pigut
19-08-13, 16:36
Cześć:)
Mam problem którego nie potrafię sam zdiagnozować(:mad:) dlatego proszę o jakieś pomysły:)
W tym sezonie moja Honda b18c4 dostała turbinę z volvo td04-16hl wszystko było cacy do momentu powrotu z wakacji gdzie zgubiłem prawie cały olej;/ W :confused:domu zauważyłem że jest po odpaleniu silnika i zgaszeniu jest 'olejospad' ze strony zimnej i ciepłej turbawki więc diagnoza była logiczna-skończyły się uszczelniacze.(Turbo było regenerowane na początku roku kiedy wszystko składałem[jeździłem do tej pory bez restryktora oleju]).Z racji tego że była jeszcze na gwarancji odesłałem do naprawy, podobno była zrobiona regeneracja od A do Z więc przed założeniem standardowo nowy olej i zdecydowałem się na założenie restryktora oleju 1.5mm ale szybko się okazało bo przejechałem raptem kilometr że dalej się z niej leje;/ Po rozmowie z firmą regenerującą dostałem odpowiedź że mogę znów odesłać na sprawdzenie ale to może być sprawa silnika że np ciśnienie z miski olejowej nie daje spływać olejowi właśnie do niej i gdzieś musi rzygać, ale tyle czasu było wszystko ok!;/
Z góry dzięki za pomoc:confused:
Mam problem którego nie potrafię sam zdiagnozować(:mad:) dlatego proszę o jakieś pomysły:)
W tym sezonie moja Honda b18c4 dostała turbinę z volvo td04-16hl wszystko było cacy do momentu powrotu z wakacji gdzie zgubiłem prawie cały olej;/ W :confused:domu zauważyłem że jest po odpaleniu silnika i zgaszeniu jest 'olejospad' ze strony zimnej i ciepłej turbawki więc diagnoza była logiczna-skończyły się uszczelniacze.(Turbo było regenerowane na początku roku kiedy wszystko składałem[jeździłem do tej pory bez restryktora oleju]).Z racji tego że była jeszcze na gwarancji odesłałem do naprawy, podobno była zrobiona regeneracja od A do Z więc przed założeniem standardowo nowy olej i zdecydowałem się na założenie restryktora oleju 1.5mm ale szybko się okazało bo przejechałem raptem kilometr że dalej się z niej leje;/ Po rozmowie z firmą regenerującą dostałem odpowiedź że mogę znów odesłać na sprawdzenie ale to może być sprawa silnika że np ciśnienie z miski olejowej nie daje spływać olejowi właśnie do niej i gdzieś musi rzygać, ale tyle czasu było wszystko ok!;/
Z góry dzięki za pomoc:confused: