Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : problem z obrotami po przekładce przepustnicy



janko
01-02-08, 15:33
Po przełożeniu przepustnicy z h22 do kolektora od z6 występuje coś bardzo dziwnego, obroty falują i nie spadają do 800 tak jak powinny, tylko zatrzymują się na 1,5 tyś,
a falowanie jest co chwile i to takie systematyczne od 1,5 do 2 tys cyklicznie powtarzalne.
po naciśnieciu gazu, obroty spadają do 800 chwilę zostają i znowu do 1,5 tys.
Krokowy przeczyszczony ,map sensor został stary od z6. wszystkie rurki podcisnienia posprawdzałem.
błędów nie wywala,
reset kompa był robiony.
Czy mieliście coś podobnego?

Pati
01-02-08, 17:57
ruszałeś tps?

janko
01-02-08, 22:00
nie, i nie wywała błędu nr 7. Podregulowałem srubką od wolnych obrotów, to znaczy wkręciłem ja na maxa i obroty juz nie falują i utrzymują się na 800, tylko został taki problem jak juz kiedyś miałem zaraz po zrobieniu minime , że jak odpuszczę gaz to najlpierw obroty spadną do 800 potem na chwilkę podejdą do 1100 i znowu spadają na 800 i tak juz się zatrzymują i nie falują ale po każdym dodaniu gazu jest to samo;
mam jeszcze przepuszczenia że używając silikonu zamiast usczelki do przepustnicy, mogłem przytkać coś niepotrzebnego albo zle uszczelnic i dostaje się gdzies lewe powietrze, więc jutro wymienię to na uszczelkę, tylko nie wiem czy od z6 czy h22 ale raczej od h22.

Lcfr
01-02-08, 22:14
mam jeszcze przepuszczenia że używając silikonu zamiast usczelki do przepustnicy, mogłem przytkać coś niepotrzebnego albo zle uszczelnic i dostaje się gdzies lewe powietrze,

warto to posprawdzać.....



ps. my slałem że juz sie poddałeś a widzę, ze jednak wyścig zbrojeń trwa... :)
powodzenia...

jaskier
02-02-08, 09:13
tylko nie wiem czy od z6 czy h22 ale raczej od h22

Jak kolektor rozwiercony to od H22. Ciężko tylko dostać pod przepustnice a w ASO ok 100zł. Ja zrobiłem z grubej dektury i jest OK. U mnie z falowaniem po wymianie było tak że zrobiłem restart, przejeździłem troche na różnych obrotach i wtedy wyregulowałem. Po kilku dniach potem obroty na jałowym zrobiły się ciut niskie więc troche odkręciłem śrubke od regulacji i do tej pory jest super. Chyba wszystko jedno, ale użyłem MAP sensora starego tj. z b7 a przepustnica z H22A5 czyli MAP ma takie samo położenie jak w przepustnicy z b7

Romi
03-02-08, 18:19
lewizne gdzies łapie ziomie

moris78
03-06-09, 21:06
mam taki problem (ale zaczalem) wymienilem uszczelke ( D14A5 )jak koledzy na forum pisza ale niestety nie jest tak pieknie jak mialo byc :(.
Na wysokich obrotach jest ladnie i czuc nawet wieksza moc silnika natomiast na wolnych obrotach potrafi zgasnac (ostatnio na swiatlach) i ma problem z przjsciem z niskich obrotow na wysokie (dlawi sie ).
Podczas resetowania kompa po kilkunastu minutach przygazowalem ,bo niby mial chodzic do czasu zalaczenia sie wentylatora (chcialem przyspieszyc) czy to moze miec jakis wplyw.
Czy reset kompa mozna zrobic jeszcze raz?
Jeszcze jedno w starej uszczelce jest taka mala dziurka kwadratowa ,moze w nowej tez trzeba taka zrobic? nie wiem co robic