Zobacz pełną wersję : Naciąg R15 7j
Witam
Planuje w swojej Hondzie zrobic delikatny naciag na felge, ma ktoś może jesli tak to jakie opony, chodzi mi o wymiary.
Na tej stronie mozna sobie wszytsko zobaczyc jak to wyglada ale jestem ciekaw jak wyglada to w praktyce, może wypowie sie ktoś kto sie w to bawił? ogolnie myslelem o oponach 185/45 r15 ale cholernie ciezko dostac, wiec moze podpowiecie jaki rozmiar byłby odpowiedni i dosc dobrze dostpeny. Jestem zielony dlatego Pytam Was, mam nadziejże że mi pomożecie.
165/45r15 wsadź jak chcesz nacią. Będzie całkiem okej, a i dostępność lepsza.
a bezpieczenstwo, komfort jazdy i własciwości jezdne na takim naciagu?
Tu http://www.civicklub.pl/mes (http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?125175-d13b2-od-mes-a&p=1487547&viewfull=1#post1487547) u mnie możesz zobaczyć jak wygląda 185/55/15 na feldze 15r7j et20(tył) i et28(przód).
Mes chyba żartujesz ze 185/55 na feldze 7 można nazwać naciągiem , to wygląda jak opona na feldze w lanosie u mojego dziadka , 165/45 bedzie wygladalo chociaż jak naciąg. A bezpieczenstwo i komfort jazdy spada oczywiscie bo opona nie pracuje tak jak powinna.
a bezpieczenstwo, komfort jazdy i własciwości jezdne na takim naciagu?
Powinno być w miarę okej.
a na takim 165/45 to kolo jak łyżwa wyglada;D
Mes chyba żartujesz ze 185/55 na feldze 7 można nazwać naciągiem , to wygląda jak opona na feldze w lanosie u mojego dziadka , 165/45 bedzie wygladalo chociaż jak naciąg. A bezpieczenstwo i komfort jazdy spada oczywiscie bo opona nie pracuje tak jak powinna.
a gdzie ja napisałem że mam naciąg? tamat brzmi "naciąg R15 7j" a kolega dalej pisze "ogolnie myslelem o oponach 185/45 r15", więc moje są tylko wyższe, co nie zmienia faktu, że 185.45.15 to dupa a nie naciąg.
Ma pogląd jak przy takiej szerokości felgi wygląda 185. A jak już robić naciąg to szerszą felgę ładować i tyle :)