Zobacz pełną wersję : Głowa z d16z6 w d15z6
Witam.
Zrobił kiedyś ktoś takie coś. W d15z6 działa to troche inaczej (mam wyciągniętą kontrolkę vtec) i potrafi się a'la vtec zapiąć od 2-2.5. Ciekawi mnie jaki efekt byłby w głowicy od normalnego vteca
Podobno zmieniając wałek i klawiaturę z d16z6 przechodzi się na "pełnego vteca"
Jeszcze jutro postaram sie miernik wpiac w kabel od VTEC i sie przejchać i potwierdzić to czy ta lampka vtec jest na prawde od vtec(generalnie podczas jazdy: na wolnych sie nie zapala. od jakiś 4k obrotów zawsze a jak sie mocno wciśnie pedał przy około 2.5 potrafi. )
Bo ja tej kontrolki nie zakładałem. była jak kupiłem
bednar_ek35
03-09-13, 07:06
Poszukaj na forum leniuchu bo było już o tym setki razy:)
Dla ułatwienia dokładniejsze info znajdziesz w temacie:wszystko o minime oraz wpisując w wyszukiwarce D15Z6+wałek i klawiatura z Z6 lub wymiana wałka i klawiatury w D15Z6.
Miłej lektury.
Muzyk-Grzes
03-09-13, 09:33
Podobno zmieniając wałek i klawiaturę z d16z6 przechodzi się na "pełnego vteca"
Już to kiedyś słyszałem ,ale z tego co wiem głowica jest spasowywana razem z klawiaturą i nie polecał bym zakładania klawiatury z jednej głowicy do drugiej głowicy.
Bo niestety może sie to skończyć tak.
http://img90.imageshack.us/img90/6562/kek8.jpg (http://img90.imageshack.us/i/kek8.jpg/)
To akurat zatarta klawiatura (głowica podobnie) z auta gdzie głowica była kompletem a najprawdopodobniej do otworu smarowania dostał się jakiś paproch. Wstawiłem je po to żeby zobrazować że nawet jak jest olej itd to różne mogą sie zdarzyć "przygody"
Jak bym juz miał zakładać to całą głowice bym zmienił. Dzięki za wypowiedzi
zmieniając całą głowicę odprężasz silnik, chyba że splanujesz ją ile się da
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.