Zobacz pełną wersję : Samoobsługa D13B2
Witam
Gdzie znajduje się dokładnie wyświetlacz do samo diagnostyki w D13B2?
Czytałem, że pod wykładziną w nogach u pasażera z przodu. Odpiąłem tą wykładzinę i nie widzę gdzie się dokładnie znajduje. Najlepiej by było jakby ktoś zdjęcie zamieścił.
w d13b2 nie ma zadnego wyswietlacza. jest dioda w kompie zobacz 1 focie http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=17467 u siebie jak odkryjesz wykladzine pasazera to po prawej stronie jest komp a po srodku za szybka jest dioda i uzywaj nastepnym razem opcji :szukaj: bo cie tu zjedza jak nie bedziesz tego robil :aloha: powodzonka
Zrobiłem samo diagnostyke i czerwona diada zaświeciła mi:
1 raz
potem przerwa
10 razy
z tej strony http://www.civic5gen.prv.pl/ wyczytałem, że
1 - Sonda lambda lub jej obwód
10 - Czujnik temperatury powietrza dolotowego lub jego obwód
i chyba to będzie lambda bo mi za dużo zaczął palić.
Jest tylko jedna? i gdzie się znajduję za kolektorem? Ciężko wymienić? Jakiej firmy kupić?
A z tym drugim problemem to gdzie się znajduje czujnik temperatury?
ale jak Ci to miga na przemian?? raz 1 mrugnięcie potem 10 mrugnięć i znowu 1 mrugnięcie i potem znowu 10?? Czy tylko masz 1 mrugnięcie potem 10 mrugnięć i znowu cały czas 10 mrugnięć?? podepnij sobie kostkę z tyłu puchy od filtra do czujnika temp (taki wystający dzyndzel, podłaczenie od spodu) zresetuj kompa i już nie będziesz miał błędu nr 10. Podejrzewam, że tylko w tym jest problem, a 1 mrugnięcie na początku ma być, a jeśli się powtarza to faktycznie sonda.
tak mam raz 1 mrugnięcie potem 10 i znowu po 10. Zaraz podepnę tą kostkę. A jak kompa zresetować?
A jak kompa zresetować
:szukaj:
po wlaczeniu zaplonu dioda zapali cie sie 1raz ( chyba w celu sprawdzenia czy komp jest sprawny) potem jest chwila przerwy i dopiero wtedy dioda zaczyna wyswietlac ci bledy. z tego co ja tu wyczytalem to masz tylko jeden blad nr 10 skoro jest tak jak muwisz 10 blyskow przerwa i znow 10 blyskow. jesli chodzi o problemy to uderzaj do jogala on ci pomoze sam ma d13 i zna sie na rzeczy :d
a co do resetu kompa to tak jak poprzednik ci pokazal opcja :szukaj:
masz tu link moze ci pomoze
http://www.hondapl.org/samodiagnostyka/samodiagnostyka.html
Dobra dzięki wszystkim poradziłem sobie. Już mi błędów nie wyświetla.
Mam jednak problem odblokowałem 2 przepustnicę i zagiąłem wężyk. Po kilku dniach auto na biegu jałowym zaczęły spadać obroty. Wyregulowałem je a później przy jeździe przy hamowaniu i postoju obroty wzrastały do jakiś 2300 obr. Na drugi dzień honda zaczęła pyrkać bo chodziła na 3 gary, wyczyściłem świece i pomogło. Zdjąłem też zacisk z 3 wężyka.Chodzi normalnie tylko jakoś dużo pali i dość dużo dymi na szaro-biało. Kolega mi mówił że może uszczelka pod głowicą ale nie bierze mi oleju ani płynu chłodnicy. Co może być przyczyną? :/
Może to być sonda lambda? Jeżeli tak to w jakiej jest cenie i jakiej firmy kupować jak już?
jeśli Ci chodzi czasami na trzy gary i chwilowo pomaga wyczyszczenie świec to masz ten przypadek co ja miałem wcześniej jak miałem stożek. Poprostu autko Ci zalewa( nawet po rozgrzaniu jest na ssaniu). Mam nadzieję że masz seryjny dolot i nie zagiąłeś wężyka nr 8, no i że masz doprowadzenie ciepłego powietrza znad kolektora do puchy. Niestety przy gaźniku tak jest, że na zimę trzeba wrócić do seryjnego dolotu i najlepeij puścić mu tylko ciepłe powietrze znad kolektora wydechowego, wtedy nie ma żadnych problemów i autko pali w okolicach 6.5 L /100 km (jazda mieszana). Koniecznie podłącz tą wtyczkę do czujnika temperatury, wyciągnij bezpiecznik back up 7.5A na ok 30s. odpal furkę i sobie trochę pojeździj. zobaczysz jak wtedy zapitala ;) .
Nie mam stożka i mam doprowadzone ciepłe powietrze z nad kolektora. Wtyczkę miałem podłączoną tylko niedawno odpinałem i zapisało się na kompie. Zresetowałem kompa pojeździłem ale zmiany nie odczułem.
Można jakoś sprawdzić czy silnik chodzi cały czas na ssaniu ??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.