Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Układ czasowy oświetlenia wnętrza

djhubertusss
28-08-13, 10:37
Witam. Przeglądałem teraz manuala od aerodecka i natknąłem się na takie coś. Robił już ktoś to? Jak sprawa z dostaniem takiego modułu?

MikeFoto
28-08-13, 12:25
Prościej się nie da.
http://allegro.pl/profesjonalny-sciemniacz-oswietlenia-wnetrzakabiny-i3491728468.html

djhubertusss
28-08-13, 13:03
T już widziałem o widziałem. Ale chodzi mi po głowie orginał

apw911
28-08-13, 13:38
Ja kupiłem ten z powyższej aukcji i polecam;)

szastal
20-09-13, 14:22
w avt są ciut droższe i bardziej rozbudowane o ile umiesz trzymać lutownice

djhubertusss
21-09-13, 23:05
umiem z zawodu jestem elektronikiem

MikeFoto
22-09-13, 18:02
T już widziałem o widziałem. Ale chodzi mi po głowie orginał

Tylko jaki sens montażu oryginału skoro działanie nie będzie się różnić od tego z allegro. Tak tego nie widać i tak.
Chyba że ori dla samego ori.

szastal
22-09-13, 18:31
na avt są ciekawe i pewnie taki założe, gdzieś na kompie mam wzory płytki i schematy, ale nie miałem czasu sprawdzić a jest to podpinany sterownik pod sygnały z centralnego zamka, czyli otwieramy auto i już się lampka zapala, jak ktoś byłby zainteresowany mogę gdzieś to odgrzebać , ale nie wiem czy działa nawet

MM63
23-09-13, 22:37
na avt są ciekawe i pewnie taki założe, gdzieś na kompie mam wzory płytki i schematy, ale nie miałem czasu sprawdzić a jest to podpinany sterownik pod sygnały z centralnego zamka, czyli otwieramy auto i już się lampka zapala, jak ktoś byłby zainteresowany mogę gdzieś to odgrzebać , ale nie wiem czy działa nawet

Ale to z kluczyka czy z pilota by to śmigało? Mam na myśli, czy otwierając manualnie z kluczyka by się światło zapalało.

Świetny bajer.

rbkt666
23-09-13, 22:42