LukeXE
19-02-08, 23:40
Po moich kombinacjach postanowilem wrocic do starej glowicy. Zaopatrzylem sie w nowa wiazke silnikowa, bo moja byla zbyt pociachana.
Wszystko popodlaczane, wszystkie czujniki podlaczone, wtryski, resistor box, cewka, aparat...no wszystko
Mialem problemy z podlaczeniem cewki, bo nie pamietalem jak to zrobic, zasugerowalem sie zdjeciem kolegi i jakos podlaczylem.
Iskra jest na kazdej swiecy i na kazdym kablu. Rozrzad jest dobrze ustawiony. Paliwo jest bo swiece sa mokre.
ALE ****A NIE ODPALA !! :cry2:
I ja nie mam pojecia czemu...sam rozrusznik slychac, kreci, kreci, żadnego bulgotania, nic nawet minimalnie nie załapie, totalna cisza.
Komp nie wywala błędów. Na teh mojej "hybrydzie" pare dni temu samochod odpalil z glowica A6 i kompie PM6. Teraz ze wszystkim w standardzie nie chce w ogole :|
Skonczyly mi sie pomysly. Chyba mam cos namieszane z elektryka troche bo jak naciskam pedal hamulca przy wlaczonym zaplonie to mi sie wszystkie kontrolki palą na desce. Nie pokazuje sie podczas ladowania wtryskow ikonka PGMI juz i cisnienie oleju tez sie nie pokazuje...tylko bateria...
Nie wiem co moze byc, skoro iskra jest, paliwo jest, jakis stopien sprezania jest (skoro odpalalo wczesniej), rozrzad ustawiony...no to musi odpalic, chocby probowac !
Co moze byc zle ? Cos jednak z tą cewką, cos zle podlaczone ? Iskra w zlym momencie ? Cos namieszalem z wtryskami, mogą w innej sekwencji pracowac albo nie wiem, psikac w niedopowiednim momencie i kupa, nie zapali ?
Pomóżcie :(
Wszystko popodlaczane, wszystkie czujniki podlaczone, wtryski, resistor box, cewka, aparat...no wszystko
Mialem problemy z podlaczeniem cewki, bo nie pamietalem jak to zrobic, zasugerowalem sie zdjeciem kolegi i jakos podlaczylem.
Iskra jest na kazdej swiecy i na kazdym kablu. Rozrzad jest dobrze ustawiony. Paliwo jest bo swiece sa mokre.
ALE ****A NIE ODPALA !! :cry2:
I ja nie mam pojecia czemu...sam rozrusznik slychac, kreci, kreci, żadnego bulgotania, nic nawet minimalnie nie załapie, totalna cisza.
Komp nie wywala błędów. Na teh mojej "hybrydzie" pare dni temu samochod odpalil z glowica A6 i kompie PM6. Teraz ze wszystkim w standardzie nie chce w ogole :|
Skonczyly mi sie pomysly. Chyba mam cos namieszane z elektryka troche bo jak naciskam pedal hamulca przy wlaczonym zaplonie to mi sie wszystkie kontrolki palą na desce. Nie pokazuje sie podczas ladowania wtryskow ikonka PGMI juz i cisnienie oleju tez sie nie pokazuje...tylko bateria...
Nie wiem co moze byc, skoro iskra jest, paliwo jest, jakis stopien sprezania jest (skoro odpalalo wczesniej), rozrzad ustawiony...no to musi odpalic, chocby probowac !
Co moze byc zle ? Cos jednak z tą cewką, cos zle podlaczone ? Iskra w zlym momencie ? Cos namieszalem z wtryskami, mogą w innej sekwencji pracowac albo nie wiem, psikac w niedopowiednim momencie i kupa, nie zapali ?
Pomóżcie :(