Zobacz pełną wersję : SWAP d14a4 na ???
??? - d16y7 czy to jest możliwe jeśli tak to jakie są koszty? (kompletny silnik i co jeszcze?)
a może wybrać inny silnik na swap'a?
z d-serii to d16z6 d16y2 d16y8
Czy zmiana na v-tec to dużo dodatkowej roboty przy swapie?
Gdzie szukać silników w dobrym stanie?
d16z6 Honda nie produkuje już chya od 1996 r - chyba będzie trudno znaleźć taki w dobrym stanie
Czy zmiana na v-tec to dużo dodatkowej roboty przy swapie?
Gdzie szukać silników w dobrym stanie?
d16z6 Honda nie produkuje już chya od 1996 r - chyba będzie trudno znaleźć taki w dobrym stanie
dlatego lepiej szukać d16y2, d16y8 czy d16W4
Przy zmianie na vtec nie ma więcej roboty niż przy zmianie na inną d serie poza kompem i przeciągnięciem dwóch dodatkowych przewodów do zaworu vteca.
Dzięki za zainteresowanie
Pozostaje jeszcze kwestia kosztów
Czy orientujecie się jakie są?
W 1000 powinieneś się zmieścić.
1000 ?
1000 mając już silnik i wszystkie potrzebne graty? tak?
Tak. Ale znam takiego, co jakiś czas temu zrobił sobie coś takiego za 500. Nie znam cen na dziś w Twoim mieście. Popytaj mechaników u siebie. Pamiętaj, że zmieniałbyś D-serię na D-serię, więc tylko odłączyć, wyjąć, włożyć drugi i podłączyć (plus kabelki VTEC).
Jeszcze raz dzięki
A cena silnika z osprzętem c.a. ile 2k?
allegro zablokowali?
Przykre, prawda? :/
A czy alledrogo to pewne źródło?
Na poważnie pytam
Widziałem też jakieś ogłoszenia na stronach CKP,
Może znacie jakieś lepsze dojścia do pewnego towaru?
Będę wdzięczny za odpowiedź
Może tutaj?: http://www.civicklub.pl/fi/viewforum.php?f=80
ciekawe czy po SWAPie łatwo jest pogonic serducho D14A4 i za ile może pójśc...
Jeżeli chodzi o silnik to wal do maćkaxxxx.
Ma też naprawdę dobrego mechanika w Wawie.
Stary silnik możesz śmialo postawić na telewizorze albo w piwnicy.
Jeżeli chodzi o silnik to wal do maćkaxxxx.
Ma też naprawdę dobrego mechanika w Wawie.
Stary silnik możesz śmialo postawić na telewizorze albo w piwnicy.
Głowicę od D14A3/4 to ja zabieram. Najtaniej będzie wrzucić D16Z6 i pociezyć się trochę, a po tem zakuć i uturbić. Na początek softa, a jak będzie mało to dokładac kolejne bary. ;)
Głowicę od D14A3/4 to ja zabieram. Najtaniej będzie wrzucić D16Z6 i pociezyć się trochę, a po tem zakuć i uturbić. Na początek softa, a jak będzie mało to dokładac kolejne bary. ;)
D16Z6 był montowany w 5 gen z tego co kojarzę... Nie kulawo to tak zmieniac na starszy motor?
D16Z6 był montowany w 5 gen z tego co kojarzę... Nie kulawo to tak zmieniac na starszy motor?
Podepnę się pod temat, czy przy swapie z d14a4 na d-serię vteca skrzynia też jest do wymiana, czy ta co jest w tej chwili da radę? Jeszcze jakieś koszty mogą się pojawić?
Jeżeli chcesz się szybko pozbyć silnika d14 to rozbieraj na części i sprzedawaj za grosze. 700 - 800 zł powinieneś odzyskać, resztę oddaj za darmo albo na złom.
Dywagacji ciąg dalszy...
A może by tak D15B wrzucić?
Czy będzie plug&play ??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.