Zobacz pełną wersję : CHECK ENGINE nie zapala sie przy zaplonie. Help!!!
Po przekreceniu klucza nie zapala mi sie CHeck Engine i nie wiem co sie dzieje. Zarowke sprawdzilem i jest ok.. robilem samodiagnostyke i takze lampka nie swieci..co sie moglo stac? Jak sprawdzic dzialanie tej lamki ?
Jeśli robiłeś samodiagnostyke i lampka wogóle nie świeci (a napewno jest dobra) to jest to objaw walniętego ECU
a co sie dzieje przy walnientym ECU..jestem jak narazie laikiem wiec pytam..?
a czy kiedykolwiek sie paliła ??????
moze poprzedni wlasciciel przeciął gdzieś kabel, aby ukryć błędy.
Jeśli robiłeś samodiagnostyke i lampka wogóle nie świeci (a napewno jest dobra) to jest to objaw walniętego ECU
nieprawda :!:
4. Jeśli liczba błysków nie ma odpowiednika w numerze kodu, to prawdopodobnie uszkodzone jest urządzenie sterujące. Sprawdzić kilka razy, po czym sprawdzić masy i napięcia zasilające urządzenie sterującego przed jego wymianą.
komputer komputerem, a lampka lampką. Zawsze po przekręceniu kluczyka lampka powinna sie na chwile zapalić, bez względu na występowanie jakichkolwiek błędów.
..jak kupilem auto..nie zwrocilem uwagi..oststnio jednak zaczął słabnąć jak sie zagrzeje więc szukam przyczyny i zdalem sobie sprawe ze check engine nie swieci Co do uszkodzenia ECU ..czy nie bylo by wtedy problemow z silnikiem i to dosc znaczacych.?..ja nie mam zadnych poza delikatnym spadkiem mocy po zagrzaniu..jednak konczy mi sie srodkowy wydech a i kat chyba nie jest za wspanialy wiec moze to jest przyczyna. Spalanie jest normalne..nad morze w trasie spalil 5,9-6 l wiec nie jest zle..w miescie bierze 8-9 l
Lampka Check Engine jest polaczona bezposrednio do ECU ? bo jesli tak to sprawdze przewod na calej dlugosci i sie dowiem czy nie jest gdzies przeciety.
nieprawda :!: