Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jakiej średnicy przepustnica do B18C4?



Dawid0688
18-08-13, 09:10
Witam szukam informacji na temat optymalnej średnicy przepustnicy do B18C4. Jest w ogóle sens pakować wieksza np 66 mm ?

Camellia Racing
18-08-13, 18:37
70mm

crxd16
18-08-13, 18:51
wieksze przepustnice nie daja mocy, jedynie reakcja na gaz sie poprawia

Dawid0688
18-08-13, 20:10
tu nie chodzi o mocy tylko własnie o reakcje na gaz, chce wcisnac i czuc ze jade a nie wyrczy i nic:/

karamba
18-08-13, 20:23
Moze napisz jaki masz setup , do seryjnego silnika chcesz pakowac 70mm ?

Przydal by sie dobry dolot i kolektor ssacy pod przepustnice zeby cos modzic. Z fusow nikt nie bedzie wrożyć...

Dawid0688
18-08-13, 20:47
wydech 2.25 kol wydechowy b16b ssacy seryjny bez iab lub z b16a2 (mam oba) przed swapem chce jakies ostrzejsze wałki wsadzic i to na chwile obecna wszysto. w zapasie sa wtryski 310 jak by to miało jakies znaczenie

crxd16
19-08-13, 08:11
tu nie chodzi o mocy tylko własnie o reakcje na gaz, chce wcisnac i czuc ze jade a nie wyrczy i nic:/

to jest wlasnie brak mocy to o czym piszesz, a nie reakcja na gaz, reakcja na gaz tj mniej wiecje cos takiego (bardzo obrazowo i troche przesadnie), ze przy wiekszej przeputsnicy nie bedziesz musial wcisakc gazu do polowy, tylko 1/4 zeby tak samo przyspieszac, przy max otwarciu bedzie to samo na obu, bo moc bedzie ta sama

Dawid0688
19-08-13, 10:16
nad moca sie popracuje ale fajnie by bylo delikatnie operowac gazem a nie wciskac w podloge zeby jechac. dzis do mojego b7 wsadze przepustnice 60 mm i zaobserwuje jaki efekt

Cywa
20-08-13, 00:29
wywalanie kasy, 62 mm wystarcza w zupelnosci na stage 1 b18 i b16 tym bardziej, wieksze dopiero od stage2 czyli walki itd lub b20, byly fajne wykresy i testy na passwordzie na ten temat wystarczy poszukac, wloz te pieniadze w lekkie kolo zamachowe, da lepszy efekt


Moze napisz jaki masz setup , do seryjnego silnika chcesz pakowac 70mm ?

Przydal by sie dobry dolot i kolektor ssacy pod przepustnice zeby cos modzic. Z fusow nikt nie bedzie wrożyć...

nemer (camelia a`ka racing) lubi sobie popier*** glupoty ;)


wydech 2.25 kol wydechowy b16b ssacy seryjny bez iab lub z b16a2 (mam oba) przed swapem chce jakies ostrzejsze wałki wsadzic i to na chwile obecna wszysto. w zapasie sa wtryski 310 jak by to miało jakies znaczenie

2,25 za malo, seria ssacy sie nie nadaje, ostrzejsze walki czyli jakie? do ostrych walkow musisz wyzej krecic wiec co najmniej sprezynki do wymiany... jakis dziwny setup robisz wydech 2,25 kolektor b16b i ssacy c4 nic tu do siebie nie pasuje... poczytaj wiecej

Dawid0688
20-08-13, 05:29
Wydech jest w sam raz zwłaszcza ze wydechowy ma ta srednice. wałki wpadna pewnie tez z b16b i o sprezynkach to wiadoma sprawa... lekki zamach juz jest. Co do ssacego to jest rozwiercony i z moich wczesniejszych testów wychodzi ze jest lepszy niz b16a2 który jest za mały do wysokich obrotów.Co do wywalania kasy to wywalam na co chce

Guscioren
20-08-13, 17:35
akis dziwny setup robisz wydech 2,25 kolektor b16b i ssacy c4 nic tu do siebie nie pasuje...
Rozmawiałem z paroma osobami które stroją auta. Większość była zdania że lepiej pozostać przy seryjny ssaku z c4 i dobrze wystroić IAB niż bawić się w ssaki z a2 lub a1.
Zabawa z ssakami ma sens jak celujemy w C6 i wyżej.

Młody ŁDZ
20-08-13, 17:41
Większość była zdania że lepiej pozostać przy seryjny ssaku z c4 i dobrze wystroić IAB niż bawić się w ssaki z a2 lub a1. Ty tak serio? :O

Cywa
20-08-13, 18:26
Tu nie ma co dyskutowac z niektorymi ludzmi, ja odpuszczam juz udzielanie sie w tym temacie niech skladaja sobie te ulepy wg. "wlasnych testow" i tego co tata marcina powiedzial

Dawid0688
20-08-13, 18:45
Rozmawiałem z paroma osobami które stroją auta. Większość była zdania że lepiej pozostać przy seryjny ssaku z c4 i dobrze wystroić IAB niż bawić się w ssaki z a2 lub a1.
Zabawa z ssakami ma sens jak celujemy w C6 i wyżej.
Tu kolega ma sporo racji bo w moim przypadku ssak z a2 nie wniósł nic szczególnego a roboty przy zakładaniu w ciul... Kolego Cywa sam skladasz ulepa nie miałes w budzie b18 wiec nie mów o czym czytałeś. Prawda jest taka ze dla jednych b18c4 jedzie dla innych nie.Kazdy sie stara w miare tanio ogarniac mody wpływajace na wrazenie z jazdy no niestety nie raz trzeba wydac te $ zeby cos sie działo ale sa przypadki kiedy uda sie oszczedzic.

Guscioren
20-08-13, 20:07
Tu kolega ma sporo racji bo w moim przypadku ssak z a2 nie wniósł nic szczególnego a roboty przy zakładaniu w ciul... Kolego Cywa sam skladasz ulepa nie miałes w budzie b18 wiec nie mów o czym czytałeś. Prawda jest taka ze dla jednych b18c4 jedzie dla innych nie.Kazdy sie stara w miare tanio ogarniac mody wpływajace na wrazenie z jazdy no niestety nie raz trzeba wydac te $ zeby cos sie działo ale sa przypadki kiedy uda sie oszczedzic.

Raczej RYŚ i Remek z JHM wiedzą co mówia :)...

Cywa
20-08-13, 20:35
Ulep ulepowi nie rowny :)) Mozna cos ulepic z glowa a mozna byle jak, ja wole ulepic cos co bylo przetarte wieloma sciezkami, jest poparte wieloma wykresami i opiniami ludzi wielu aut jezdzacych w polsce jak i w hameryce a nie niczym nie popartymi opiniami i "wlasnymi testami" (btw. co ta sa wlasne testy, robiles testy na hamowni, poparles to czyms innym czy wywnioskowales to np bardziej ryczacym silnikiem? :) ), tak jak mowilem dla mnie EOT

Dawid0688
20-08-13, 21:04
Fajnie ze wspierasz akcje poczytaj mi mamo. zostaje przy przepustnicy 60 mm. Temat można zamnąć