Zobacz pełną wersję : Honda Civic IV 3D Hatchback
Witam. Jestem nowy na forum. Mam okazję kupić Civica.
http://tablica.pl/oferta/honda-civic-idealna-98r-najladniejsza-CID5-ID3yTJP.html#427911a18c
Taki jak tu w linku. Mam pytanie odnośnie tej generacji. Jak wygląda praca silnika. Czy jest awaryjne? I jak wygląda korozja. Występuje często ?
Jestem świeżo upieczonym kierowca i wydaje mi się że taka Honda lepiej się będzie prezentować niż np. VW Golf III. ;)
Poradzicie mi coś? :)
Pozdrawiam. :)
PS. Jeśli temat założyłem w złym dziale to wybaczcie, ale jestem nowy :)
To jest civic VI gen ;) kupując Hondę musisz liczyć się z tym, że bardzo lubi je ruda niestety ;/ co do silnika, to nie zajżysz do środka, jeśli trafisz dobrze to posłuży jeszcze długo, wiadomo ,że przed kupnem jeszcze trzeba sie jeszcze poprzyglądać dokładniej :)
Temat zły, to dział 5D.
Silniki dobre, blacha słaba, ale wystarczy pilnować i czasem zakonserwować.
Przy zakupie patrzysz na tylne nadkola, podłogę i koniecznie ściągasz nakładki z progów (w 3D chyba są, c-nie? :>)
Autka, moim zdaniem, z nieco większym polotem niż golf.
Co do linka, to ze zdjęć powiem tylko, że kolor ładny!
Najlepiej to wyjdę na tym jak zadzwonię i się spytam.
Jak koleś będzie kręcił znaczy że lepiej uwazać :D
Ogólnie jak ta generacja się prezentuje? :D
Najlepiej to wyjdę na tym jak zadzwonię i się spytam.
Jak koleś będzie kręcił znaczy że lepiej uwazać :D
Ogólnie jak ta generacja się prezentuje? :D
"Jaki koń jest, każdy widzi."
Miałem na myśli awaryjność silnika itd. A nie wygląd ;P
Awaryjność taka jak zadbaał poprzedni właściciel (-ele).
Zadbane, niekatowane auto pojeżdzi na pewno tyle, że prędzej ci się znudzi niż je zajeździsz.
A ogólna awaryjność jest stosunkowo niewielka porównując do innych 15-nasto letnich aut tego samego segmantu za ok 6k PLN.