Pavel777
11-08-13, 14:47
Witam.
Pacjent: Civic VI EK3 2000 d15z6 vtec-e
Objawy: Jeżeli dobrze odczytałem z tablicy błędów ECU ( http://www.civicforum.pl/showthread.php/25277-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w)
14 Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód
16 Wtryskiwacz paliwa lub jego obwód (silnik D15B2) ??
18 Ustawienie zapłonu
z tablicy rozszerzonej - aczkolwiek tez nie wiem czy prawidłowej
61 Oxygen Sensor, Heated - Sensor 1 (Primary)
81 ....
Film: http://www.youtube.com/watch?v=wxHl5URw4fo&feature=youtu.be
(pierwszy błysk przy przekręceniu kluczyka)
Od siebie dodam iż była wymieniana sonda lambda (OZA 624-E1) ze względu na zwiększone spalane 10l/100km. PO wymianie jednak spalanie nie spadło.
Po wymianie sondy był robiony reset przez wyjęcie bezpiecznika 7.5A oraz uczenie elektroniki sterującej na biegu jałowym następnie jazda.
Prośba do Was o pomoc i podpowiedź jak te błędy zlikwidować.
Chyba że tutaj choodzi o kody błędów ABS:
14 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) FL
16 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RR
18 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RL
61 - ignition voltage
81 - central processing unti (CPU)
http://honda-tech.com/attachment.php?attachmentid=280624&stc=1&d=1342796527
http://honda-tech.com/showthread.php?t=978933
Proszę o pomoc w interpretacji i wyeliminowaniu błędów.
Pacjent: Civic VI EK3 2000 d15z6 vtec-e
Objawy: Jeżeli dobrze odczytałem z tablicy błędów ECU ( http://www.civicforum.pl/showthread.php/25277-kody-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w)
14 Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód
16 Wtryskiwacz paliwa lub jego obwód (silnik D15B2) ??
18 Ustawienie zapłonu
z tablicy rozszerzonej - aczkolwiek tez nie wiem czy prawidłowej
61 Oxygen Sensor, Heated - Sensor 1 (Primary)
81 ....
Film: http://www.youtube.com/watch?v=wxHl5URw4fo&feature=youtu.be
(pierwszy błysk przy przekręceniu kluczyka)
Od siebie dodam iż była wymieniana sonda lambda (OZA 624-E1) ze względu na zwiększone spalane 10l/100km. PO wymianie jednak spalanie nie spadło.
Po wymianie sondy był robiony reset przez wyjęcie bezpiecznika 7.5A oraz uczenie elektroniki sterującej na biegu jałowym następnie jazda.
Prośba do Was o pomoc i podpowiedź jak te błędy zlikwidować.
Chyba że tutaj choodzi o kody błędów ABS:
14 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) FL
16 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RR
18 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RL
61 - ignition voltage
81 - central processing unti (CPU)
http://honda-tech.com/attachment.php?attachmentid=280624&stc=1&d=1342796527
http://honda-tech.com/showthread.php?t=978933
Proszę o pomoc w interpretacji i wyeliminowaniu błędów.