Zobacz pełną wersję : Różnica w silnikach 1.4 w wersji japońskiej i europejskiej
Czy jest jakaś różnica pomiędzy silnikiem wkładanym do 3D i 4D , czyli wersji japońskiech od wersji 5D europejskiej. Na pewno różnią sie przepustnicami. W japońskich jest metalowa a w europejskiej plastik.
Czy to jest jedyna różnica. Jeśli tak to czy jest możliwe przełożenie samej przepustnicy bez konieczoście innych zmian. Przeporogramowania komputera i innych zabiegów :wink:
Przepustnica plastikowa :?: chyba cos nie tak.
Mam na myśli kolektor dolotowy z plastiku.
Czy mozna go zamienić na metalowy z japońskiej wersji bez dodatkowych zmian
P.S. Sorki za pomyłkę
Mam na myśli kolektor dolotowy z plastiku.
Czy mozna go zamienić na metalowy z japońskiej wersji bez dodatkowych zmian
P.S. Sorki za pomyłkę
Civy 5D tez miewaly metalowy, starsze roczniki.
Silnik w EJ9 (3D/4D) jest nieco inaczej umiejscowiony, ale mam wrazenie ze w kolektorach nie ma roznicy.
Mimo wszystko poszukalbym metalowego od 5D.
Gaz ?
Tak mam gaz sekwencje. Nie ma żadnych strzałów czy coś takiego. Ale jednak mimo to samochód nie chodzi na gazie dobrze. Gasie na zimnym silniku, obroty faluja, czasami sie check zapali, czasami szarpnie.
Myslałem żeby zamienić tą instalacje co mam na zwykłą z elektroniką. Ale to tego potrzebny jest metalowy kolektor. A na te wyspawane przez rzemieślników to się patrzec nie mogę.
Stąd właśnie to pytanie.
Jednak jeśli nie bedzie bardzo możliwości zamiany kolektora na org metalowy to będe dalej walczył w gazownikami, żeby w końcu zrobili to po ludzku.
A ma może ktoś taką honde na sekwecji OMVL?
Tak mam gaz sekwencje. Nie ma żadnych strzałów czy coś takiego. Ale jednak mimo to samochód nie chodzi na gazie dobrze. Gasie na zimnym silniku, obroty faluja, czasami sie check zapali, czasami szarpnie.
Myslałem żeby zamienić tą instalacje co mam na zwykłą z elektroniką. Ale to tego potrzebny jest metalowy kolektor. A na te wyspawane przez rzemieślników to się patrzec nie mogę.
Stąd właśnie to pytanie.
Jednak jeśli nie bedzie bardzo możliwości zamiany kolektora na org metalowy to będe dalej walczył w gazownikami, żeby w końcu zrobili to po ludzku.
A ma może ktoś taką honde na sekwecji OMVL?
Zmien lepiej gazownika, bo jesli samochod wariuje na sekwencji to znaczy ze ktos dziwny sie w to bawil. A wymiana na II generacje to juz w ogole dziwny pomysl... Pojedz gdzies indziej, nawet do innego miasta i niech to reguluja.
Wiem że dziwny. Ale ... mnie już strzela. Wcześniej miałem Corsę na II gen i wszystkio było OK. Dlatego taki pomysł.
Wiem że dziwny. Ale ... mnie już strzela. Wcześniej miałem Corsę na II gen i wszystkio było OK. Dlatego taki pomysł.
Przeczytaj priva...
Aha, Honda to nie Opel :lol:
gaz zrobiony dobrze musi dobrze chodzic
jesli cos nie tak znaczy ze ktos nei ma pojecia o tym co robi
tym bardziej sekwencja mi sie wydaje powinno byc 1 klasa :D
Wiem że Honda to nie Opel. Widać to choćby po cenach części. Ale watro jest płacić wiecej.
Dlateog właśnie załorzyłem od razu sekwecję. Nie chciałem kombinować. Miało byś dobrze a jest .... :x
Rozmawiałem dzisiaj ze znajmomym i twierdził on że raczej nie można przełożyć samego kolektora, gdyż w wersji japońskiej filtr powietrza jest nad kolektorem. I może to wszystko nie wejść pod maskę
Rozmawiałem dzisiaj ze znajmomym i twierdził on że raczej nie można przełożyć samego kolektora, gdyż w wersji japońskiej filtr powietrza jest nad kolektorem. I może to wszystko nie wejść pod maskę
Ale przepustnica jest dokladnie tak samo... Uklad dolotowy zostalby Twoj.
Nie bardzo sobie mogę to wyobrazić. Przecież filtr jest nad przepustnicą.
Ma ktoś może zdjęcia wersji japońskiej.
http://www.boomer.neostrada.pl/hamownia/100_0017.JPG
Chyba o taka ci chodzi
I jest wyżej filtr. A co za tym idzie może byc problem
http://tuningclubsiedlce.com/media/uploads/8/zdjecie_001.jpg
Zły kąt ale w tym momnecie innego zdjęcia nia mam pod reką
Nie jestem pewny ale powinno pasowac,kumpel ma anglika to jak sprawdze to cos napisze. :roll:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.