toorop69
23-07-13, 23:41
Witam
Panowie mam maly problem i szukam pomocy. Ciezko mi bedzie to opisac najlepiej by bylo zobaczyc ale sie postaram bardzo szczegolowo.
Problem tkwi pomiedzy maglownica a kierownica,chodzi o to ze jak krece kierownica w lewo i prawo pol obrotu to czuje dziwne przeskoki w miejscu gdzie laczy sie drazek z krzyzakiem i maglownica jak by wchodzil do srodka jakies pare mm w kierunku maglownicy a potem wraca, przypadlosc sie dzieje przy skreconych kolach bez wlaczonego silnika jak jest opor przy wlaczonym silniku i wspomaganiu nic nie jest wyczuwalne i nie widac zeby sie cos ruszalo lub wchodzilo w kierunku magla.
Mam nadzieje ze w miare dobrze to opisalem
Jeszcze jedna rzecz którą zaobserwowalem, ten wałek który idzie od kierownicy do krzyzaka tez jakby sie wysowal i przesowal pare mm w lewa strone.
Maglownica regenerowana(chyba ze ja szlag trafil)
Plyn od wspomaganie byl w normie.
civic mb3 d15z8
Jesli ktos ma pomysl bede wdzieczny za sugestie
POZDRAWIAM
Panowie mam maly problem i szukam pomocy. Ciezko mi bedzie to opisac najlepiej by bylo zobaczyc ale sie postaram bardzo szczegolowo.
Problem tkwi pomiedzy maglownica a kierownica,chodzi o to ze jak krece kierownica w lewo i prawo pol obrotu to czuje dziwne przeskoki w miejscu gdzie laczy sie drazek z krzyzakiem i maglownica jak by wchodzil do srodka jakies pare mm w kierunku maglownicy a potem wraca, przypadlosc sie dzieje przy skreconych kolach bez wlaczonego silnika jak jest opor przy wlaczonym silniku i wspomaganiu nic nie jest wyczuwalne i nie widac zeby sie cos ruszalo lub wchodzilo w kierunku magla.
Mam nadzieje ze w miare dobrze to opisalem
Jeszcze jedna rzecz którą zaobserwowalem, ten wałek który idzie od kierownicy do krzyzaka tez jakby sie wysowal i przesowal pare mm w lewa strone.
Maglownica regenerowana(chyba ze ja szlag trafil)
Plyn od wspomaganie byl w normie.
civic mb3 d15z8
Jesli ktos ma pomysl bede wdzieczny za sugestie
POZDRAWIAM