Zobacz pełną wersję : Swap D14Z2 EJ9 ---> H22A
Witam Panowie ...
Panowie czy wiecie może jak wygląda swap z D14Z2 ( civic3d 2000r ) na H22A ?
Pytam w celu uzykania informacji czy sa z czyms w trakcie swapu? jakies wieksze problemy ?
Panowie napiszcie coś może na temat skrzyni jeszcze .
Dziekuje :)
kupujesz łapy i polosie hasporta i spoko wchodzi wsio. bez cięcia i gięcia blachy.
www.hasport.pl
czytalem rożne opinie o tym ze jest zbyt cięzki bo to róznica około 100kgna jedną oś , tym sie nie przejmuje ,
przejmuje mnie opinia jednego użytkownika na forum który w innym temacie napisał ze bez całej bazy H22A nie ma sie czego dotykac i ze ejst za duzo babrania , co o tym sądzicie ...
dziejuje Pati za link :)
kupujesz kompletny silnik ze skrzynią, z kompem, chętnie z wiązką oraz koniecznie z linkami i mechanizmem zmiany biegów.
cięższy jest ze 30 kilo wiec dramatu nie ma. to dobry swap do jazdy na codzien.
pisz a lepiej dzowon do Romiego on to zrobi bez problemu
ma kots jakis namiar gg do Romiego ? albo mobile , jak ktos posiada to prosze napisac na gg3688188 albo prov
a i dlaczego akurat Romi ? :)
x-tygrysek-x
01-02-08, 18:33
oczywiście możesz jeszcze min. w streetshadows garage, mają pojęcie tak samo jak Romi, który jest polecany. Chyba że chcesz to zrobić metodą prób i błędów u pana mieczysława pod domem co by było taniej - powodzenia :)
www.streetshadows.pl wejdź na strone, tam masz telefony
kom do Romiego 607 989 009
ps. nic nie płacą mi za reklame :aloha:
Geez, ty to masz dobrego nicka, żeby to skomentować :D Bo Romi robi takie swapy jeden po drugim, w swoim aucie (EJ9) zakłada takowy po raz drugi. Masz jego profil, kombinuj:
http://www.civicklub.pl/fi/profile.php?mode=viewprofile&u=3379
Wybacz, ale z ciekawości aż zajrzałem w Twój profil. Taka bezradność w Twoim wieku? Bez jaj ;)
dlatego: http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=33364&start=0
x-tygrysek-x
01-02-08, 18:40
Wybacz, ale z ciekawości aż zajrzałem w Twój profil. Taka bezradność w Twoim wieku? Bez jaj
hehehe :piwo2:
Havok , zadna bezradnosc :aloha:
wszedlem w liste uzytkownikow i pod R jest nie-alfabetycznie i nie moglem znlalezc wyszukiwarki userów :)
Romi jest w stanie kupic silnik i caly osprzet ? Nie chce dzownic do szanownego Romiego o 21 :)
tak wogole to jestem bardzo milo zaskoczony , bardzo mi popgliscie , dziekuje Wam wszystkim
Romi jest w stanie kupic silnik i caly osprzet ?
Moze sprzeda Ci swoj, bo teraz ma dwa
dobra panowie , jutro zadzwonie i bede znac szczegóły :)
oby bylo zrobione to bez tzw popeliny :aloha:
Tak z ciekawości spytam. Czy taki H22A wejdzie tez do 5D zamiast d14z4 ?? To ze b18 wejdzie bez problemu to juz wiem a jak się ma sprawa z H22A?
Tak z ciekawości spytam. Czy taki H22A wejdzie tez do 5D zamiast d14z4 ?? To ze b18 wejdzie bez problemu to juz wiem a jak się ma sprawa z H22A?
Skoro wkładają to do 5g, a cały temat potwierdza, że wejdzie do 3d 6g to jak może nie wejść do 5d?
Logika!! :ścianaaa:
Nie jestem napewno znawcą swapów jak Cairo ale chciałem napisac to samo :d
:brawo2:
Geez,
jak chcesz H22 to pisz do stoska z PTP pewnie ma jeszcze z 2 albo 3 silniki w garazu
ok , dzięki Rikoo za info ,
takze mam juz do kogo pisac : ssgarage , Romi i Stosek
napewno damy rade ... :d
mial ktos kiedys z Was przyjemnosc jazdy w 6gen albo 5gen z H22A ?
jak wrażenia ?
ladnie smiga
kosiniak mial w 6 gen
a w 5 ma tiestoo
czyli pare osób już to przetestowało , fajnie Rikoo ze mi napisales kto juz mial z tym kontakt , także jeszcze porozmawiam z Kosiniakiem i Tiestoo .
No 200 kuni w jajku daje rade raczej ... :aloha:
Wpisz na youtubie civic h22 to sobie oblukasz. Jeździ sie bardzo przyjemnie, tych ok 30kg nie czuć, a moim skromnym zdaniem jak sie dołoży do B16/B18 abs, klime to waga sie wyrówna.
Civicem z H22 w jeździe na codzień jest rewelacyjny, duży moment dostępny już od samego dołu daje naprawde dużą frajde z jazdy.
Nie wiem jak to jest z SSG, ale Romiego moge Ci polecić z całego serca, sam u niego robiłem swój swap i od odebrania nie miałem żadnej awarii, zero checków itp. Ja akurat mam zamontowane wszystko na przerobionych łapach z preludy tak samo jak i półosie. Z hasportem powinno też wszystko pasować ale koszt jest spory a za robote zapłacisz podobnie.
fajnie tieesto ze mi przyblizyles troche ową koncepcję , możesz mi napisac jaki jest całkowity koszt zeby to jezdziło na gotowo ? :)
tieesto - http://www.youtube.com/watch?v=uRb54aIx_VU ładnie to lata ! jestem w szoku , ale w 6Gen bedzie troche gorzej , jest troche cieższy :d
fajnie tieesto ze mi przyblizyles troche ową koncepcję , możesz mi napisac jaki jest całkowity koszt zeby to jezdziło na gotowo ? :)
A nie lepiej zapytac u zrodla?
W 6 gen to nie jedzie http://youtube.com/watch?v=SqugzI5sQsg&feature=user :d
Co do h22, swap w porowaniu np b16a2 a h22 roznica cenowo jest ogromnie duza bo caly kompet do swapa razem z polosiami i calym osprzetem silnika jest o polowe tanszy niz to samo tylko ze b16a2, wiec w czym tkwi problem mnie interesuje dlaczego jedno jest o tyle drozsze od drugiego? wydaje mi sie ze lepiej h22 wrzucic w jajko niz b16 bo duzo taniej wyjdzie, a moc masz nawet wieksza, jedyny problem jaki widze to ze wieksza pojemnosc = wiecej palic powinien, ktos moglby wytlumaczyc roznice w swapie pomiedzy b16/18 a h22? bo sie zastanawiam co lepsze jest co wyjdzie taniej i lepiej jakosciowo
Niewspółmierna trudność swapa serii H do B.
pisialem dzis w tym temacie ok godz 17 ale moze znowu serwer nie dał rady...
co do pytan czy swap b16/18 jest trudny..to pisze ze jest trudny, ale w porównaniu z H-seria to jeste łatwy, tak jak i K-seria..
wszystko zalezy od zleceniodawcy....czy chce zeby mu zamontowac silnik czy zbudowac auto...
trzeba tez zaznaczyc ze kompletny swap na b mozna dostac niemalze u kazdego handlarza hondy.a jak ktos ma jakies tam pojecie, schemat(no i wszystko to co potrzebne) itp to wszystko mozna wykonac samemu.w H trzeba niestety rzezbic, i bez dobrego zaplecza warsztatowego umiejetnosci i doswiadczenia tego sie raczej nie zrobi.
No dziekuje powoli zaczynam kumac coraz wiecej o swapach, wasze odpowiedzi przekonaly mnie jednak ze zostane przy b16/18, teraz tyko czekam az wroce z danii po wakacjach i zaczne miedzac w swoim aucie obecnym/nowym
tak w ogole to chyba jako pierwsza kobieta na tym forum tak powazaznie chcesz sie zajac modyfikacjami auta :)
oby wiecej takich forumowiczek :afro:
a ja nadal czekam na zlecenie swapa J30 lub J32 do 6gen :)
a moze C32? ale centralnie :D
Jaka jest różnica cenowa miedzy silnikami b18c4 i b18c6 oraz jak cenowo wygląda h22 na tle tych dwóch silników?
a moze nie byłbyś takim leniem i sobie... poszukał?
a moze nie byłbyś takim leniem i sobie... poszukał?
Racja. Akurat tej informacji nie chce mi się szukać, bo tematów związanych z b18 i h22 czy innymi oznaczeniami silników jest sporo... Poprostu nie jestem tego aż tak ciekawy żeby szperać dłuższy czas po forum. Może brak mi umiejętności korzystania z wyszukiwarki - też możliwe. Jest też opcja że napiszesz mi odpowiedź a inni bądą sobie mogli to wyszukać i wszyscy będą zadowoleni.
Nie doszukuj się tu ironi... Mówie jak jest. Pozdrawiam.
szukania tyle, co nic. bierzesz pierwsze lepsze allegro i wstukujesz nazwy silników, wyskakują ceny kompeltów na przekładkę i już masz mniej więcej orientację.
Jaka jest różnica cenowa miedzy silnikami b18c4 i b18c6 oraz jak cenowo wygląda h22 na tle tych dwóch silników?
D16Z6 ~ 2-3k pln
B18C4 ~ 7k pln w miare dostępny
B18C6 ~ 10k pln o ile wogule znajdziesz bardzo mało tego jest :/
H22a2/a5 ~ 4-5k pln jest tego teraz duzo, w zasadzie to najlepiej sie opłaca kupić całą pralke o ile masz możliwości rozkręcania jej
H22a ~ 5-6k pln też jest teraz tego dużo
H22a7 ~ 10-12k najmocniejszy z serii H, cięzko dostępny niestety
Ogólnie każdy z tych silników mozna kupic taniej czy drożej, podaje ceny tak uśrednione ogólno dostępny. Oczywiscie dochodzi do tego cena montażu u profesjonalistów wygląda to mniejwięcej tak
D seria ~ 1-2k pln
B seria ~ 2-3k pln
H seria ~ 4-5kpln
Oczywiście można zawsze zamontować samemu albo u Pana Henia w stodole więc ceny mogą kształtować sie różnie, w przypadku B i H dobrze jest odrazu zrobić wydech, w kazdym z tych silników trzeba wymienić rozrząd, płyny itp.
B19C6
Jakas nowosc :aloha: ;)
zawsze można kupić b18c4 i zrobić z niego b18c6, za graty wyjdzie ok 11-12 kpln a dostępność dobra.
tiesto w cenniku brakuje b serii bi-moto (nawiązując do centralnie umieszczonego silnika :D)
swap na D16Z6 albo B16/B18 to to samo zakładając że masz wsio z półosiami, komputerem i skrzynią. Do B możesz potrzebować jednej tylnej łapy ekstra i raczej wszystko. zmienną wpływającą na cene jest nadwozie z wiązką/bakiem w czym ma to być zamontowane.
nie będę zakładał osobnego tematu i zapytam tu
jak się mniej więcej szacuje spalanie d14z2 , b18c4 i h22a w mieście ?
wiadomo że nie oczekuję dokładnych danych bo to zależy od wielu czynników, ale tak mniej więcej
ja w eg b18c4 na zbiorniku robie ok 370km w miescie, przy w miare dynamicznej jezdzie i przynajmniej jednej odcince dziennie :d
nightcrawler
14-02-08, 15:41
eg4 z b18c4 w miescie srednio 100-110km za 50zl 95tki :aloha:
moje d14 wmiescie paliło 8-9
ziom - zobacz sobie ile palą te silniki w 'macierzystych' budach. tak trudno?
h22 w mieście z lekkim vtecowanie oscyluje koło 10L/100 w trasie ale częste vtecowanie 9/100 a przy ostrym pałowaniu tak do 13 podbija
ziom - zobacz sobie ile palą te silniki w 'macierzystych' budach. tak trudno?
za podanie źródła byłbym bardzo wdzięczny, szukałem ale nic nie udało mi się znaleźć
dzięki wszystkim za pomoc
Temat o swapie za ponad 10000pln zakończył się pytaniami "ile to pali?" :lol:
Temat o swapie za ponad 10000pln zakończył się pytaniami "ile to pali?" :lol:
szyderka!
moje H najwiecej wyzarło 16L racinga
mozna zawsze zagazowac :aloha: jeszcze nie ma w PL CVC H22G :aloha:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.