Zobacz pełną wersję : CHECK ENGINE nie zapala sie przy zaplonie. Help!!!
Po przekreceniu klucza nie zapala mi sie CHeck Engine i nie wiem co sie dzieje. Zarowke sprawdzilem i jest ok.. robilem samodiagnostyke i takze lampka nie swieci..co sie moglo stac? Jak sprawdzic dzialanie tej lamki ?
Jeśli robiłeś samodiagnostyke i lampka wogóle nie świeci (a napewno jest dobra) to jest to objaw walniętego ECU
a co sie dzieje przy walnientym ECU..jestem jak narazie laikiem wiec pytam..?
a czy kiedykolwiek sie paliła ??????
moze poprzedni wlasciciel przeciął gdzieś kabel, aby ukryć błędy.
Jeśli robiłeś samodiagnostyke i lampka wogóle nie świeci (a napewno jest dobra) to jest to objaw walniętego ECU
nieprawda :!:
4. Jeśli liczba błysków nie ma odpowiednika w numerze kodu, to prawdopodobnie uszkodzone jest urządzenie sterujące. Sprawdzić kilka razy, po czym sprawdzić masy i napięcia zasilające urządzenie sterującego przed jego wymianą.
komputer komputerem, a lampka lampką. Zawsze po przekręceniu kluczyka lampka powinna sie na chwile zapalić, bez względu na występowanie jakichkolwiek błędów.
..jak kupilem auto..nie zwrocilem uwagi..oststnio jednak zaczął słabnąć jak sie zagrzeje więc szukam przyczyny i zdalem sobie sprawe ze check engine nie swieci Co do uszkodzenia ECU ..czy nie bylo by wtedy problemow z silnikiem i to dosc znaczacych.?..ja nie mam zadnych poza delikatnym spadkiem mocy po zagrzaniu..jednak konczy mi sie srodkowy wydech a i kat chyba nie jest za wspanialy wiec moze to jest przyczyna. Spalanie jest normalne..nad morze w trasie spalil 5,9-6 l wiec nie jest zle..w miescie bierze 8-9 l
Lampka Check Engine jest polaczona bezposrednio do ECU ? bo jesli tak to sprawdze przewod na calej dlugosci i sie dowiem czy nie jest gdzies przeciety.
Jeśli robiłeś samodiagnostyke i lampka wogóle nie świeci (a napewno jest dobra) to jest to objaw walniętego ECU
nieprawda :!:
4. Jeśli liczba błysków nie ma odpowiednika w numerze kodu, to prawdopodobnie uszkodzone jest urządzenie sterujące. Sprawdzić kilka razy, po czym sprawdzić masy i napięcia zasilające urządzenie sterującego przed jego wymianą.
Tak to prawda, zwracam honor :oops:
Jeśli ECU jest uszkodzony to tak czy siak kontrolka powinna sie zaświecić przy przekreceniu zapłolnu.
Tak jak chłopaki napisali poprzedni właściciel mógł pójść "na skróty" i namieszać w przewodach więc musisz teraz na piechote sprawdzić.
..jak kupilem auto..nie zwrocilem uwagi..oststnio jednak zaczął słabnąć jak sie zagrzeje więc szukam przyczyny i zdalem sobie sprawe ze check engine nie swieci Co do uszkodzenia ECU ..czy nie bylo by wtedy problemow z silnikiem i to dosc znaczacych.?..ja nie mam zadnych poza delikatnym spadkiem mocy po zagrzaniu..jednak konczy mi sie srodkowy wydech a i kat chyba nie jest za wspanialy wiec moze to jest przyczyna. Spalanie jest normalne..nad morze w trasie spalil 5,9-6 l wiec nie jest zle..w miescie bierze 8-9 l
Lampka Check Engine jest polaczona bezposrednio do ECU ? bo jesli tak to sprawdze przewod na calej dlugosci i sie dowiem czy nie jest gdzies przeciety.
Kolego czy twoja cifa przypadkiem nie jest czerwona z przyciemnonymi szybami na takie coś ala chrom i z napisami na przednich błotnikach city edition ???
Pytam bo mój kumpel taką sprzedał i on miał właśnie check odłączony jak mozesz to zapodaj fote bede wiedział czy to jego czy nie i wtedy powiem ci duzo więcej o tym samochodzie...
Jest "czysciutka" bez zadnych napisow..przyciemnianych szyb i takich tam..wiec nie sadze ze to ta sama. Ale bede wdzieczny za info jak odlaczyl check engine.
Mój kumpel oddał samochód do elektromechanika i oni mu coś przy ECU odlutowali zeby sie check nie swiecił i zeby nie pikała przy otwartych drzwiach i włączonym zapłonie bo te cify z usa i canady tak miały...
..ano mialy i moja tez ma..to mi akurat nie przeszkadza..Nic to sprawdze przewod..jak nic nie znajde skocze do elektyrka:) Moze masa gdzies sobie uciekla..Poprzednią wlascicielką byla pni ktora przywiozla ją z Kanady w 95 roku i jezdzila sobie spokojnie..servisowala..mam ksiazke wiec manipulacje wykluczam:) Swoją drogą autko jest "dziewicze" jesli chodzi o grzebanie w nim..brak jakichkolwiek sladow. Mam manual oryginalny wiec jakos dojde do tego sadze:)
[ Dodano: Nie 11 Wrz, 2005 ]
Sprawdzielm dzis wyjacia z ECU...i o zgrozo na wyjsciu do lampki check engine nie ma impulsu zadnego..probowka nie swieci ? Czy to tak ma byc? Jakby byl walniety ecu to by mi autko nie jezdzilo dobrze chyba..?
ODGRZEWAM baaaaaaaaaardzo starego kotleta
Po swapie z d14z2 na d16w4 mam podobną sytuację, check w ogóle nie zapala się po przełączeniu na zapłon. Zorientowałem się dopiero po próbie zrobienia samodiagnostyki. Dodam że hula to na OBD1 p28
Panowie wczoraj kupiłem civica i też check mi się nie zapala wogóle, a silnik chodzi normalnie(d14a2). Ktoś już doszedł co to może być?
tak: albo komp, albo wiązka, albo żarówka. Nic więcej.
albo tyle bledow ze litosci :P i dlatego odcieli hehe :P
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.