lukasz_lo
11-02-08, 22:51
Witam!
mam 1.3 16V z 94r i sciąglem ogranicznik drugiej przepustnicy. Wszystko bylo fajnie ale zaczelo sie cos dziwnego dziać z jałowymi obrotami. Na drugi dzien bylo nie najgorzej lekko spadly wlaściwie nie odczuwalnie,w kolejnym dniu obroty tak spadły ze swiatla przygasają wszystko sie trzesie i czasem gasnie.
Niewiem gdzie sie ustawia bieg jałowy, nie moge znalesc te sróbke do regulacji... gdzie ona jest??...mam nadzieje ze ktos mnie naprowadzi.
Czytałem ze moze byc to przyczyna rowniez silniczka krokowego...hmm na forum znalazlem tylko fotke silniczka krokowego w 1.4 :P
Ja nie znam sie kompletnie gdzie co jest w silniku ale jak mi ktos powie gdzie jest krokowy to poradze sobie z wyczyszczeniem ...tak myśle:]
pozdrawiam
mam 1.3 16V z 94r i sciąglem ogranicznik drugiej przepustnicy. Wszystko bylo fajnie ale zaczelo sie cos dziwnego dziać z jałowymi obrotami. Na drugi dzien bylo nie najgorzej lekko spadly wlaściwie nie odczuwalnie,w kolejnym dniu obroty tak spadły ze swiatla przygasają wszystko sie trzesie i czasem gasnie.
Niewiem gdzie sie ustawia bieg jałowy, nie moge znalesc te sróbke do regulacji... gdzie ona jest??...mam nadzieje ze ktos mnie naprowadzi.
Czytałem ze moze byc to przyczyna rowniez silniczka krokowego...hmm na forum znalazlem tylko fotke silniczka krokowego w 1.4 :P
Ja nie znam sie kompletnie gdzie co jest w silniku ale jak mi ktos powie gdzie jest krokowy to poradze sobie z wyczyszczeniem ...tak myśle:]
pozdrawiam