Zobacz pełną wersję : Ile by to wyniosło ? ;D
lukasz.och
06-09-13, 14:18
Witam,
Po woli przymierzam się na swapie w mojej angielce 5D 97r z silnikiem D14A8 na B18c4 i mam pare pytań do osób, które sięznają na tym.
Co myślicie o moich planach:
1. Swap na B18c4
2. Kolektor wydechowy do B serii 4-2-1
3. Cały wydech z kwasówki może 2,25" (oczywiście bez kata oraz pełny przelot)
4. Tuningowy kolektor dolotowy a'la skunk z przepustnicą H22
5. Parówa simoty + filtr Fujita z dolotem zimnego ze zderzaka w pożądnej obudowie z włókna szklanego odgrodzonej od ciepła silnika grubą warstwą folii aluminiowej do kominków. ( To już mam ;d)
6. Strojenie jakieś
Ile by to koników dało ? 200-210 ???
No i potem jakieś turbocharger :D
tylko nie wiem czy jakiś kompresorek czy sprężarka, ale chyba sprężareczka ;p
Ale nie znam się na tym i nie wiem od czego zacząć i czego szukać. Więc prosiłbym o pomoc.
Jakieś firmy? Macie jakieś pomysły?
PS. oczywiście przychodze o pomoc ze świadomością zmiany hamulcy tył+przód na coś lepszego ;p nie bd śmigać na bębnach
Pozdrawiam i wszystkim życzę szybkiej hondy xd
bartek1706
06-09-13, 14:28
Ja bym zaczął od hebli, zawieszenia, tak, żeby wszystko było na tiptop. Bseria jest cięższa więc nie wiem jak zniesie to seryjny zawias który masz przy d14A8
Dokladnie najpierw zrob zawias i hebel a motorownia na koniec.
lukasz.och
06-09-13, 14:44
Tak tak wiem o tym, to oczywiste jest ;p nie pisalem o tym by nie zawalac nie potrzebnie forum ;p wszystko bd leciec wraz z silnikiem od civica VTI i jakies zawieszenie regulowane, bo na tor takie rozwiazanie sie przyda no i jeszcze polireutany :D
Tez zgłebiałem temat swapa kiedys ale odpuscilem, gdyz cała operacja przerosła wartosc mojego auta tzn 10k +. samo b18c4 w dobrym stanie to 5-6 k + robocizna za wsadzenie go zrobiena wiazki nowych paskow filtrow dolotu wydechu strojenia. Logika mówi sprzedaj to co masz i kup auto mocne w serii np seryjne b18, b16 serce mowi swapoj :)
lukasz.och
06-09-13, 14:59