Zobacz pełną wersję : Wygłuszenie maski do 5gen Hatchbacka
jak w temacie postanowilem wyciszych troszke maske i mam dylemat, czy kupic oryginalna mate ktora byla w civicach czy moze wykleic matapi app? A moze sa jakies inne maty nie bitumiczne odpodne na wysokie temp ktore dobrze by wyciszyly maske.
A czy w V genach było wytłumienie mask?? Ja takiego bajeru nie mam.
A co do mat to są takie srebrne odporne na wysokie temperatury.
to ze srebrne bitumiczne sa to ja wiem, ja zapytalem o to czy sa jakies nadajace sie do maski inne ale NIE BITUMICZNE
to musi wytrzymywać wysokie temperatury i sie nie odklejać ...
Najlepiej kupic oryginala zapytaj w gieldzie moze maja. A wogole to duza roznica z tym wygluszeniem?
Uwaga, odgrzewam kotleta :D
Ktoś podzieli się doświadczeniem? Planuję wyciszyć maskę, z czasem też wnętrze ale to inny temat.
Infi, jak u ciebie sprawy poszły?
1. Czy wpłynie to znacząco na chłodzenie silnika? (myślę, że nie)
2. Ori wspornik da radę przy matach?
3. Ile można tym ugrać? Generalnie czy warto?
Yotomeczek86
17-10-12, 12:25
Nie lepiej zostawić oryginalną ? Lepiej gródź od kabiny wygłuszyć i nadkola tylne niż samą maskę. Bo tam jest jednak spora temp i może klej się po prostu stopić i te maty odpadną.
Uwaga, odgrzewam kotleta :D
Ktoś podzieli się doświadczeniem? Planuję wyciszyć maskę, z czasem też wnętrze ale to inny temat.
Infi, jak u ciebie sprawy poszły?
1. Czy wpłynie to znacząco na chłodzenie silnika? (myślę, że nie)
2. Ori wspornik da radę przy matach?
3. Ile można tym ugrać? Generalnie czy warto?
maske mialem wyklejona matami piankowymi z warstwa alu. - czyli waga maski nie wzrosla zauwazalnie. maty sie nie topily, nie przypalaly itp itd, sa to maty typowo do takich zastosowan wiec musza byc odporne na takie warunki
co do wygluszenia - ja zrobilem kompletne wygluszenie maska i sciana grodziowa i podloga i boczki drzwi i tylu i podlogi bagaznika. wiec trudno mi powiedziec czy sama maska da duzo.
co do temp silnika to - w zime latwo to zauwazyc ze mata izoluje cieplo - bo maska pomimo jazdy dosc dlugo pozostawala oszroniona. wiec cieplo nie wylazi na zewnatatrz poprzez maske.
a wspornik daje rade bo tak jak wczesniej napisalem maty sa lekkie i na pewno lepsze niz bitumiczne APP z warstwa alu.
ale jest jedno ale! - gdy zrobilem sobie swapa na b16 i zachcialo mi sie upiekszac i gadzetowac pod maska zachcialem wrocic do OEM wygluszenia i tu pojawil sie problem. klej po matach jest megaaa odporny na usuwanie. nie dziala na niego rozpuszczalnik. aceton i ogolnie nic co niby jest do usuwania kleju/smaru itp. klej ten ma konsystecje zelu - nie jest to jakas zachnieta warstwa ale cos co jak sie dlugo pociera paluchem zaczyna sie rolowac i odpada. tak wiec oczyszczenie calej maski to byly 4 dni (po 4-5 godzin) OSTREGO *******A...NIA z koncowka gumowa lakiernicza do usuwania tasm/emblematow
Dzięki za odpowiedź Infi, pomyślę jeszcze nad tym. Jak się zdecyduję to na pierwszy ogień pójdzie maska a potem tylne nadkola, bo stojąc na zewnątrz denerwuje mnie że słyszę mocno silnik (nie ma żadnego tłumienia), a we wnętrzu piasek i kamienie od kół.
Jak coś ruszy to foto i audiostory będzie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.