Zobacz pełną wersję : Pare pytan odnosnie modyfikacji D15B2
Tak wiec chcialbym na poczatku zrobic mini-me aby uzyskac VTEC i pelny wtrysk.
Zeby po pewnym czasie wcisnac turbo.
Jak moja Hondzina zareaguje na taki zastrzyk powietrza w tloki??
Mam troche kilometrow przejechanych ale silnika jestem pewny tloki sa niemal idealne.
Idealne to by byly kute:P
Poczytalem o mini-me to sie da zrobic i tez fajnie bedzie.
Turbo kit oczywiscie z USA bo w Polsce przykro mowic drogo strasznie.
Jakie wasze opinie??
Dziekuje z gory.
turbo kity z ebaya to szmira. zreszta wszystko było szukaj.
powiedz dlaczego szmira to raz a po drugie skad wiesz ze ja bede bral z ebay??
To akurat bez znaczenia czy zamówione przez eBay, czy ktoś Ci przywiezie. Tani zestaw to tani zestaw produkowany w Chinach. Ceny nie oszukasz. Nie wiem czy w podobnej kasie nie warto byłoby coś pokombinować u nas. Oczywiście najdrożej oddać auto do firmy, ale jakbyś chciał samemu ogarnąć to w 5000 się zmieścisz i może nawet ze strojeniem.
co moglbym pokombinowac u was??
i jakie koszty???
ja nie chce zeby moja hondzia robila cwiartke ponizej 9 sekund chce zeby sie zbierala dobrze
tak okolo 7s do 100.
a turbo bo sie nie ma problemow z wyprzedzaniem na kazdym biegu.
zeby od czasu do czasu zaszalec a tak bedzie sluzyc do normalnej jazdy tyle
gdybym mial juz robic cos kokretni to bym swapa z integry type-r robil silnik odrazu zakuty i dopiero turbo i inne gadzety ale to juz sa koszty od 20tys minimum raczej bo dokladnych cen
nie znam
jeszcze jedno nie chce sie zachwalac ze mam turbo kit HKS albo Turbonetix
chce cos zeby dzialalo nie musi byc kosmos.
powiedz dlaczego szmira
Dlatego..
szmira (http://jdm-insider.com/Blogs/Eric/?p=684)
Pozatym temat poruszany 150tys razy> szukaj!!!!!!!!
co moglbym pokombinowac u was??
Pisząc "u nas" miałem na myśli w kraju (w Polsce), tylko trzeba szukać i dobierać graty, a potem poskładać to do kupy. Koszt części to myślę ok 4500 - 6000 zł i do tego strojenie. Moc ok 150 KM i jakieś 170 Nm. I na pewno byłoby lepiej od kitu z USA , a i w tamtym przypadku strojenie jest nieodzowne.
6tys zl to z turbo i tylko 150 km??
czy sie myle
Może być i więcej po podkręceniu ciśnienia doładowania, żaden problem, tylko trzeba by już kute korby i tłoki wsadzać, żeby to trochę pojeździło, bo jak napisałeś to ma być auto do codziennej jazdy, więc jak silnik zrobi boom po 2 tyś km to raczej będzie kiepsko.
Odnoscie mini-me wyczytalem wszystko i balbym sie brac za to ze wzgledu na wiazki kabli bo mechanike to bez problemu.
Sa firmy ktore to robia ale mam pytanie trzeba z wlasnymi gratami wpadac czy tez place a oni reszte robia za mnie
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.