Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Honda przy redukcji biegu traci moc, zapalają się kontrolki

LukaszT
26-08-13, 10:58
Witam, posiadam Hondę Civic z 1997, 1.4 benzyna.Miałem wczoraj mały problem, z góry zaznaczam, że nie znam się na temacie za bardzo.Opiszę problem własnym słowami, bez używania fachowego słownictwa.

Po przejechaniu wczoraj ok 40-50 km przy cofaniu zgasł mi samochodów.Nie odpalił za pierwszym razem (było słychać, że „kręci”), tylko za drugim lub trzecim podejściem.Po przejechaniu ok 30-35 km autostradą przy redukcji biegu (w momencie zjazdu z autostrady) samochód jak by tracił moc, zapaliły mi się kontrolki sygnalizujące brak ciśnienia oleju silnikowego i brak ładowania akumulatora.Po przejechaniu kilkuset metrów przy kolejnej redukcji biegów sytuacja z utratą mocy i zapalonymi kontrolkami się powtórzyła.

Orientuje się ktoś w czym może być problem? Może to być problem z akumulatorem? Jest on dość stary, samochodem mało jeżdżę z reguły 3 razy w tygodniu, czasem 2.W miesiącu robię nie wiele, bo około 220-250 km.

Poll
26-08-13, 11:18
A zawory kiedy regulowane były? Zdarza się, że jak są rozklekotane to auto spada z obrotów prawie to zera, stąd brak ładowania i ciśnienia oleju. Brak mocy też jest objawem rozregulowanych zaworów.

LukaszT
26-08-13, 11:53
A zawory kiedy regulowane były? Zdarza się, że jak są rozklekotane to auto spada z obrotów prawie to zera, stąd brak ładowania i ciśnienia oleju. Brak mocy też jest objawem rozregulowanych zaworów.
Nie ma pojęcia.Samochód kupiłem w lutym tego roku.

W przypadku rozregulowanych zaworów istnieje prawdopodobieństwo, że jadąc samochodem zgaśnie mi i go nie odpalę ?

Poll
26-08-13, 12:06
Aż tak to może nie. Ale zrób te zaworki. 0,20 mm ssące, 0,25 mm wydechowe. Jak nie pomoże to zrób samodiagnostykę - jest w fotoinstrukcjach - zwiera się drucikiem zworkę 2 pinową. Świece zmieniałeś i filtry paliwa+powietrza? Kable nieuszkodzone te co do świec idą?

LukaszT
26-08-13, 13:40