Booster07
19-08-13, 00:37
Witam wszystkich
Mam taki problem, niecały tydzien temu kupiłem swoje wymarzone jajo, niestety za bardzo się napaliłem i bez większych oględzin wziąłem w ciemno auto z jednostką d15b2 z wywaloną uszczelką pod głowicą. Objawy to syf w zbiorniczku wyrównawczym (tj; tłusty osad i czarny kolor płynu), masło pod korkiem na chłodnicy i przy mocniejszym przycisnieciu pedału gazu biały dym, nie jest to chmura ale da się to zauważyć . Dzisiaj będąc pod narodowym( kolega z forum niestety nie zapamiętałem nicku ) potwierdził moje obawy i polecił mi przekładkę na tą samą jednostkę . Dostałem namiary na kolege o nicku Czosnek i Saren którzy mogli by to wykonać . Moje pytanie brzmi jaki mógł by być tego koszt i co jest bardziej opłacalne ?
Mam taki problem, niecały tydzien temu kupiłem swoje wymarzone jajo, niestety za bardzo się napaliłem i bez większych oględzin wziąłem w ciemno auto z jednostką d15b2 z wywaloną uszczelką pod głowicą. Objawy to syf w zbiorniczku wyrównawczym (tj; tłusty osad i czarny kolor płynu), masło pod korkiem na chłodnicy i przy mocniejszym przycisnieciu pedału gazu biały dym, nie jest to chmura ale da się to zauważyć . Dzisiaj będąc pod narodowym( kolega z forum niestety nie zapamiętałem nicku ) potwierdził moje obawy i polecił mi przekładkę na tą samą jednostkę . Dostałem namiary na kolege o nicku Czosnek i Saren którzy mogli by to wykonać . Moje pytanie brzmi jaki mógł by być tego koszt i co jest bardziej opłacalne ?