Zobacz pełną wersję : b16 automat na manual
Witam
Chcialbym zapytac jak jest z przekladka automata na manual.
Co mi jest potrzebne i jaki moze byc koszt przelozenia.
Nie liczac skrzyni bo skrzynia jest.
Czy nowy komp tezjest potrzebny ??
pozdrawiam.
Czy nowy komp tezjest potrzebny
kmp na pewno nie, tylko furia musialby wgrac mapy od manuala.o reszte moze romiego zapytaj, przerabial to u tieesto wiec pewnie wie co i jak.swoja droga dawno tu chyba niezagladales :afro:
No dlugo mnie nie bylo ale niedlugo cos nowego zaprezentuje :D
Dzieki za info.
Dobrze ze kompa nie trzeba zmieniac a o reszte zapytam :)
Jak ktos cos jeszcze wie to prosze pytac.
Gdzieś miałem całą listę potrzebnych rzeczy ogólnie k*resko upierdliwy swap. Wiem bo chyba jako pierwszy przerabiałem temat.
na komputerze od automata odpalisz, ale bedzie sie palil blad, trzeba go przerobic na manual
x-tygrysek-x
31-01-08, 23:02
a ja się dzięki wam dowiedziałem że do B serii były automatyczne skrzynie :angel2:
KOWAL ziom
31-01-08, 23:35
podpisuje się pod przedmówcą... :)
jeszcze kwestia czy obd1 czy obd2 kompa
Dobra bo wiele osób pyta o swap, taka lista z pamięci:
- skrzynia manualna
- koło zamachowe + śruby od koła ( w manualu są dłuższe)
- sprzęgło, docisk
- komplet pedałów od manuala ( jak zaczniecie wymieniać pedały to zobaczycie co znaczy określenie "upierdliwy swap")
- pompa sprzęgła + zbiorniczek
- przewód hydrauliczny od pompy do skrzyni + przewód "giętki" na końcu
- PODUSZKA SKRZYNI do swapa z auto na manual. Automaty mają w innym miejscu mocowanie na podłużnicy więc albo kupicie odpowiednią poduszkę, albo trzeba ciąć i przespawać podłużnicę.
- "pręty-wodziki" do skrzyni+ shifter+ jakaś gała + tunel środkowy Uwaga po wyjęciu dźwigni automatycznej z tunelu środkowego zostają dwie wielkie dziury-lochy (dlaczego dwie to zobaczycie ;) ) i trzeba jakoś to zaspawać bo wali do środka gorąco od wydechu + woda + błoto
- w konsoli środkowej, w kostkach po dźwigni automatycznej trzeba zrobić zworki dla oszukania kompa bo mogą być problemy z wyjęciem kluczyka ;)
- komp do manuala
- Tajemniczy blue-box który znajduje się zamiast pedału sprzęgła w automatach amerykanie wyrzucają, u mnie jeździ.
i pewnie coś jeszcze. Jak sobie przypomnę to napiszę :piwo:
shantillas
03-06-08, 13:57
Odświeżam kotleta.
Czy ktoś wie czy potrzebne będą też półosie z manuala czy może te od automatu podejdą do skrzyni manualnej ??
Druga sprawa czy jak jednak będę potrzebował półosi z manuala to czy od d15B7 podejdą??
Patrzyłem po EPC i wygląda jakby półosie były takie same dla skrzyni manualnych i automatów. Ale chcę mieć 100% pewność.
czy od d15B7 podejdą
podejda spokojnie :)
jezeli mowimy o swapie z D na B serie, to nigdy w zyciu, czy to w automacie, czy w manualu polosie nie podejda.
imo tu chodzi o Jego D15B2 AT na manual
Właśnie przerabiam ten temat w d16z6 i sporo innych rzeczy nie pasuje!
- nie pasi poduszka skrzyni górna i ta co jest z przodu zaraz za chlodnica
- osłonka koła zamachowego, ta całkiem z dołu silnika obok miski olejowej
- trzeba robić nowe mocowanie dla cięgna bo po automacie zostaja dwie dupne lochy,NoName, wie o co chodzi ;)
- inne mocowanie linki gazu do pedału, automat mial zakończoną końcówke jakby "wałeczkiem" a pedał gazu z manuala jest na kulke ;)
- za [męski członek] nie umiem znaleźć kostki którą trzeba podłączyć do pedału sprzęgła, ktoś pomoże? :(
No i właśnie się przekonałem że raczej swapa nie będę robił z auto na manual za dużo rzeźby, też znalazłem na amerykańskim forum dokładne "how to" jak by się komuś przydało to proszę:
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1337459
Chociaż z drugiej strony mam komplet swap-u za 1200 yoyo silnik b16a2 z sir-a 96 przebieg 160k ze skrzynia lsd, sub frame, półosie przeguby, kompletne hamulce, tył przód, wiązka silnikowa, komp, stacyjka immo z kluczykami, tylko nie ma mi tego na wyspie kto zrobić ;[ Jak mi brakuje manuala!!!! :eek:
Pozdro
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.