Zobacz pełną wersję : Bierze olej :/
Siemanko, dostałem od brata civica z 99 roku wszystko pieknie ladnie ale ten silnik ktory bierze olej...
Autko bralo olej, został zrobiony remont ale nie wiele to pomoglo bo nadal bierze jakies 400-450ml na tysiac km. Mechanik robiacy remont stwierdzil ze silnik jest juz tak zajechany ze bedzie go bral i tyle...
Silniczek 1,4 dwuletnia instalacja gazowa sekwencja...
Dodam ze nie znam sie na tym ni w zab takze jakiekolwiek samodzielne prace odpadaja:/ Buda zdrowa, troszke kosmetyki w srodku i bylo by idealnie. Czy jest to mozliwe ze silnik tak czy siak bedzie bral? ten olej co byscie dordzaili?
Napisz po symbolu co to za silnik D14xx?? I skąd jesteś ogólnie....?
Remont czego dokładnie był robiony? Pierścienie wymieniane?
Robił mechanik remont i dalej bierze ?? widocznie do słabego mechanika oddałeś kolego ;/
nie ja oddalem tylko brat, planowanie glowicy, wymiana uszczelki, pierscienie nie byly robione.
jak poznac symbol silnika (jestem zielony)
malopolska 20km od Wadowic
wlasnie tez tak z bratem stwierdzilismy ze chyba byl cienki ten mechanic i nie wiem czy oplaca sie poszukac jakiegos innegoo...
pierscienie nie byly robione
więc czemu miałby przestać brać olej? Remont bez wymiany przynajmniej pierścieni, to żaden remont.
kurcze nie powiem dokladnie bo mnie przy tym nie bylo:/ musze spytac brata dokladnie.
ale jesli zostaly wymenione i dalej bierze to co moze byc przyczyna? przeciez remont powinien pomoc a nie gadka ze silnik juz jest zarzniety...
Zazwyczej idealnych silnikow sie nie remontuje...
Bez względu na to co było wymienione kasa za remont jak psu w dupe poszła z pewnością, pytanie tylko czy po tym remoncie mogło to przestać brać olej i mechanik dał dupy czy taki też mały remont był ugadany i ciężko szukać winnych, może umówił się z nim na wymiane uszczelki i planowanie więc z tego się wywiązał...choć jak piszesz, że stwierdził, że zarżnięty silnik to chyba prędzej jemu bym się przyjrzał niż Twojej deczternastce...