PDA

Zobacz pełną wersję : Głowa z d16z6 w d15z6



MrKubek
02-09-13, 21:32
Witam.
Zrobił kiedyś ktoś takie coś. W d15z6 działa to troche inaczej (mam wyciągniętą kontrolkę vtec) i potrafi się a'la vtec zapiąć od 2-2.5. Ciekawi mnie jaki efekt byłby w głowicy od normalnego vteca

kris00011
02-09-13, 21:36
Podobno zmieniając wałek i klawiaturę z d16z6 przechodzi się na "pełnego vteca"

MrKubek
02-09-13, 21:44
Jeszcze jutro postaram sie miernik wpiac w kabel od VTEC i sie przejchać i potwierdzić to czy ta lampka vtec jest na prawde od vtec(generalnie podczas jazdy: na wolnych sie nie zapala. od jakiś 4k obrotów zawsze a jak sie mocno wciśnie pedał przy około 2.5 potrafi. )
Bo ja tej kontrolki nie zakładałem. była jak kupiłem

bednar_ek35
03-09-13, 07:06
Poszukaj na forum leniuchu bo było już o tym setki razy:)
Dla ułatwienia dokładniejsze info znajdziesz w temacie:wszystko o minime oraz wpisując w wyszukiwarce D15Z6+wałek i klawiatura z Z6 lub wymiana wałka i klawiatury w D15Z6.
Miłej lektury.

Muzyk-Grzes
03-09-13, 09:33
Podobno zmieniając wałek i klawiaturę z d16z6 przechodzi się na "pełnego vteca"
Już to kiedyś słyszałem ,ale z tego co wiem głowica jest spasowywana razem z klawiaturą i nie polecał bym zakładania klawiatury z jednej głowicy do drugiej głowicy.
Bo niestety może sie to skończyć tak.
http://img90.imageshack.us/img90/6562/kek8.jpg (http://img90.imageshack.us/i/kek8.jpg/)
To akurat zatarta klawiatura (głowica podobnie) z auta gdzie głowica była kompletem a najprawdopodobniej do otworu smarowania dostał się jakiś paproch. Wstawiłem je po to żeby zobrazować że nawet jak jest olej itd to różne mogą sie zdarzyć "przygody"

MrKubek
03-09-13, 10:24
Jak bym juz miał zakładać to całą głowice bym zmienił. Dzięki za wypowiedzi

cor7ez
03-09-13, 18:30
zmieniając całą głowicę odprężasz silnik, chyba że splanujesz ją ile się da