Zobacz pełną wersję : Układ hamulcowy problem
Witam
Panowie mam problem, chodzi mi o korektor sily hamowania. Prawdopodobnie do wymiany z tego co mi mechanik powiedzial
Bylem na odpowietrzeniu hamulcow i plyn nie przeplywa do tylu a jakis czas temu bylem na przegladzie i wszystko bylo OK hamulce dzialaly a teraz tyl nie trybi.
Model rok 2000, MB3 ,1.5i, d15z8.
Pozdrawiam
tak wyglada
http://allegro.pl/honda-civic-95-01-korektor-sily-hamowania-wawa-i3331811442.html
Na oba koła ? Nie przepływa wcale ? Znaczy się trochę hamuje, ale słabo ? Więcej szczegółów, oraz co ostatnio było robione przy hamulcach
Przod hamuje normalnie.Tyl lewy nie hamuje wcale, nie ma przeplywu plynu. Prawy tyl delikatnie hamuje ale praktycznie bez skutku.Ostatnio byly wymieniane klocki z plynem hamulcowym i to wszystko.
Może wężyki się zabiły syfem
Miałem podobnie; przód hamował dobrze, na tyle różnica ponad 40 % względem kół. Wymieniłem rozdzielacz/korektor na ścianie grodziowej, nowy płyn + odpowietrzenie i po problemie.Tylko jedna mała uwaga. Jest kilka rodzajów; najczęściej występują rozdzielacze na 4 przewody, jeśli nie masz ABS potrzebujesz taki na 6 przewodów (rzadziej spotykany, trudniej dostępny, co od razu widać w cenie). Najlepiej zrób sobie zdjęcie i zacznij poszukiwania ......
Kolega z forum posiada z takiego modelu (korektor siły hamowania ale od ek3 d15z6 bez abs'u też ma 6 przewodów) wyglada tak samo.
Te korektory sa takie same czy maja jakies roznice budowa taka sama.
Pozdrawiam
Kolega z forum posiada z takiego modelu (korektor siły hamowania ale od ek3 d15z6 bez abs'u też ma 6 przewodów) wyglada tak samo.
Te korektory sa takie same czy maja jakies roznice budowa taka sama.
Pozdrawiam
Bede wdzieczny jak ktos mi podpowie jak to jest z tymi korektorami czy one sie czyms roznia.
Bede wdzieczny jak ktos mi podpowie jak to jest z tymi korektorami czy one sie czyms roznia.
jeśli korektor jest z auta gdzie średnica tarcz była ta sama jak u Ciebie (chyba że są bębny), oraz Ty również masz układ bez ABS - wtedy będzie pasować.
Na pewno niezamienne są w kombinacji ABS-bez abs i tarcze-bębny - będą się różnić proporcją ciśnienia między przodem a tyłem.
;2059603']jeśli korektor jest z auta gdzie średnica tarcz była ta sama jak u Ciebie (chyba że są bębny), oraz Ty również masz układ bez ABS - wtedy będzie pasować.
Na pewno niezamienne są w kombinacji ABS-bez abs i tarcze-bębny - będą się różnić proporcją ciśnienia między przodem a tyłem.
Uklad mam bez abs z przodu tarcze z tylu bebny.
Czekam na odpowiedz z wymiarami.
Seria jaka ma srednice?
Uklad mam bez abs z przodu tarcze z tylu bebny.
Czekam na odpowiedz z wymiarami.
Seria jaka ma srednice?
No więc musisz mieć reduktor z auta fabrycznie nie mającego ABS i z tyłu posiadającego bębny. Rozmiar tarczy miałem na myśli tył :) przednie nie mają tu znaczenia
;2059679']No więc musisz mieć reduktor z auta fabrycznie nie mającego ABS i z tyłu posiadającego bębny. Rozmiar tarczy miałem na myśli tył :) przednie nie mają tu znaczenia
Bez abs-u jak i u mnie, przod tarcze i tyl bebny. Myslalem ze srednica tarcz z przodu tez ma znaczenie. Z tego co porownywalem jego korektor z moim wygladaja tak samo.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.