o ile go jeszcze masz ??

Shadows
20-02-08, 18:06
A może sonda szwankuje i podaje nieodpowiednią mieszankę, czy dawkę?

skolopendra
20-02-08, 18:14
jedz na analize spalin ,będziesz miał wtedy 100% bez gdybania

Shadows
20-02-08, 18:32
A wiesz może na co mam zwrócić uwagę w tej analizie (kiedy będzie ok., a kiedy źle)? Nie mam doświadczenia z takimi rzeczami.

skolopendra
20-02-08, 18:34
miły pan,albo nie, na stacji diagnostycznej zrobi wydruk i wszystko Ci powie

Shadows
20-02-08, 18:43
ok. Dzięki za info.
Pozdrawiam

mizer
20-02-08, 19:26
a jak analiza spalin wyjdzie ok to sprawdz czy nie masz przezartych albo nieszczelnych przewodow paliwowych, czesto one dopiero puszczaja pod cisnieniem jak maja dziure ( czyli jak jest odpalone auto lub posczas jazdy ) i sprawdz na wszelki wypadek czy bak nie dostal gdzies kamieniem i nie leci.

frees
20-02-08, 19:39
Witam
Podczas otwierania bagażnika, po zakończonej jeździe, czuję zapach benzyny. Nie koniecznie pochodzi on z bagażnika, może z wydechu?
Czy jes możliwe, że nie przepala mi całego paliwa? Dodam, że średnie spalanie wynosi ok. 7,5 l/100 km.
Jeśli ktoś z przeglądających zna ten problem, to proszę o informację.

Mialem takie cos w cinquecento, jak zatankowalem powyzej 3/4 baku. Podobno to normalne.

civicmag2
20-02-08, 20:18