metiu
14-08-13, 16:32
Witajcie , mam problem z moim kolegą ,
auto to honda civic V coupe d15b7 z gazem , auto mu bardzo kopciło i brało olej również miało muła wolno wkręcał się na obroty .
włożył inny silnik też d15b7 ten silnik nigdy nie jeździł na gazie , ciśnienie na cylindrach było zbliżone do 12 na nanometrze . na wszystkich cylindrach (silnik miał książkę serwisową i przebieg 150 tyś z książką )
kumpel włożył ten silnik do siebie i auto jeździ troszkę lepiej , aczkolwiek kiepsko się wkręca na obroty i nie ma tyle mocy co miał w tej poprzedniej budzie .
nie wiem co jest tego przyczyną , silnik włożony w warsztacie , wymienili mu rozrząd , aparat pochodził ze starego silnika , komuter też pochodził ze starego silnika .
auto zachowuje się tak samo na bęzynie i na gazie .
nie mam pojęcia czemu ma takiego muła ??
auto to honda civic V coupe d15b7 z gazem , auto mu bardzo kopciło i brało olej również miało muła wolno wkręcał się na obroty .
włożył inny silnik też d15b7 ten silnik nigdy nie jeździł na gazie , ciśnienie na cylindrach było zbliżone do 12 na nanometrze . na wszystkich cylindrach (silnik miał książkę serwisową i przebieg 150 tyś z książką )
kumpel włożył ten silnik do siebie i auto jeździ troszkę lepiej , aczkolwiek kiepsko się wkręca na obroty i nie ma tyle mocy co miał w tej poprzedniej budzie .
nie wiem co jest tego przyczyną , silnik włożony w warsztacie , wymienili mu rozrząd , aparat pochodził ze starego silnika , komuter też pochodził ze starego silnika .
auto zachowuje się tak samo na bęzynie i na gazie .
nie mam pojęcia czemu ma takiego muła ??