Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : zbieżność



skolopendra
13-02-08, 14:20
czy to normalne ze po wymianie skrzyni kierownica uciekła mi lekko w prawo?
czy po takich zabiegach jednak jest to oczywiste :speszony:

eVok
13-02-08, 15:54
nie wiem czy to normalne ale chyba warto jechać na geometrię jeśli kierownica się skręciła.choć z drugiej strony miałem opony letnie na których była skręcona kierownica a po wymianie opon jest prosto
i samochód nie ściągał

patyk_lks
13-02-08, 16:21
Wyjmowałem skrzynie geo nie była ruszona.

Lcfr
13-02-08, 16:38
jak dla mnie po zdjęciu/założeniu skrzynki kierownica powinna byc tak samo...

marcov
13-02-08, 16:47
U mnie to samo jak u eVok

robilem zbieznosc na komputerowym sprzecie na zimmowkach 13" - wyszlo +00,1 i -00,1 czyli zbieznosc calkowita wyszla 00,0 czyli idealnie. Zalozylem lato 195/50 15 i kierownica jest lekko w lewo, czyli to wina opon ale nie potrafie tego logicznie wytlumaczyc

a wracajac do tematu, teoretycznie zbieznosc nie powinna ulec zmianie lecz jak sam widzisz roznie to bywa

Rikoo
13-02-08, 16:49
wszystko zalezy czy wyjmowales drazkikierownicze podczas demontazy skrynijak tak to normalne ze zbieznasc poszla w sina dal

skolopendra
13-02-08, 17:27
co ciekawe, w lecie ustawiałem zbieżność bo mi uciekła kierownica w jedną stronę chyba o 1

a teraz jakby wróciła spowrotem w drugą stronę :speszony:

marcov
13-02-08, 18:17
no ale padlo pytanie czy ruszales drazki kierownicze?

jesli nie sciaga a kierownica jest tylko "krzywo" to albo to olej albo podjedz na zbieznosc albo:] zrob to sam domowym sposobem ktory gdzies juz tutaj opisywalem

skolopendra
13-02-08, 18:51
drazki kierownicze?

nie bo niby po co :/

ustawić to nie problem 30 zł po znajomości i już

tylko zastanawiało mnie dlaczego tak się stało, czy np nie ucierpiała jakimiś sposoby przekładnia np przy wybijaniu pól osi lub wybijaniu przegubu kulowego zwrotnicy :)