PDA

Zobacz pełną wersję : CHECK ENGINE nie zapala sie przy zaplonie. Help!!!

_Pawel
30-08-05, 08:01
Po przekreceniu klucza nie zapala mi sie CHeck Engine i nie wiem co sie dzieje. Zarowke sprawdzilem i jest ok.. robilem samodiagnostyke i takze lampka nie swieci..co sie moglo stac? Jak sprawdzic dzialanie tej lamki ?

nick__t
30-08-05, 08:10
Jeśli robiłeś samodiagnostyke i lampka wogóle nie świeci (a napewno jest dobra) to jest to objaw walniętego ECU

_Pawel
30-08-05, 08:12
a co sie dzieje przy walnientym ECU..jestem jak narazie laikiem wiec pytam..?

LIO
30-08-05, 10:14
a czy kiedykolwiek sie paliła ??????
moze poprzedni wlasciciel przeciął gdzieś kabel, aby ukryć błędy.

Jeśli robiłeś samodiagnostyke i lampka wogóle nie świeci (a napewno jest dobra) to jest to objaw walniętego ECU

nieprawda :!:

4. Jeśli liczba błysków nie ma odpowiednika w numerze kodu, to prawdopodobnie uszkodzone jest urządzenie sterujące. Sprawdzić kilka razy, po czym sprawdzić masy i napięcia zasilające urządzenie sterującego przed jego wymianą.

komputer komputerem, a lampka lampką. Zawsze po przekręceniu kluczyka lampka powinna sie na chwile zapalić, bez względu na występowanie jakichkolwiek błędów.

_Pawel
30-08-05, 10:44
..jak kupilem auto..nie zwrocilem uwagi..oststnio jednak zaczął słabnąć jak sie zagrzeje więc szukam przyczyny i zdalem sobie sprawe ze check engine nie swieci Co do uszkodzenia ECU ..czy nie bylo by wtedy problemow z silnikiem i to dosc znaczacych.?..ja nie mam zadnych poza delikatnym spadkiem mocy po zagrzaniu..jednak konczy mi sie srodkowy wydech a i kat chyba nie jest za wspanialy wiec moze to jest przyczyna. Spalanie jest normalne..nad morze w trasie spalil 5,9-6 l wiec nie jest zle..w miescie bierze 8-9 l

Lampka Check Engine jest polaczona bezposrednio do ECU ? bo jesli tak to sprawdze przewod na calej dlugosci i sie dowiem czy nie jest gdzies przeciety.

nick__t
30-08-05, 21:32

nieprawda :!: