Zobacz pełn± wersję : problem z obrotami
faluja mi obroty w civicu 1.5l d15b7 na jalowym biegu i to dosc ostro wyczyscilem przepustnice i jest to samo.za pomoc dziekuje.
Czyszczenie Silniczka Krokowego :szukaj:
skolopendra
07-02-08, 17:25
wyczyscilem przepustnice i jest to samo
to jednak za mało
Czyszczenie Silniczka Krokowego
choć przyczyny inne być mog± ale czysty silniczek to podstawa ;)
wyczyscilem przepustnice i jest to samo
to jednak za mało
Czyszczenie Silniczka Krokowego
choć przyczyny inne być mog± ale czysty silniczek to podstawa ;)Wymienilem silniczek i nadal jest bez rezultatu.po odlaczeniu jednej z kostki tei z tylu przepustnicy silnik wchodzi na 2000 obrotow i nie faluje.
skolopendra
07-02-08, 17:59
silnik wchodzi na 2000 obrotow i nie faluje.
bo silnik ma na zadanie utrzymać niskie ,stabilne obroty a nie rzędu 2000 ty¶
Wymienilem silniczek
ale nie przeczy¶ciłem? sprawdzałe¶ kody błędów?
przyczyn niestabilnych obrotów może być wiele
silnik wchodzi na 2000 obrotow i nie faluje.
bo silnik ma na zadanie utrzymać niskie ,stabilne obroty a nie rzędu 2000 ty¶
Wymienilem silniczek
ale nie przeczy¶ciłem? sprawdzałe¶ kody błędów?
przyczyn niestabilnych obrotów może być wielenie nie sprawdzalem kodow bledow w ciemno wymienilem silniczek krokowy i nic z tego nie wyszlo bez sensu wydalem kase.
skolopendra
07-02-08, 18:14
i nic z tego nie wyszlo bez sensu wydalem kase.
wymiana silniczka to ostateczno¶ć !! ,przeszukaj forum a znajdziesz wiele cennych porad na temat niestabilnych obrotów
Polecam temat :
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=8377&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ja miałem to samo, wyczyscilem krokowca i przepustnice i nic, dopiero pomogło wyczyszczenie czego¶ takiego :
http://img89.imageshack.us/img89/8439/f07f1bj8.jpg
A dokładnie tej jakby "kopuły od czołgu z luf±, okazało sie ze w srodku był kawałek sparciałej gumy, pewnie z jakiegos przewodu i dlatego obroty skakały.
Pozdro
Polecam temat :
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=8377&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ja miałem to samo, wyczyscilem krokowca i przepustnice i nic, dopiero pomogło wyczyszczenie czego¶ takiego :
Obrazek (http://img89.imageshack.us/img89/8439/f07f1bj8.jpg)
A dokładnie tej jakby "kopuły od czołgu z luf±, okazało sie ze w srodku był kawałek sparciałej gumy, pewnie z jakiegos przewodu i dlatego obroty skakały.
Pozdrowitam okazalo sie ze to nie jest wina krokowego.wydmuchalo uszczelke pod kolektorem ssacym.wymienilem i jest ok.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.