Zobacz pełną wersję : Civic 1.4 90 km VIIgen, jakie spalanie gazu, czy warto
Witam. Mam zamiar zagazować hanke, ale nie mam katalizatora, poprzedni właściciel wyciął.
Civic 1.4 90 km D14Z6 VIIgen, czy będzie hulać ten silnik bez kata na dobrej instalacji typu BRC lub STAG-jakie spalanie gazu?
A co ma do pracy silnika na LPG, ma pusty reaktor katalityczny czy jego brak? To nie ma żadnego znaczenia... problemem są kiepskich parametrów spaliny... ale to już ekologia...
Spalanie tego silnika, przy dobrze ustawionej i dobranej instalacji będzie wynosiło ok. 9L
Nie wiem co ma do pracy dlatego pytam:) nie znam się.
dzx za info
bunkerites
11-09-13, 13:40
Kolego bedzie ci spalal w granicach 8 L przy jezdzie do 3.5 tys obrotow.Ja mam 1.6 i jak jade do 3.5 tys obr to spala 8.5Litra.Przy jezdzie 140-180kmh (autostrady) 13 litrow:).Ty masz mniejszy silnik wiec i spalanie bedzie mniejsze
A właśnie problem może być - odczyty sondy lambda są kluczowym parametrem w dobieraniu składu mieszanki, o ile wiem wszystkie (a przynajmniej większość) aut od 2000r ma 2 sondy jedna przed, druga za katem - problem rodzi się po wycięciu kata, doraźnym sposobem jest badziewie zwane (emulatorem DRUGIEJ SONDY LAMBDA). Tu się rodzi pytanie jak instalator zakłada gaz i jak go ustawia, jak ma analizator spalin i hamownie to spoko , jak (autoregulacja) to wiadomo... . Osobiście polecę ci staga 300 jest o tyle dobry - że sam potrafi ułożyć mapkę , ale jak gazownik jest ogarnięty to stag 4 spokojnie wystarczy.
Co do spalania, dużo zależy od regulacji i stylu jazdy, - na ogół dobrze ustawiona instalacja będzie palić 0,2-0,4l więcej lpg jak pb - więc chyba wiesz ile bp ci spala auto.
Osobiście polecę ci staga 300 jest o tyle dobry - że sam potrafi ułożyć mapkę
Stag 300 nie układa sam mnożnika... Sterownik który to umożliwia to Stag 300 ISA.
na ogół dobrze ustawiona instalacja będzie palić 0,2-0,4l więcej lpg jak pb