Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Czy to może być UPG ?? video.



Wlodek
06-08-13, 22:16
Witam wiem że było wiele podobnych tematów ale u mnie objaw niejest typowy bo autem jeżdżę normalnie niewywala wody. Od dłuższego czasu borykam się z różnymi dziwnymi zjawiskami w moim civicu - i nic niepomaga da się jeździć tylko z odłączoną lambdą ( nawet z nową jest tosamo ) i odpala z trzech cylindrów ( mimo nowych kabli i świec ) po dodaniu gazu załapuje na wszystkie trwa to dosłownie 3-4 sek. czasem wskazówka temp. wskakuje ponad połowę no i znika płynu trochę aha i szarpie w czasie jazdy delikatnie. Tu daje filmik na średnio rozgrzanym silniku dodam że na całkiem zimnym rano "znaki dymne" też są czy to jednoznacznie słynna UPG?

http://www.youtube.com/watch?v=qy4mwApat7A&feature=youtu.be

kruczekvu
06-08-13, 22:23
Na UPG mi to nie wygląda ale ogólnie coś ten silnik głośno chodzi
To że wywala płyn w taki sposób to normalne bo w układzie masz ciśnienie więc jak otworzysz to wypłynie

probestic
06-08-13, 22:24
Czy jednoznacznie ... ja się zawsze opierałem na teście z wężykiem idącym do wyrównawczego, który to wkładasz do szklanego naczynka uzupełnionego wodą, może być z kroplą płynu do garów. Jak walą bąble na rozgrzanym, to nie ma innej opcji niż UPG.

Zakręć korek na chłodnicy i zrób jak powyżej. Daj znać co wyjdzie.

Temat z wczoraj o UPG : http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?185520-Problem-z-uk%B3-ch%B3odzenia-D16Y3

Wlodek
06-08-13, 22:38
no okej temat tematem ale objawy zupełnie inne. Druga sprawa że dymienie z chłodnicy jest na zimnym silniku mam rozumieć że to nic nieoznacza? a silnik chodzi głośno bo ma już 530 tys i regulacja zaworów nic go nieuciszyła:D jutro sprawdze z tą szklanką.

Hondziarz84
06-08-13, 23:34
Robiłeś remont? Czy te 530 bez remontu?;)

Wlodek
06-08-13, 23:42
Wg. księgi serwisowej bez remontu ale obecnie głośno chodzi i bierze dużo oleju. No ale wracając do tematu czy normalne jest to że dymi się z chłodnicy wraz z dodaniem gazu mocniej na całkiem zimnym silniku???

Wlodek
07-08-13, 13:47
Zrobiłem jak pisał probestic a oto wyniki testu :D

http://www.youtube.com/watch?v=bOfnkLXXG20&feature=youtu.be

czyli to UPG tymbardziej że płyn robi się coraz bardziej biały ( ale masła niema )

Arturvf500
07-08-13, 15:43
strasznie duzo tych babli, przy bucie powinienes miec fontanne ze zbiorniczka; nie masz zapowietrzonego ukladu przypadkiem?

kamilrojek
07-08-13, 17:54
Przy otwartym korku i gazowaniu u mnie nic a nic się nie dzieje, także obstawiam że to winna uszczelki.

probestic
07-08-13, 18:12
czyli to UPG

Tak, teraz to już masz pewność.

Wlodek
07-08-13, 22:22
A często zdarza się że np. głowica może być pęknięta? bo u mnie w miasteczku tylko planują niema możliwości sprawdzenia;/ czy planować i zakładać nową uszczelkę bez szczypania się?
Teraz to się zastanawiam czy nielepiej kupić cały silnik bo ten i tak bierze oliwę;/

Poll
09-08-13, 14:30
Kupuj silnik, bo Cię ten pochłonie. Już ma dobre czasy za sobą.

kruczekvu
09-08-13, 16:53
Lepiej silnik dorwać ale taki co w aucie jest albo od kogoś zaufanego
Remontować się w dzisiejszych czasach raczej nie opłaca ale to zależy jak kto patrzy

Wlodek
09-08-13, 22:54
Uratowałem go w jeden dzień :) na częściach z d13b2 niewiem czemu ale wszystko pasuje a takie rzeczy jak upg czy uszczelniacze bynajmniej w moim sklepie były połowę tańsze :P ogólnie a autko jeździ o niebo lepiej ale to chyba głównie za sprawą upg i upks :D bo były nieszczelne a jak będzie brał dalej trochę oleju to niebędzie mi to przeszkadzać bo moc trzyma. Dla mnie mogło się to opłacać bo wszystko robiłem sam ale nadal jestem w szoku że d14 wytrzymało 530 tys. i nabija dalej zobaczymy jak będzie w czasie wyjazdu na holandię ;p

Guscioren
10-08-13, 13:38
nadal jestem w szoku że d14 wytrzymało 530 tys.
Jak się dba tak się ma ;) Ile d14 się posypało po 200k? Ale niemiec tylko do kościoła jeździł. Pewnie 3\4 aut które przechodzą remont przy 200tysiącach ma przybliżony przebieg do 400-500 ^^

Wlodek
10-08-13, 16:10
Z tym się zgodzę ale dodam też że połowa aut ma cofane przebiegi z 400-500 na 250 itd. bo miałem kilka hond i czuje jak się jeździ tym civiciem po 530tys. i pamiętam jak się jeździło jednym z moich jajek które miało 190tys. a jeździło się o niebo gorzej ;/

kruczekvu
11-08-13, 12:35
Jak się dba tak się ma Ile d14 się posypało po 200k? Ale niemiec tylko do kościoła jeździł. Pewnie 3\4 aut które przechodzą remont przy 200tysiącach ma przybliżony przebieg do 400-500 ^^
Święta racja ale jak niektórym się mówi to by zabił jak coś takiego się stwierdzi