Smooth
09-09-13, 14:20
Witam, nie moge znalesc w manualu a interesuje mnie jaka ma seryjna wartosc na voltomierzu TPS w b18c6. Przekladam go do przepustnicy 70mm i chce to jakos wyregulowac bo mam za wysokie obroty na cieplym o ile to jego przyczyna, ale warto go ustawic. Na YT widzialem, ze 0.666 na silniku "ACURA Integra TypeR", mysle, ze moze im chodzic o acure GSR wiec zapytam. W przepustnicy jest jeszcze czerwona srubka obok map sensroa i co sie nia reguluje dokladnie ?
Mam tez pytanie odnosnie obrotow do kogos kto mial doczynienia z taka przepustnica. To normalne, ze przy 70mm silnik na ssaniu ma za niskie obroty (ok. 1,4-1,6 tys) ale czy da sie to jakos wystroic? Wolniej z tego powodu mi gasnie kontrolka od oleju (po jakis 2-3 sec ale tylko na zimnym po nocy, na cieplym odrazu po dotknieczu kluczyka) co mnie sklonilo do refleksji. Zmienilem juz filtr i olej na nowy, zegar od ciesnienia oleju na ile mu wierzyc pokazuje cisnienie sporo wieksze od minimalnego zalecanego w manualu wiec pompe wykluczam narazie ale podlacze dzis jeszcze manometr dla swietego spokoju.
Mam tez pytanie odnosnie obrotow do kogos kto mial doczynienia z taka przepustnica. To normalne, ze przy 70mm silnik na ssaniu ma za niskie obroty (ok. 1,4-1,6 tys) ale czy da sie to jakos wystroic? Wolniej z tego powodu mi gasnie kontrolka od oleju (po jakis 2-3 sec ale tylko na zimnym po nocy, na cieplym odrazu po dotknieczu kluczyka) co mnie sklonilo do refleksji. Zmienilem juz filtr i olej na nowy, zegar od ciesnienia oleju na ile mu wierzyc pokazuje cisnienie sporo wieksze od minimalnego zalecanego w manualu wiec pompe wykluczam narazie ale podlacze dzis jeszcze manometr dla swietego spokoju.