lukasz.och
25-07-13, 23:42
Witam,
Posiadam w swojej hani silnik D14A8.
Jutro kupuje do niego parówe simoty oraz kolektor wydechowy 4-2-1 ( przelot tłumik jest, został tylko kolektorek do wymiany) aby mieć zajęcie na weekendowy tuning.
Ale mam następujące pytanie:
Co myślicie o zmianie kolektora OEM-owego (plastikowego) na taki z d16z6?
Czytałem wiele postów o tym, ponoć z mocowaniem trzeba coś kombinować, ale prosiłbym o dokładne wytłumaczenie co tam trzeba przerabiać, a może inny ssący???
Pojawiło się coś takiego na forum i chciałem to kupić, ale mówie sobie, że najpierw zwróce się do forumowiczów.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?184525-Ssacy-D16z6-wydechowy-lewe-lusterko-do-VI-gena
Pozdrawiam
Posiadam w swojej hani silnik D14A8.
Jutro kupuje do niego parówe simoty oraz kolektor wydechowy 4-2-1 ( przelot tłumik jest, został tylko kolektorek do wymiany) aby mieć zajęcie na weekendowy tuning.
Ale mam następujące pytanie:
Co myślicie o zmianie kolektora OEM-owego (plastikowego) na taki z d16z6?
Czytałem wiele postów o tym, ponoć z mocowaniem trzeba coś kombinować, ale prosiłbym o dokładne wytłumaczenie co tam trzeba przerabiać, a może inny ssący???
Pojawiło się coś takiego na forum i chciałem to kupić, ale mówie sobie, że najpierw zwróce się do forumowiczów.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?184525-Ssacy-D16z6-wydechowy-lewe-lusterko-do-VI-gena
Pozdrawiam