Zobacz pełną wersję : honda concerto 1,5 dual point
Witam mam problem z moją hondą a dokładnie z silnikiem d15b2. Przy rozpędzaniu do dwóch tysięcy obrotów silnik dławi się i jest słaby , po przekroczeniu tej granicy problem znika .
Witam nie jestem super expertem ale ja mam silnik DOHC i mialem ten sam problem przyczyny moga byc 2
1 jest to filtr paliwa zapchany i ona tak sie zachowuje jak by nie palila na jakis gar a jak ma 2000 obr zaczyna sie zbierac
2 to kopułka palca rozdzielacza jest wilgotna i trzeba ja otworzyc wymienic uszczelke jesli takowa jest jeszcze jezeli nie to wyczyscic dokladnie i zamknac kopulke uszczelniajac ja
Ja zrobiłem te 2 czynnosci sam i problem znikł nawet jak wlatuje w wode nie ma problemu pozdrawiam
nie ten dzial :bicie:
trezba czytac regulamin zanim zdecydujesz sie pytac i byle gdzie pytac
http://www.civicklub.pl/fi/viewforum.php?selected_id=f26&sid=3501074deda30295b4b2f1c7e19ec4ed
to kopułka palca rozdzielacza jest wilgotna
albo juz jej nie ma.zobacz do kopulki i palca zarazem
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.