Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Silnik CIVIC SPORT 1,7CDTI

Junior_rze
31-08-13, 15:08
Witam, mam pytanie do szczęśliwych posiadaczy Civica 7 gen w wersji sport z silnikiem 1.7 CDTI.
Nigdy nie miałem styczności z tym silnikiem i chciałbym zaczerpnąć trochę informacji na ten temat, jak się sprawuje silnik, ile spala autko, jak z awaryjnością i ogólne uwagi dotyczące silnika. :):)

arekwu
04-09-13, 19:39
http://www.magazynauto.pl/porady/eksploatacja/silnik-2870/news-przeczytaj-zanim-wybierzesz-diesla,nId,1020283

To na początek. Potem się zapiecze turbinka itd.itp. Spala około 6l...

Junior_rze
24-12-13, 00:54
temat do zamkniecia.

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

spidek
28-12-13, 16:31
Generalnie auto nie sprawa większych problemów. Jeżdżę nim od ponad roku. Spalanie 6 litrów to chyba średnie...bo na trasie przy umiarkowanej jeździe to ok 4,5L. Średnia z urlopu w Chorwacji to 5,6L a wiadomo że tam autostrady itp...Nie ma problemów ze skrzynią jak w wersjach benzynowych, wtryski nie do zajechania a z turbo jeżeli ktoś umie się obchodzić nie ma problemu zapiekania się :) Dynamika na poziomie silnika 1,6 choć przy prędkości powiedzmy 150km/h w dieslu jest o wiele ciszej i oszczędniej oraz przy większym załadunku benzyna 1,6 robi się już odczuwalnie słabsza.
Z minusów: lubi się zepsuć alternator (250zł za nowy regenerowany plus wymiana), czujnik doładowania (ok 300 za oryg + w) i czujnik wału (300zł za oryg + w).
Generalnie polecam a artykuł od arekw można powiedzieć że nie dotyczy tego diesla. Na forum civicforum.pl jest ten model opisany od A do Z oraz wszystkie awarie, tutaj ciężko Ci będzie znaleźć jakieś informacje a tam jest osobny dział dla diesla.
Po rejestracji polecam wątek http://www.civicforum.pl/showthread.php/24721-Co-warto-wiedzie%C4%87-o-Civic-Dieslu-1-7-CTDi-przed-zakupem-Zalety-i-Wady-Opinie

lucasskywalker
01-01-14, 16:15