PDA

Zobacz pełną wersję : Układ hamulcowy problem



toorop69
24-08-13, 16:44
Witam
Panowie mam problem, chodzi mi o korektor sily hamowania. Prawdopodobnie do wymiany z tego co mi mechanik powiedzial
Bylem na odpowietrzeniu hamulcow i plyn nie przeplywa do tylu a jakis czas temu bylem na przegladzie i wszystko bylo OK hamulce dzialaly a teraz tyl nie trybi.
Model rok 2000, MB3 ,1.5i, d15z8.
Pozdrawiam


tak wyglada
http://allegro.pl/honda-civic-95-01-korektor-sily-hamowania-wawa-i3331811442.html

Szczur[R]
24-08-13, 18:22
Na oba koła ? Nie przepływa wcale ? Znaczy się trochę hamuje, ale słabo ? Więcej szczegółów, oraz co ostatnio było robione przy hamulcach

toorop69
24-08-13, 19:10
Przod hamuje normalnie.Tyl lewy nie hamuje wcale, nie ma przeplywu plynu. Prawy tyl delikatnie hamuje ale praktycznie bez skutku.Ostatnio byly wymieniane klocki z plynem hamulcowym i to wszystko.

Wlodek
24-08-13, 20:01
Może wężyki się zabiły syfem

minidet
24-08-13, 20:07
Miałem podobnie; przód hamował dobrze, na tyle różnica ponad 40 % względem kół. Wymieniłem rozdzielacz/korektor na ścianie grodziowej, nowy płyn + odpowietrzenie i po problemie.Tylko jedna mała uwaga. Jest kilka rodzajów; najczęściej występują rozdzielacze na 4 przewody, jeśli nie masz ABS potrzebujesz taki na 6 przewodów (rzadziej spotykany, trudniej dostępny, co od razu widać w cenie). Najlepiej zrób sobie zdjęcie i zacznij poszukiwania ......

toorop69
24-08-13, 20:36
Kolega z forum posiada z takiego modelu (korektor siły hamowania ale od ek3 d15z6 bez abs'u też ma 6 przewodów) wyglada tak samo.
Te korektory sa takie same czy maja jakies roznice budowa taka sama.
Pozdrawiam

toorop69
25-08-13, 20:55
Kolega z forum posiada z takiego modelu (korektor siły hamowania ale od ek3 d15z6 bez abs'u też ma 6 przewodów) wyglada tak samo.
Te korektory sa takie same czy maja jakies roznice budowa taka sama.
Pozdrawiam

Bede wdzieczny jak ktos mi podpowie jak to jest z tymi korektorami czy one sie czyms roznia.

Szczur[R]
25-08-13, 21:06
Bede wdzieczny jak ktos mi podpowie jak to jest z tymi korektorami czy one sie czyms roznia.

jeśli korektor jest z auta gdzie średnica tarcz była ta sama jak u Ciebie (chyba że są bębny), oraz Ty również masz układ bez ABS - wtedy będzie pasować.
Na pewno niezamienne są w kombinacji ABS-bez abs i tarcze-bębny - będą się różnić proporcją ciśnienia między przodem a tyłem.

toorop69
25-08-13, 21:36
;2059603']jeśli korektor jest z auta gdzie średnica tarcz była ta sama jak u Ciebie (chyba że są bębny), oraz Ty również masz układ bez ABS - wtedy będzie pasować.
Na pewno niezamienne są w kombinacji ABS-bez abs i tarcze-bębny - będą się różnić proporcją ciśnienia między przodem a tyłem.

Uklad mam bez abs z przodu tarcze z tylu bebny.
Czekam na odpowiedz z wymiarami.
Seria jaka ma srednice?

Szczur[R]
25-08-13, 22:09
Uklad mam bez abs z przodu tarcze z tylu bebny.
Czekam na odpowiedz z wymiarami.
Seria jaka ma srednice?
No więc musisz mieć reduktor z auta fabrycznie nie mającego ABS i z tyłu posiadającego bębny. Rozmiar tarczy miałem na myśli tył :) przednie nie mają tu znaczenia

toorop69
25-08-13, 22:46
;2059679']No więc musisz mieć reduktor z auta fabrycznie nie mającego ABS i z tyłu posiadającego bębny. Rozmiar tarczy miałem na myśli tył :) przednie nie mają tu znaczenia

Bez abs-u jak i u mnie, przod tarcze i tyl bebny. Myslalem ze srednica tarcz z przodu tez ma znaczenie. Z tego co porownywalem jego korektor z moim wygladaja tak samo.