PDA

Zobacz pełną wersję : CHECK ENGINE nie zapala sie przy zaplonie. Help!!!



_Pawel
30-08-05, 08:01
Po przekreceniu klucza nie zapala mi sie CHeck Engine i nie wiem co sie dzieje. Zarowke sprawdzilem i jest ok.. robilem samodiagnostyke i takze lampka nie swieci..co sie moglo stac? Jak sprawdzic dzialanie tej lamki ?

nick__t
30-08-05, 08:10
Jeśli robiłeś samodiagnostyke i lampka wogóle nie świeci (a napewno jest dobra) to jest to objaw walniętego ECU

_Pawel
30-08-05, 08:12
a co sie dzieje przy walnientym ECU..jestem jak narazie laikiem wiec pytam..?

LIO
30-08-05, 10:14
a czy kiedykolwiek sie paliła ??????
moze poprzedni wlasciciel przeciął gdzieś kabel, aby ukryć błędy.


Jeśli robiłeś samodiagnostyke i lampka wogóle nie świeci (a napewno jest dobra) to jest to objaw walniętego ECU

nieprawda :!:

4. Jeśli liczba błysków nie ma odpowiednika w numerze kodu, to prawdopodobnie uszkodzone jest urządzenie sterujące. Sprawdzić kilka razy, po czym sprawdzić masy i napięcia zasilające urządzenie sterującego przed jego wymianą.

komputer komputerem, a lampka lampką. Zawsze po przekręceniu kluczyka lampka powinna sie na chwile zapalić, bez względu na występowanie jakichkolwiek błędów.

_Pawel
30-08-05, 10:44
..jak kupilem auto..nie zwrocilem uwagi..oststnio jednak zaczął słabnąć jak sie zagrzeje więc szukam przyczyny i zdalem sobie sprawe ze check engine nie swieci Co do uszkodzenia ECU ..czy nie bylo by wtedy problemow z silnikiem i to dosc znaczacych.?..ja nie mam zadnych poza delikatnym spadkiem mocy po zagrzaniu..jednak konczy mi sie srodkowy wydech a i kat chyba nie jest za wspanialy wiec moze to jest przyczyna. Spalanie jest normalne..nad morze w trasie spalil 5,9-6 l wiec nie jest zle..w miescie bierze 8-9 l

Lampka Check Engine jest polaczona bezposrednio do ECU ? bo jesli tak to sprawdze przewod na calej dlugosci i sie dowiem czy nie jest gdzies przeciety.

nick__t
30-08-05, 21:32
Jeśli robiłeś samodiagnostyke i lampka wogóle nie świeci (a napewno jest dobra) to jest to objaw walniętego ECU

nieprawda :!:


4. Jeśli liczba błysków nie ma odpowiednika w numerze kodu, to prawdopodobnie uszkodzone jest urządzenie sterujące. Sprawdzić kilka razy, po czym sprawdzić masy i napięcia zasilające urządzenie sterującego przed jego wymianą.

Tak to prawda, zwracam honor :oops:
Jeśli ECU jest uszkodzony to tak czy siak kontrolka powinna sie zaświecić przy przekreceniu zapłolnu.
Tak jak chłopaki napisali poprzedni właściciel mógł pójść "na skróty" i namieszać w przewodach więc musisz teraz na piechote sprawdzić.

F-I-F-E-R
31-08-05, 00:43
..jak kupilem auto..nie zwrocilem uwagi..oststnio jednak zaczął słabnąć jak sie zagrzeje więc szukam przyczyny i zdalem sobie sprawe ze check engine nie swieci Co do uszkodzenia ECU ..czy nie bylo by wtedy problemow z silnikiem i to dosc znaczacych.?..ja nie mam zadnych poza delikatnym spadkiem mocy po zagrzaniu..jednak konczy mi sie srodkowy wydech a i kat chyba nie jest za wspanialy wiec moze to jest przyczyna. Spalanie jest normalne..nad morze w trasie spalil 5,9-6 l wiec nie jest zle..w miescie bierze 8-9 l

Lampka Check Engine jest polaczona bezposrednio do ECU ? bo jesli tak to sprawdze przewod na calej dlugosci i sie dowiem czy nie jest gdzies przeciety.

Kolego czy twoja cifa przypadkiem nie jest czerwona z przyciemnonymi szybami na takie coś ala chrom i z napisami na przednich błotnikach city edition ???

Pytam bo mój kumpel taką sprzedał i on miał właśnie check odłączony jak mozesz to zapodaj fote bede wiedział czy to jego czy nie i wtedy powiem ci duzo więcej o tym samochodzie...

_Pawel
31-08-05, 08:19
Jest "czysciutka" bez zadnych napisow..przyciemnianych szyb i takich tam..wiec nie sadze ze to ta sama. Ale bede wdzieczny za info jak odlaczyl check engine.

F-I-F-E-R
31-08-05, 14:23
Mój kumpel oddał samochód do elektromechanika i oni mu coś przy ECU odlutowali zeby sie check nie swiecił i zeby nie pikała przy otwartych drzwiach i włączonym zapłonie bo te cify z usa i canady tak miały...

_Pawel
31-08-05, 15:18
..ano mialy i moja tez ma..to mi akurat nie przeszkadza..Nic to sprawdze przewod..jak nic nie znajde skocze do elektyrka:) Moze masa gdzies sobie uciekla..Poprzednią wlascicielką byla pni ktora przywiozla ją z Kanady w 95 roku i jezdzila sobie spokojnie..servisowala..mam ksiazke wiec manipulacje wykluczam:) Swoją drogą autko jest "dziewicze" jesli chodzi o grzebanie w nim..brak jakichkolwiek sladow. Mam manual oryginalny wiec jakos dojde do tego sadze:)

[ Dodano: Nie 11 Wrz, 2005 ]
Sprawdzielm dzis wyjacia z ECU...i o zgrozo na wyjsciu do lampki check engine nie ma impulsu zadnego..probowka nie swieci ? Czy to tak ma byc? Jakby byl walniety ecu to by mi autko nie jezdzilo dobrze chyba..?

paFeł
10-05-10, 23:13
ODGRZEWAM baaaaaaaaaardzo starego kotleta
Po swapie z d14z2 na d16w4 mam podobną sytuację, check w ogóle nie zapala się po przełączeniu na zapłon. Zorientowałem się dopiero po próbie zrobienia samodiagnostyki. Dodam że hula to na OBD1 p28

Pili
18-01-12, 08:50
Panowie wczoraj kupiłem civica i też check mi się nie zapala wogóle, a silnik chodzi normalnie(d14a2). Ktoś już doszedł co to może być?

Saiti
18-01-12, 10:15
tak: albo komp, albo wiązka, albo żarówka. Nic więcej.

garden
18-01-12, 21:52
albo tyle bledow ze litosci :P i dlatego odcieli hehe :P