Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problem ze ssaniem



Wlodek
25-07-13, 19:44
witam ogólnie autko trochę mnie wyprowadza z równowagi bo już sporo wymieniłem a pojawił się kolejny problem, mianowicie gdy odpalam ciepły silnik to on pracuje na ssaniu 1,5 rpm i niezamierza z niego zejśc, niekiedy pracuje normalnie a niekiedy stAartuje ze ssania nawet gdy jest w pelni rozgrzany i jest to bardzo denerwujące. Krokowiec czyszczony uszczelki zmienione pod przepustnica i ssacym. Gdzie szukac wogole skoro niepokazuje blegow?? :( Pomozcie :(

probestic
25-07-13, 20:19
1. Opcja szukaj ... było już o tym, oj było.
2. Masz linka do serwisówki PL, bo jak już mówiłem, bez tego ani rusz : http://www.sendspace.pl/file/9d82c7cda14d96b50df3bd1

Wlodek
25-07-13, 22:05
dzięki :) aha i takie zachowanie to może byc spowodowane walnietym krokowcem??

Szukałem w szukajce ale takich objawów niemogę znaleźć przynajmniej nie przy D14.

Wlodek
26-07-13, 14:01
Panowie niech ktoś poddzieli się swoją wiedzą w niedziele mam jechać nim na urlop a tak to trochę mi się niewidzi ;/ Dodam jeszcze że czasem pomaga odpięcie wtyczki przy krokowcu - wtedy auto gaśnie ale przy odpaleniu odpala już normalnie.


Nowa obserwacja gdy przed odpaleniem przekręce kluczyk 2-3 razy problem jaknarazie niewystąpił stąd moje pytanie czy to może mieć związek ze słabym ciśnieniem paliwa?? Pompa wyje dość głośno, miałem też problem z "duszeniem" się autka lecz po wymiane sondy niema wielkiej poprawy - dalej musze jeździć z odłączoną. Więc pytanko brzmi czy to faktycznie może być słaba pompa/regulator ciśnienia?

Wlodek
27-07-13, 19:37
UP. (sory za pisanie postu pod postem ale inaczej pewno nikt by tego nieprzeczytał :D)

probestic
27-07-13, 23:06
Nie wykazujesz nawet chęci usunięcia swojej usterki.

Otworzyłeś chociaż tego manuala ? Przeczytałeś pół strony ?

Jasne, nikt nie chce specjalnie krytykować, ale ... masz w manualu tabele usterek.

Cały czas i tak kręcisz się wokół krokowego i to jest najpewniej Twój problem. Regulator ciśnienia praktycznie się nie psuje w tych autach - prędzej przekaźnik pompy paliwa do przelutowania.

Nie dłubałeś przy czujniku pod aparatem zapłonowym ? On też po części odpowiedzialny jest za ssanie.

Wlodek
28-07-13, 00:06
Powiem tak jak kupiłem auto było ok tylko się dusiło - myślałem że to lambda bo z odłączoną było ok ale z nową denso dalej się dusi no i teraz dotego zaczoł odpalać ze ssania na ciepłym silniku lub wogóle z niego nieschodzi ( no chyba że przekręcę na zapłon ze 3 razy i wcisne gaz gdy odpalam wtedy jest ok )
probestic wykazuje chęć usunięcia usterki bo zmieniłem filtr paliwa, świece, sondę, czyściłem krokowca ( + nowy oring) dotego całe uszczelnienie okolic ssącego jest nowe no i podmieniałem dla sprawdzenia przepustnice. Poprostu niewiem już gdzieś szukać a niechce zmieniać wszystkiego bo to niesztuka. Załamuje mnie to już bo żadna honda mi się tak niepsuła a miałem już siedem ;/ Dlatego zaczynam rozmyślać nad ciśnieniem paliwa no i dotego jak poluzować przewód przy listwie to paliwo nie tryska a tylko kapie.