Zobacz pełną wersję : Soft turbo , gdzie zakladac , jakie ceny ?
Witam.wiem ze o soft turbo bylo dozo ale nie znalazlem konkretnej odpowiedzi.
Soft u grabowskiego to koszt okolo 7800 zl
Jakie sa jeszcze polecane firmy ktore zrobia to profi ?? i taniej
chce wydec mniej na turbo zeby miec troche zapasu na sprzeglo oraz strojenie.
silnik b16a2
taniej niz u grabowskiego to juz raczej tylko home made ... ale moze się myle
robia to profi ?? i taniej
tak sie nie da
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=529572&sid=1d4cd7be265a985d12d87fbe9d276ff7#529572
roz3waz ta propozycje
zeby bylo taniej niż u Grabowskiego to musialbys robić sam. a jak poprosisz go żeby zrobił profi to ceny beda na poziomie innych konkurencyjnych firm.
MaTeUsZ_V212
13-02-08, 12:18
Soft u grabowskiego to koszt okolo 7800
To jest cena za zestaw plus montaz? Jakie sa wasze opinie o Grabowskim bo rózne słyszałem...?
7800 to cena wszystkiego razem z montarzem i gotowe do jazdy.
trzeba sobie doliczyc do tego sprzeglo i ewentualnie lepsze strojenie , zegary itd,wiec wyjdzie lekko ponad 10,
a co myslicie o setupie mightiego ?? wedlug mnie moze byc ale estetyka nie jest na najwyzszyn poziomie
wedlug mnie moze byc ale estetyka nie jest na najwyzszyn poziomie
jesli estetyka dla ciebie jest wazna to trzeba spawac "barana" i tyle ;) .ja uwazam ze oferta spoko zwlaszcza ze dostaje sie bardzo fanjny zestaw z pozadnymi zegarami i calkiem sporym potencjalem.
Jakie sa wasze opinie o Grabowskim bo rózne słyszałem
o G. Grabowskim slyszalem wiekszosc niepochlebnych opini(glownie z forum streetracing.pl), o Macku zlego slowa nie slyszalem.
ja juz dlugo jezdze na grabowskiego zestawie i nie ma problemu smiga az milo
tak jak wyżej jak sam nie zrobisz to nic tanszego nie znajdziesz ,zauważ tez ze pewnie juz z kilkanascie rexów z "tamtąd na sofcie
wyjechalo .
Soft u grabowskiego to koszt okolo 7800 zl
zbadaj sobie rynek nowych sprezarek i odpowiedz sobie na pytanie
Jakie sa jeszcze polecane firmy ktore zrobia to profi i taniej
obawiam sie ze nie bedzie
a jak poprosisz go żeby zrobił profi to ceny beda na poziomie innych konkurencyjnych firm.
dokladnie tak jak z autm w salonie jak sie chce lepsze wyposazenie to sie płaci wiecej
o G. Grabowskim slyszalem wiekszosc niepochlebnych opini(glownie z forum streetracing.pl)
nam tez rownie wiele pochlebnych opini w innych zrodlach
tak jak wyżej jak sam nie zrobisz to nic tanszego nie znajdziesz ,zauważ tez ze pewnie juz z kilkanascie rexów z "tamtąd na sofcie
wyjechalo . i jezdzi do tej pory
to i ja cos od siebie dorzuce..
coprawda auto bylo wolnossace jednak mialem stycznosc z P. Grabowskim dosc czesto.
jesli idzie o sam koszt uturbienia to faktycznie chyba tylko samemu wychodzi taniej, jesli ma sie czas, checi i mozliwosci uturbienia auta.
co do fachowosci - nie mam zastrzezen. mialem przygotowany caly silnik przez GMS -> remont dolu, remont glowicy + obrobka, walki, uklad wydechowy. silnik jezdzi do dzisiaj, nie ma z nim problemow, oleju nie bierze. z reszta chlopaki od hond moga potwierdzic ze jest w miare tanio i dobrze, wiele aut zostalo tam zrobionych. z p. Grzeogorzem tez zawsze da sie dogadac, a Qowax to zloty chlopak ;)
jedyna wada jaka odkrylem przy grzebaniu crx'a - odleglosc (480km w jedna strone) ;)
Ciekawe jakie te niepochlebne opinie? Może brak organizacji pracy,ale wykonanie na najwyższym poziomie i najniższej cenie.Mi uturbili w GMS i śmigam bezawaryjnie.
Osobiscie nie znam auta, ktore wysypaloby sie z winy tego tunera.
nam tez rownie wiele pochlebnych opini w innych zrodlach
wiadomo.tam po prostu sie czepiaja patentow jakie sa stosowane przez pana G.ale wlasnie
Osobiscie nie znam auta, ktore wysypaloby sie z winy tego tunera.
fuckap'ow ma bardzo malo
z moich obserwacji bo mialem jakis tam kontakt z p. Grzegorzem jak i autami przez niego robionymi....
po pierwsze TANIO. i to jest niepodwazalny argument za instalacja turbo w GMS.
auta z tego co mi wiadomo nie maja problemow z wysypywaniem sie, jednak nalezy zwrocic uwage ze to sa softy wiec doladowania minimalne itd
dla mnie sa tylko dwa "minusy" (choc to tez za duze slowo).
pierwszy to uzywane graty - choc bez tego nie daloby sie zrobic takiej ceny,
dwa - sposob streowania paliwem. niby sie sprawdza, niby jest OK ale do mnie to zupelnie nie dociera
Prawdopodobnie zdecyduje sie na zestaw mightiego razem z montazem.
Wiadomo trzeba bedzie zrobic wydech,laczki, robocizna i strojenie na 0.5 bara i sprzeglo.
mam nadzieje ze bedzie dobrze jezdzilo i 0.5 bara wytrzyma
Mam pytanie co myślicie o turbo z Automatem czy pociągnie czy się odrazu rozsypie skrzynia.
Silnik D15B7.:)
kiedys zrobilismy d16v1 z automatem i od 2003 do dzis jezdzi
Chyba można samemu wyszukać w mare tanio graty takie jak turbo IC zegary itp a potem ew negocjować co za ile z resztą tylko żeby części nadawały się do czegoś :) planuje się wybarć na konsultacje co do turbo tylko mnie złapał dylemat czy najpierw nie zrobić swapa na integrowskie serducho chociaż mój d16y8 jest igielka i to mnie powstrzymuje troszke :)
tylko mnie złapał dylemat czy najpierw nie zrobić swapa na integrowskie serduchopowodzenia w poszukiwaniach
W tym problem ze nie musze szukać. kumpel ma w angoli ITRa i by mi go na dawce sprzedał za 20 albo sam silniok za 7 tys przebieg 156 tys km tylko 6 miesięcy temu zeswapowałem do mojego civa d16y8 z przebiegiem niecałe 50 i znowu płacić za przekałdke ( niewiem nawet ile by kosztowała taka operacja) i czekać bez auta. Przepraszam za OT ale jak się dopytywałem o uturbienie mojego w GMT to nawet nie jest tak drogo a faktycznie sporo dobrych aut śmiga z tej stajni :) pytanie tylko o strojenie bo to też kosztowna sprawa.
mysle ze D16Y8 Turbo moze dawac troche wiecej frajdy niz B18C6 N/A, aczkolwiek osobiscie wybral bym B18C6 gdybym mial na taki silnik kase :)
Jesli chodzi o strojenie nie jest ono takie drogie, w razie czego zapraszam na PW
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.