Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Gwint w moim 5d



sztopro
14-08-13, 15:53
Pojawiły się pewne wątpliwości ostatnio w mojej głowie :) mianowicie: zakupuję gwint MTS'a w najbliższym czasie i zastanawiam się co jeszcze tak na 100 % będzie konieczne do zrobienia przy okazji wymiany? Tuleje rozumiem na pewno i to wypada na poliuretan, słyszałem o camberze na tył, nie planowałem się w to bawić w sumie bo nie potrzebuję jakoś mega nisko schodzić na glebę.

MM63
14-08-13, 17:04
Jak nie potrzebujesz mega nisko schodzić, to dlaczego nie sprężyny?

sztopro
14-08-13, 17:45
Bo amory i tak są do wymiany raczej więc z kompletem KYB (bo tylko to wchodzi w gre) wyjdzie mnie drożej a tak to jak mnie kiedyś jednak najdzie na zmianę zdania i zachoruję na chorobę zwaną glebomanią to gwint może się przydać :D

anticorr
16-08-13, 01:28
Przodem i tak na MTS za duzo nie zejdziesz bez wymiany springow wiec tak szybko nie zachorujesz, no a co do jakosci amorow MTS... nie spodziewaj sie nie wiadomo jakiej trwalosci bo KYB sa na pewno trwalsze.

Wysłane z mojego XT910

sztopro
16-08-13, 16:34
Nie spodziewam się trwałości, nie o to chodzi ;) zastanawiam się tylko co muszę na bank jeszcze kupić zanim oddam auto do mechanika (nie mam niestety żadnej możliwości dłubania samemu :()

sztopro
16-08-13, 23:47
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-rover-400-1995-2000-komplet-tulei-zawieszenia.html jest sens brania całego takiego zestawu?

duzy 5d
17-08-13, 05:31
przyłaczam sie do pytania kolegi?

VTECE
17-08-13, 11:26
Wymieniłem zawias u siebie na mts. Po roku wywaliłem sprężyny i wrzuciłem fioletowe h&r bo było zbyt miękko. Po drugie nie wiem jak u innych ale miałem dwa przypadki odkręcenia się wkładu amorka gdzie stuki były nie do wytrzymania. Wymieniłem tył na czerwony poliretan, cukierki aso i przód aso. Twardość jest teraz pośrednia, nie telepie jak w taczce ale też nie buja :)

xante
17-08-13, 16:55
jeśli masz cały zawias z tyłu, nic nie jesat powybijane itd, to popwinno udać się to wymienić bez dodatkowych kosztów. Jak msaz pecha to tuleje dolnych wahaczy, małe cukierki mogą być du wyrzyucernia

MikeFoto
18-08-13, 10:10
Wymieniłem zawias u siebie na mts. Po roku wywaliłem sprężyny i wrzuciłem fioletowe h&r bo było zbyt miękko

Miałeś wersję V2 - springi przód i tył takiej samej grubości.
Ja mam V3 kompletnie inna sprężyna, zero stuków.

sztopro
18-08-13, 12:05
Cały tył jest chyba od nowości nie ruszany ale nie jestem pewien...

Vincent
18-08-13, 20:58
ja też się podłączę tylko trochę inaczej... Mam sprężyny eibach -35 na seryjnym amorze który powoli umiera.
Obniżenie jak dla mnie jest idealne ale coś trzeba zrobić z tymi amorami. Kecenie gwintem mnie nie rajcuje, bardziej zależy mi na dobrym zawiasie którego będę pewny i który będzie się spisywał w każdych warunkach.
A więc do rzeczy, jak radziecie

1. Dokupić do tych springów AGX? Będzie to dobry ruch?
2. Kupić chiński gwint którym i tak nie będę kręcił ani go smarował bo pewnie nie będzie mi się chciało.

Ewentualnie jaki amor będzie dobry i będzie w miarę rozsądny cenowo? W tych AGX kusi regulacja twardości bo z tego co wiem regulacja trwa chwile a można twardośc dopasować do swoich potrzeb.
Z góry dzięki za podpowiedzi ; )